Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 28-12-2001 om 15:33:00
Zo, het is eindelijk gebeurt, ik heb de BB live gezien en het viel me toch reuze mee. Podium is echt een enorm vette zaal, mooi groot, alleen jammer van het kinderpubliek dat op de Heideroosjes af kwam.

Vandaar de vraag, wat vinden jullie van deze combi, Heideroosjes, def p en de beatbusters?
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 28-12-2001 om 20:57:23
De combo Heideroosjes en Def P vind ik wel ok, de combo Def P + BB een stuk minder. Ligt vooral aan de muziekstijl, aangezien reggae compleet mijn ding niet is. Maar een optreden van deze combo lijkt me wel grappig, kun je tijdens het Def P + BB optreden een beetje uitrusten voor of na het Eierdoosjes concert
----------------------------------------
Code #404: User not found
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 29-12-2001 om 11:56:19
Njah.. Def P en BB heb ik nu inmiddels al 3 keer gezien, en die combinatie is schitterend.. Van dat Reggae is niet veel te merken, want Ska is feesten!
Hoe de combi met de Heideroosjes is zullen we vanavond wel zien
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
McBouncer Gepost door McBouncer op zondag 30-12-2001 om 01:18:21
Def P & BB vond ik erg koel live (net voor het eerst gezien). Heideroosjes vond ik met de blazers van de BB erbij ook zeker leuker dan zonder al hadden die wat moeite boven de gitaren uit te komen, maar ik vond het zeker een geslaagde combinatie om def p & bb samen met heideroosjes te laten spelen.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
pretendress Gepost door pretendress op woensdag 27-03-2002 om 19:46:40
Hi! Ik heb de Heideroosjes en Def P. & Beatbusters 28 december in Leeuwarden gezien. Het was echt SUPER! Ik baal nog steeds dat ik geen fototoestel bij me had. Ik heb namelijk wel leuke pics van het OIP-festival, 30 juni in Zeewolde. Maar van de Heideroosjes ga ik van't weekend foto's maken -> ik ga naar Paaspop in Schijndel. Maar ja, dan heb ik nog geen pics van Def P. & Beatbusters Volgende keer beter! Het concert was in ieder geval SUPER!

Knuf:0
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-03-2002 om 19:47:41
huh?
vaag

wie was jij dan op t OIP festival?

oja bijna vergeten: reclame voor SPLOSH festival.
http://splosh.hiphopinjesmoel.nl

check het uit!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2002 @ 19:48:18 ]
Driver/Fotoland Gepost door Driver/Fotoland op woensdag 27-03-2002 om 21:25:36
Check die Def-P & BB foto's in 013 op Fotoland.. www.fotolandcrew.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-03-2002 om 22:16:30
Driver/Fotoland schreef:
> Check die Def-P & BB foto's in 013 op Fotoland.. www.fotolandcrew.nl

Ik zou het toch een keer gaan waarderen als je ergens anders gaat lopen spammen, dan dat op dit domain te doen. In erg veel reacties van jou kom ik weer je URL tegen. Een beetje promotie van je site heb ik niks op tegen, maar je kan het overdrijven.

(En dan reken ik ook je oude user accounts mee overigens)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
pretendress Gepost door pretendress op donderdag 28-03-2002 om 10:18:36
Ja, wie ik dan ben... simpel... Marijke! Ik had met het festival een lange, zwarte rok aan met eerst een OP-girly en later een zwart hemdje. Ik ben erg lang (1.86m). Weet je nu wie ik ben? Je moet trouwens wel een erg fotografisch geheugen hebben, wil je dat nog weten. Ik was er met 2 vrienden en 1 vriendin (en we komen uit Friesland). Eventueel staan er wel foto's op mijn cu2-page (www.cu2.nl/pretendress). Maar ik zag er met het festival wel een beetje anders uit...

Knuf, Marijke.
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-03-2002 om 11:16:04
ooh maar dat weet ik nog wel
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 28-03-2002 om 11:55:57
1.86 is helemaal niet erg lang. Geen idee of ik je toen rond heb zien huppellen. Lette toen wel ergens anders op. Verder misschien een idee om behalve je lengte en welke kleren je aanheid wat betere persoonskenmorken te geven.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
veter Gepost door veter op donderdag 28-03-2002 om 16:50:29
Hmm kan me jou ook niet meer herrineren en vreech ja die hield zich meer bezig met het bargebeuren.

Greetz veter.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
pretendress Gepost door pretendress op donderdag 28-03-2002 om 18:24:48
Ja, euhm... Ik vind 1.86m voor een meid wel lang, maar ja, meningen verschillen he.
Persoonskenmerken... alsof je dan wel wat meer over me weet, maar okeej... Wat moet ik dan over mezelf vertellen?! Op mijn cu2page staat wel het een en ander over en van me, maybe dat je daar ff op kunt kijken. www.cu2.nl/pretendress
Als je dan nog vragen hebt, mag je die gewoon stellen, dan geef ik daar wel antwoord op... Ook goed?

Knuf Marijke.
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-03-2002 om 19:14:23
precies...die is (nog?) geen datingsite

jammer scrumball
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 30-03-2002 om 08:55:08
zie ik daar het woord cu2 vallen ?
pretendress Gepost door pretendress op maandag 01-04-2002 om 20:31:24
Nee hoor, het lijkt alleen maar zo.
Ik heb die page aangemaakt omdat ik op een jongen wilde reageren die net als ik een vader met kanker heeft. Dat kon alleen als je zelf een cu2page had, vandaar dat ik die heb aangemaakt. Toen ik die page eenmaal had, had ik zoiets van 'dan maak ik 'm ook af'. Vandaar...

Knuf Marijke.
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
pretendress Gepost door pretendress op maandag 01-04-2002 om 20:33:35
Ik ben van't weekend trouwens naar Paaspop te Schijndel geweest. Daar waren de Beatbusters ook. Ze traden op met de Heideroosjes en later met de Band zonder Banaan. Was errug cool.

Toedellss!

Marijke.
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.