Index / Muziek / | ||
Dope J Dope ltd |
![]() | ![]() |
Welk muziek programma gebruik jij? en werkt het een beetje Post t hier ---------------------------------------- Nobody can Be so Dope as ME! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
winamp geweldig goed proggie. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
winamp 5.03a | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
idem | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
winamp 2.81 ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
TommyReusse dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage! |
![]() | ![]() |
muziek programma? ik gebruik reason, cubase en nuendo! :p ---------------------------------------- Tommy Reusse | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
cool edit, magix music maker. i tunes, kazaa, lime wire, winamp, windows media player. quictime, realyplayer. tenminste dat heb ik op me com [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 18:47:17 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
magix music maker? je moet een keer zelf samples maken ! dat is veel leuker echt een aanrader ---------------------------------------- Tommy Reusse | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 25-02-2005 @ 18:27:13 [...] mindows media player. [...] hehe die heb ik ook zeg ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2005 @ 18:41:11 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
winamp, i-tunes & realplayer![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
B-records![]() |
![]() | ![]() |
Magic music maker deluxe 2004 heb ik | ||
![]() | ![]() |
Quote: TommyReusse schreef op 25-02-2005 @ 18:33:34 magix music maker? je moet een keer zelf samples maken ! dat is veel leuker echt een aanrader ik gebruik het om op te nemen. kheb trouwens ook fl studio en cubase, maar cubase zit op een andere computer ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
cool edit pro i-mesh en verder krijg ik genoeg ( illegale ) shit via vrienden ![]() vertel t plz niet tegen peter r de paardekut ![]() | ||
![]() | ![]() |
^^ te laat..sorry ---------------------------------------- Tommy Reusse | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 25-02-2005 @ 18:59:38 vertel t plz niet tegen peter r de paardekut ![]() kan je daar geen proces verbaal voor krijgen voor belediging van een ambtenaar is functie? zoiets bestaat toch? ontopic: cool edit pro windows media player nero player musicmatch quicktime player ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: FlowJob schreef op 25-02-2005 @ 19:07:49 [...] kan je daar geen proces verbaal voor krijgen voor belediging van een ambtenaar is functie? zoiets bestaat toch? zoiets bestaat wel jah, maar helaas is peter r de piep op dit forum niet een ambtenaar in functie ![]() en ik heb recht op vrijheid van meningsuiting ( al willen sommige mensen uit de kamer daar ook al een verbod op gaan leggen ![]() | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Dammit strax mag je helemaal nix meer zeggen..... t lijkt wel alsof ze overal censuur op willen leggen ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Fruity loops 3.4 Cool edit 2.0 Winamp 5.2 fzo Lime Wire Windows Media Player ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
muziekprogramma van nickelodeon is vet. En anders gewoon TMF toch? ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 25-02-2005 @ 19:09:55 [...] zoiets bestaat wel jah, maar helaas is peter r de piep op dit forum niet een ambtenaar in functie ![]() en ik heb recht op vrijheid van meningsuiting ( al willen sommige mensen uit de kamer daar ook al een verbod op gaan leggen ![]() als je recht wilt hebben op meningsuiting, zul je je mening moeten nuanceren. door het onderscheid te maken tussen IK VIND en ... IS | ||
![]() | ![]() |
ik vind dat peter r de piep geen ambtenaar in functie is ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dope J Dope ltd |
![]() | ![]() |
Eigenlijk bedoel ik programmas zoals MAGIX en FLP dus waar je je MUZIEK mee MAAKT niet mee luisterd, Zelf gebruik ik FLP4 pro, MAGIX MUSIC MAKER 2005 deluxe en heel veel ander magix programmas (ook al oudere) daar importeer ik wat sht mee en die plaats ik dan in FLP (is een goed programma) ![]() ---------------------------------------- Nobody can Be so Dope as ME! | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Quote: Heb ik ook ma dat wil niet filpjes afspelen ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Nee inderdaad, ik snap ook niet wat ze er zo goed aan vinden hier. Ik gebruik nog steeds Windows Media Player en die speelt audio en video af. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: G.T.G schreef op 26-02-2005 @ 17:22:24 [...] Heb ik ook ma dat wil niet filpjes afspelen ![]() nooit problemen mee gehad | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook niet hoor, winamp gebruik k altijd.. filmpjes en audio daarnaast ook realplayer en mediaplayer voor vage bestanden. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 25-02-2005 @ 22:06:36 muziekprogramma van nickelodeon is vet. En anders gewoon TMF toch? ![]() ![]() | ||
Index / Muziek / |