Index / Muziek / | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ja voor de betwetters dr zou een solo cd komen van tim en ergens in me kop staat me bij dat ie feb uit zou komen heeft iemand info aangezien het al maart is ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niet of die gast meer kan dan alleen kinderen pesten? laten we het hopen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
ze freestyles zijn wel mooi.. k ben benieuwd wat er van zijn cd terecht komt ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
juist nu een nuttige replay ? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Remy Ja toch.. |
![]() | ![]() |
Hmm niks over gehoord, maar als hij er is ga ik em zeker checken... Weet iemand btw welke datum Raymzter's nieuwe album uitkomt? (ik had gehoord half maart) ---------------------------------------- Real name, No gimmics | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Raymzter he...altijd laat. Tim heb ik geen idee van eigenlijk. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
19 (geloof ik) Maart is de releaseparty @ bitterzoet edit: oh @ raymzter he. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2005 @ 16:51:38 ] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ben benieuwd, vindt tim toch wel 1 van de betere leden van vsop, voornamelijk door ze freestyle werk, een paar jaar geleden vondt ik vsop nog de shit, spelenderwijs werdt grijsgedraaid, maar ben inmiddels toch wel van mening dat ze onder doen voor opgezwolle, typhoon en gewoon heel die hoek eigenlijk, maar goed das een kwestie van smaak natuurlijk ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Zwolle aanbidders...tsk Waarom vergelijkt iedereen altijd alles met Opge? VSOP is hele andere shit als dat. Ik ben wel benieuwd naar die solo shit (als ie er komt) als ie maar niet zoveel schreeuwt iig... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
woord @ zwolle aanbidders Verder zal het met z'n geschreeuw wel meevallen, is voornamelijk in battles. Heb je die track op de Patta mixtape gehoord Noedels? Is ook solo van hem en klinkt wel dope. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 07-03-2005 @ 17:13:18 Zwolle aanbidders...tsk Waarom vergelijkt iedereen altijd alles met Opge? VSOP is hele andere shit als dat. Ik ben wel benieuwd naar die solo shit (als ie er komt) als ie maar niet zoveel schreeuwt iig... ik weet dat het hele andere shit is, maar opge valt meer in mijn smaak is wat ik bedoelde, niks tegen vsop door hun ben ik me alleen nog maar meer in nl hiphop gaan verdiepen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
opgezwolle, krijgt anders wat subtiele klappen in prof chullen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: ze freestyles zijn wel mooi.. neej joh, hij kan alleen maar schreeuwen | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Nah. Dan moet je toch echt beter gaan luisteren. Zn solotracks, voor zover ik weet Bolle en Ik-Ben-Tim, zijn echt dik. Hij heeft echt n strakke stijl vindik, niet alleen freestylend. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 07-03-2005 @ 17:25:30 opgezwolle, krijgt anders wat subtiele klappen in prof chullen daar ben ik het mee eens, proffesioneel chillen is een top album die al op grijs draaien staan DAC ![]() ff een correctie aan wat ik eerder zei dat ik door vsop me in nederhop ging verdiepen, ik vergat hierin DAC te vermelden ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 07-03-2005 @ 18:55:45 [...] neej joh, hij kan alleen maar schreeuwen En jij vindt dat (alleen) D-men goede muziek maakt. En hij is wel goed freestylend, waarom zou hij anders in de finale hebben gestaan met jouw idool? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hij komt binnenkort uit, en gaat de hoogste tijd heten. het gaat over verschillende onderwerpen en het is een echte tim cd geworden, aldus tim | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Die cd van Mike lijkt me ook dope. Daar kijk ik vooral naar uit. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Persoonlijk lijkt me een cd van Mike boeiender dan van Tim. Maargoed laten we maar gewoon afwachten. En ik weet wel zeker dat dit geen 'schreeuw freestyle' cd wordt aangezien een solo cd vaak stukken persoonlijker is want het is iets wat je in een crew niet kwijtkan. | ||
![]() | ![]() |
dude's die vinden dat ie schreeuwd kennen waarschijnlijk alleen zijn battles mike vind ik persoonlijk ook de dikste van vsop, maar tim komt altijd lekker vind ik ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Tim is wel vet ja, ben zeker wel benieuwd naar solo shit van 'm maja.. als er gezegd word dat ie in februarie uit zou komen zegt dat natuurlijk niks. Jawat zou ook in februarie uitkomen (geloof ik). ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
komt die andere gast van vsop C.C niet met solo shit?? lijkt me wel dope ![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
![]() | ![]() |
Cd van Tim komt eraan, shit word momenteel gemasterd. Houd die nlhiphop news items dus in de gaten voor de release datum ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 07-03-2005 @ 18:55:45 [...] neej joh, hij kan alleen maar schreeuwen deze man luisterd gewoon liever naar dhc freestyles die over de moeder van hun overbuurjongen gaan die zogenaamd op de verkeerde toon 'hoi' zou hebben gezegt. | ||
Index / Muziek / |