Index / Algemene zaken / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ga niet naar de site van B.I.G van die reclame van Peter R de vries.. ze legge je IP vast en gaan je checke of je illegaal download... kheb het ook net gehoord hor... kd8 snel plaatse !! :p ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hehehe.... wat een grappenmakers... 't moet toch niet erger worden met ze... dan moeten ze hacken in je firewall. en das illegaal.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ga niet naar de site van NLhiphop, we loggen jullie IP adressen en gaan kijken of jullie geen illegale mp3's hebben! ze _mogen_ niet eens jou hacken of iets doen. Dus .. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
als of er een ISP zou zijn die aan de hand van zulk soort activiteiten NAW gegevens zou vrij geven... Net zo belachlijk als die virus mails van de 'FBI' "we hebben geconstateerd dat u illegale bestanden download vanaf u IP" JA RECHTS ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
inbreuk op je privacy toch | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
tis heel simpel ik werk bv voor big, ja verdiend gewoon goed we stromen gewoon allemaal forums af en iedereen die linkt of eigenlijk zelfs bekend, die gaan we traceren enz wie download er van jullie dan? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe sow? downloaden mag. | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Big is gewoon egt kansloos laat die bitches maar komen werkt ze gewoon het huis weer uit![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
![]() | ![]() |
ligt er maar net aan wat en waar dap en voor hoelang jij het op je pc laat heb je trouwens die nieuwe film al captain america ofzo ... ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb hier breaking news: bij elke url waar je komt blijft je ip achter. Maar ik denk niet dat die werkwijze klopt. Ze kunnen ook wel op andere manieren ip's afgaan. B.i.g is ook niet bezig met bestrijding denk ik, hun zijn meer preventief. En osi je bedoelt team america world police met die poppen van de makers van southpark zeker. | ||
![]() | ![]() |
ow je kent em battlecat heb je em toevallig ook ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik wil em ook nog zien, k heb e nog niet | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
IP adressen zijn handig om te pingen (als je met dos kunt werken zoals ik) en iemand z'n pc te laten chrashen ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dus het internet bestaat uit computers en servers die ip adressen hebben om te pingen en te crashen ![]() uhhu | ||
Metwes Ik ben niet de echte metwes |
![]() | ![]() |
whahaha big is echt een grapje van god | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme geloofde het, toch aardig dat ie ons wou helpen toch. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
osi wat lul je nou over team america het gaat toch om games en software? (games zijn software maar dat terzijde) | ||
![]() | ![]() |
hmmmz nee en vanaf een ander OS als dos kun je niet pingen en PC's laten crashen dap ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 24-02-2005 @ 23:39:29 tis heel simpel ik werk bv voor big, ja verdiend gewoon goed we stromen gewoon allemaal forums af en iedereen die linkt of eigenlijk zelfs bekend, die gaan we traceren enz wie download er van jullie dan? Moet je vast me IP en toegang? Scheelt jou ook weer een hoop tijd. ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 24-02-2005 @ 23:39:29 tis heel simpel ik werk bv voor big, ja verdiend gewoon goed we stromen gewoon allemaal forums af en iedereen die linkt of eigenlijk zelfs bekend, die gaan we traceren enz wie download er van jullie dan? dUS JIJ WERKT VOOR BIG??? DAN BEN JE EGT WEL HEEL KANSLOOS GOZER | ||
![]() | ![]() |
zeg doe is je CAPS Lock toets intikken ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
HEHE WROM?![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
omdat ik dat zeg... en dat is hier een vrij verstandige reden... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
OEH [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 14:29:46 ] | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
thanx ![]() | ||
![]() | ![]() |
kun je me pingen als je iemand z'n IP adres moet niet hé denk je dat ik het niet kan,spade? [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 17:26:03 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
edster | ![]() | ![]() |
jullie maken het alleen maar erger big is er al zolang er internet is en nu pas maken ze er reclame voor om kindjes bang te maken [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 17:34:59 ] | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Kreeg het voorige week al in een mailtje ![]() Geloofde het ni en was ook al niet van plan om daar heen te gaan ofzo ![]() ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
als je illegale zooi heb, ga je toch niet voor de lol bij big kjijken? wat heb de daar in eigelijk te zoeken? geen downloads in iedergeval en als ze iedereen oppakken met illegaal spul, kunnen ze me opa en oma ook wel oppakken... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zoveel cellen en zoveel papiertjes voor procesverbalen hebben ze niet eens ouwe | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
ouwe? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen in nederland heeft wel iets wat gedownload is. dus dan moeten ze direct iedereen pakken ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
![]() | ![]() |
ook hun zelf ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 25-02-2005 @ 17:24:33 kun je me pingen als je iemand z'n IP adres moet niet hé denk je dat ik het niet kan,spade? Ik weet wel zeker dat je wel kan pinge, dat kan onder windows ook, en onder novell, en onder linux en onder unix en onder MacOS en onder OS2 en zo kan ik nog wel ff door gaan, zelfs de software op me terminal kastjes kan een ping uit voeren. Maar ik daag je anders wel uit om mijn PC te laten crashen via het internet hoor... geen problemen mee, ben er 100% zeker van dat je het niet voor elkaar krijgt ![]() Volgens mij heb je het klokkie wel is gehoort... maar er verder geen kaas van gegeten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 18:48:02 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
t kan wel. maar als er een firewall zit houd de gein meteen op ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
eindelijk nog iemand dat weet wat pingen is,ha het goeje oude dos (kunt er nog veel mee doen) maar ja wa weten die hier tegenwoordig maar zal braaf zijn en het niet doen ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
ahum we zullen maar even vergeten dat er hier een behoorlijk aantal ICT'ers zitten... (van dat groepje werkenden hier) ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
jah, asbezt ik weet niet eens of het nu nog kan. t kon eerder wel. Maar met alle internet beveiliging en geavanceerde technologie. Moet je wel wat meer verstand hebben van codes, dan alleen het matige dos. Dos is simpeller dan een blokke kasteel bouwen, dat betekent dat de hele wereld zou kunnen hacken opt momemt. lijkt me erg sterk ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
cd/ dir/p deltree en dat soort dingen...lang geleden maar weet het nog wel ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Kalifornia_Kid The Fifth Element... |
![]() | ![]() |
ik heb Team America via torrent gehaald, nog niet gekeken alleen.. ---------------------------------------- So what's the difference between us? We can start at the penis Or we can scream, "I Just Don't Give a Fuck," and see who means it! | ||
Index / Algemene zaken / |