Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Trice
Wat zit je nou?
Gepost door Trice op maandag 07-03-2005 om 17:41:51


DJ MBA heeft in navolging van Yes-R, Soesie B, Brayce en Negativ besloten zijn samenwerking met D-Men Entertainment officieel te beëindigen. MBA is de bedenker en producer van Neerlands bekendste mixtape 'Straatremixes', maar vindt het nu tijd om zijn skills voor eigen projecten te gaan gebruiken. Volgens insiders is hij niet blij met de huidige stand van zaken bij D-Men Entertainment en heeft hij genoeg van alle 'heisa' eromheen. MBA is de ongekroonde koning van Neerlands mixtapecircuit en heeft nu besloten om in samenwerking met Quan Entertainment met zijn eigen 'Straathits' te komen, een platform voor opkomende en gevestigde Nederlandse artiesten. Deel 1 wordt gehost door Aries en zal vanaf 11 maart verkrijgbaar zijn op verschillende evenementen, op straat en in een aantal winkels. MBA trapt de nieuwe serie af met een Negativ-special aangezien deze binnenkort zijn album 'Negativiteitsperk' zal droppen. Er is nu al een enorme buzz omtrent de mixtape ontstaan omdat Nega op 'Straathit deel I' over de beat van 50's 'Candy Shop' een flinke diss richting zijn ex-maatjes van D-Men spitt. Negativ is niet onbekend met disstracks. Hij dropte enige tijd geleden al een keiharde diss richting Yukkie B toen deze in een beef met elkaar verwikkeld waren. Naast Negativ zullen onder andere ook Ebon-E, Kimo, C-ronic en Goldy op de mixtape te horen zijn.

Negativ verliet D-Men nadat er volgens hem een aantal belangrijke afspraken niet waren nagekomen. Volgens Nega had hij met Lange en Baas afgesproken dat deze hun album eerst zouden droppen en hem daarna met zijn album zouden helpen. De hulp is echter uitgebleven. "Op een gegeven moment bestond mijn leven alleen uit opstaan, schrijven en slapen. Mijn moeder dacht dat ik een fokking zombie werd. Ik heb alle producers er zelf bijgehaald. Ik heb op de harde manier geleerd dat als je het niet zelf doet, niemand het doet. Als ik straks een beetje de man word en iemand zegt dat het door Lange Frans komt, dan schop ik die persoon in elkaar. Op mijn album staat trouwens wel een beat van Baas B en één track met Lange. Maar het is mijn ding!" aldus Nega in een interview met Fret Magazine.



----------------------------------------
Trice, real name no gimmicks...
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 08-03-2005 om 14:01:21
tja zal waarschijnlijk wel dope worden, ookal is het niet nieuw.. Kimo
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 08-03-2005 om 17:02:11
bron?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-03-2005 om 17:12:30
juizefm

maar tja

BOEIE! I don't give a fuck meer om al die wazige mixes en alles.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 08-03-2005 om 17:16:32
Ik digg negativ tog niet, dus eigenlijk zit ik er niet mee of die wat dropt. Ik neem geen enkele (ex)d-men member serieus
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Trice
Wat zit je nou?
Gepost door Trice op dinsdag 08-03-2005 om 17:21:12
vind t zelf ook niet echt boeiend. dropte t voor al die nederhopaddicts/g unit-haters hiero...
----------------------------------------
Trice, real name no gimmicks...
Dopemelder
T.I.P.B
Gepost door Dopemelder op dinsdag 08-03-2005 om 18:10:46

ik digg negative wel mare dit lijkt me wel melig.....

----------------------------------------
www.myspace.com/TIPBheerlen
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 08-03-2005 om 18:35:42
Quote:
Angelix schreef op 08-03-2005 @ 17:16:32
Ik digg negativ tog niet, dus eigenlijk zit ik er niet mee of die wat dropt. Ik neem geen enkele (ex)d-men member serieus


Waarom lijkt die nieuwe d-men cd met vsop je wel dope dan?
En waarom verdedig je hun altijd in dat topic waarin Huussuuh en meerderen zeggen dat ze wack zijn?
En waarom vindt je Baas B dan zo goed en hoop je dat hij met een solo cd komt?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 08-03-2005 om 18:39:08
Quote:
Op mijn album staat trouwens wel een beat van Baas B en één track met Lange. Maar het is mijn ding!" aldus Nega in een interview met Fret Magazine.



----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-03-2005 om 18:46:01
was voor de beef gemaakt.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-03-2005 om 19:05:57
Quote:
DopeR schreef op 08-03-2005 @ 18:35:42
[...]

Waarom lijkt die nieuwe d-men cd met vsop je wel dope dan?
En waarom verdedig je hun altijd in dat topic waarin Huussuuh en meerderen zeggen dat ze wack zijn?
En waarom vindt je Baas B dan zo goed en hoop je dat hij met een solo cd komt?

Moeilijk doen is ook een vak apart he?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 08-03-2005 om 19:45:42
slap lullen ook
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op dinsdag 08-03-2005 om 20:00:42
Quote:
Waarom lijkt die nieuwe d-men cd met vsop je wel dope dan?
En waarom verdedig je hun altijd in dat topic waarin Huussuuh en meerderen zeggen dat ze wack zijn?
En waarom vindt je Baas B dan zo goed en hoop je dat hij met een solo cd komt


 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.