Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
nah joh, je moest niets ![]() Welkom! zierikzee bedoel je? | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 10-05-2005 @ 10:51:02 Hee.. ik heb mezelf nog nooit voorgesteld hier! Kben Huussuh, 18 jaar en ik represent Zeeland. Ik studeer Journalistiek in Tilburg en luister graag naar muziek, waarvan hiphop één van de voornaamste stromingen in mijn voorkeursbelevenis is. tilburg ja ga je er ook wel eens stappen? kom ik vandaan namelijk ![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
ja zierikzee ja ![]() ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
welkom allemaal ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
mijn allen zeggen welkom terug! ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Toetah --->respect<--- |
![]() | ![]() |
welkom welkom ![]() ---------------------------------------- maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat, ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat, wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat... | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
welkom welkom allen ![]() ik heb mezelf nooit voorgesteld hierow(wist niet dat het kon) supp ppl Capone is een oud voetballer van galatasaray. dus heeft niks te maken met Al Capone. yep en verder hou ik me veel bezig met comuters en shiit. als ik niet hier hang, hang ik wel op een straathoek met m`n chikkin donner ![]() ![]() genoeg blije shit. ik wil weer haten ![]() ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
en owya je kan me vinden in Deventer en/of Zwolle. ff representen ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Toetah --->respect<--- |
![]() | ![]() |
Quote: genoeg blije shit. ik wil weer haten ![]() ![]() komt later.. moet naar scoro.. duws ---------------------------------------- maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat, ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat, wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat... | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
kool kool pm me als je er klaar voor bent ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
BaZe dope |
![]() | ![]() |
Oke mensen ik merk dus dat ik me hier moet vorstellen!! ik zeg alleen dat ik BaZe ben voor de rest niks en dat ik zin heb om te dissen!! Laterzz!!(Y) | ||
Toetah --->respect<--- |
![]() | ![]() |
welkom he ![]() ![]() ---------------------------------------- maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat, ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat, wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat... | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
oh volgens mij ik ook nog niet, nja dan toch maar wel he... Goeiedag, ik ben Alexandra A.K.A MC Dushi, Bubbling Princess en LayD Space... veel he ![]() Ik ben dus 17 jaartjes oud en woon bij Utrecht in de buurt. Ik hou dus van de HipHop scene en nee geen Lange Frans en Baas B shit want dat is gewoon niet dope. Commerciele shit digg ik niet. Hobby's zijn dus Dansen, Muziek, Vrienden en Doelloos de hangjongere spelen en voor verdere vragen PM je me maar, ciao! ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
De straatremixes zijn nu al classics ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mauriceje D | ![]() | ![]() |
Fa`ka ben maurice en uhh jah wil je freestyle meld het even![]() | ||
DeVrouw Vrouwen poepen ook ![]() |
![]() | ![]() |
Oh dit... DeVrouw 20 jaar wonende in Amsterdam alleen met mijn kat Mauw werkzaam bij een woningcorporatie en een eventsbureau (promotie, taxi, en doorbitch) Dans...leuk ![]() Muziek? Ja! Maar staat ook op een laag pitje omdat ik geen geluidsdriver kan downloaden (ja ICT' ers, I need HELP) Muziek 2: Avant, Musiq Soulchild, John Legend, R.Kelly, Raymzter, Raggeaton, drum n base etc. Het probleem bij mij is dat ik titels en artiesten nooit kan onthouden. Dan hoor ik een track en dan zing ik m mee, maar ik kan m nooit thuisbrengen. Verder hou ik van tekenen en schrijven. Ik schrijf teksten, soms rijmt het, soms raakt het. Zo genoeg? | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
jah dit is genoeg ![]() ![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
ik zie net dat ik helemaal geen hiphop artiest heb genoemd *slijm mode* ik hou erg van hiphop hoor but like I said ik weet de titels nooit... | ||
maar er is zoveel aanbod, een auto monteur kent ook niet alle auto types uit zijn hoofd, dus niks om je voor te schamen ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
Ik ben ook iemand die altijd terugkomt op oude koeien extince - zoute uitval... ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Dat onderschrift blijft hilarisch, ik leer telkens weer wat nieuws over vrouwen.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
woningcorporaties zijn de shit !! ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 23-05-2005 @ 17:07:50 Dat onderschrift blijft hilarisch, ik leer telkens weer wat nieuws over vrouwen.. beter houd je jezelf gewoon voor dat vrouwen bloemetjes poepen, dat doe ik ook al jaren. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DeVrouw schreef op 23-05-2005 @ 16:48:12 ik zie net dat ik helemaal geen hiphop artiest heb genoemd Je noemde raymzter, die is wel hiphop. En mannen als r kelly en john legend hangen er ook wel eens lafjes tegen aan. | ||
![]() | ![]() |
welkom ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
InteLLect ash |
![]() | ![]() |
tjo leroy - amsterdam [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 04:15:53 ] ---------------------------------------- wat nou? | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
@ de vrouw.. ey spangheid eh ook komen overwaaien van ml..wat zoek je meer niveau dan is dit the place to be..Welcome ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
ja inderdaad Raymzter is hiphop vergat m even.... John Legend...tja...na het luisteren van zijn cd zou ik m bijna bij gospel indelen ![]() vrouwen poepen geen bloemetjes, misschien wel drollen in de vorm van een bloemetje...maar echt geen lekker geurende roosjes en madeliefjes | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Oke na ik het mijn stel me voor ergens anders had gepost.. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=7911&page=#153053 kom ik nu hier :-D o fuck.. ik ben dus MC Not. en ben nieuw.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
welkom beiden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben sabine en ben 18 jaar. Woon in Middelburg, en ik dans erg veel. _o_Streetdance_o_ Verder reis ik graag, en ik doe opleiding visagie Peace ![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
oeeeh kan je mijn gezicht dan opmaken voor as zaterdag? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Quote: Lady_Bounce schreef op 06-06-2005 @ 15:56:21 en ik doe opleiding visagie wat is houd dat precies in? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook, ik ook ,ik ook ;P ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
middelburg...streetdance.. komt me bekend voor | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ja nu ben je erbij. dap heeft je herkent ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
oowwjah...... wat is ze dan? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
slamming steez ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha nee dat niet. | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Zal me ook eens even voorstellen.. Michel uit het mooie Zwolle. 19 jaartjes. Begon in 2003 intresse te tonen in Nederhop, dit kwam door een nummer van Opgezwolle. Zit al tijden op dit forum te kijken en dacht ik meld me nu gewoon eens een keer aan. Afgelopen zaterdag naar de NLhiphop party geweest (Heb me pas naar die tijd geregistreet) Was een super vette party! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
was die "sluikreclame" toch nog ergens goed voor. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
welcome T-slash. uh onee T-Rip. swolle po po po ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
STEL JEZELF VOOR dat er oorlog was in nederland ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
stel je voor dat er ...(DAC) ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Aii.. Komtie =) Ik ben Yvonne, woon in Overijssel.. Het hoeft verder geen naam te hebben, niemand kent het toch ![]() Ik ben 17 jaar en woon momenteel nog thuis.. Na de zomervakantie begin ik aan de kunstacademie in Groningen en daar zal ik dus ook gaan wonen. Daarom kook ik nu al weken thuis, omdat ik het toch moet leren ![]() Verder verhuis ik tegelijkertijd strx ook nog eens naar Duitsland. Vlak over de grens, dat wel.. Mijn ouders willen dat, wie ben ik om ze tegen te houden, aangezien ik toch naar Grunn ga =).. Verder heb ik niet veel hobbies ofzo.. Wel speel ik gitaar.. Spaans en western, mocht het iemand iets zeggen ![]() En.. Ik denk dat dit het wel is =).. Toch leuk, je ongevraagd voorstellen ![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
dope dope Welcome, overijsel ??? Zwolle? Deventer? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz ja want niemand kent zwolle en deventer... ik denk eerder aan gehuchten als marienberg en de krim enzo dan ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Gegroet , Nou , mijn naam is vincent.... euh.. 18 jaartjes..... ben tijdje geleden weer bezig met muziek maken en wou wat anders dan dat hardcore ( jaja, zelfs mij begon het te vervelen). Persoonlijk hou ik van alle muziek soorten. Dus ook van Rap en HipHop. ![]() :p lezer denkt :p ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2005 @ 19:33:54 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
welkom goed dat je van hardcore bent overgestapt wijsheid komt met de jaren ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 15-06-2005 @ 19:47:38 welkom goed dat je van hardcore bent overgestapt wijsheid komt met de jaren ![]() Whahahaha (a) dankje ![]() ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |