Index / Muziek / | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
Texas ft. Wu Tang Clan - Say What You Want ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Def P & The beatbusters OP & Nembrionic zijn de gene die het eerst in me opkomen | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
ik vroeg tracks he? ![]() ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
dat maakt hem dus schijnbaar niks uit ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
die twee combo's die ik noemde hebben samen een heel ALBUM in elkaar geflanst... ![]() maar voor jou: Def P & The Beatbusters - Aangenaam Osdorp Posse & Nembrionic - Hard, briljant en geslepen de album titels dan.... | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
jay-z en Lp alle Tracks van collision course![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Dodelijk Collabo vind ik wel leuk. Kheb geen zin om me albums door te spitten echt de beste te vinde ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Zure Overval is wel leuk ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
moordgasten & gotcha ![]() of die nou juist niet | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
zonder twijfel ali b & de tokkies ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Osdorp Posse en Extince - Turbotaal Mos Def & Talib Kweli - Definition Cypress Hill & RZA - Killa Hill Niggaz [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2005 @ 17:29:03 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 08-03-2005 @ 16:49:31 Zure Overval is wel leuk ---------------------------------------- beng! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Alle in/uit/over vallen van Extince. Dodelijke Collabo van Opgezwolle, DRT en weet ik veel wie nog meer is ook wel vet. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Big Pun & Fat Joe - Twinz alles van Eric B & Rakim Mos Def & Talib Kweli - Know That ...om maar wat te noemen | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Volgens mij begrijpen veel mensen het niet. Het gaat erom, welke collabo's vet zijn tussen een hiphop artiest/groep met een andere artiest (andere muziek stijl). (als voorbeeld; gwen steffanie & eve).![]() | ||
Oooow op die manier! Juist ehhm.. System of a Down ft. Wu Tang - Shame on a Nigga Massive Attack ft. Mos Def - I against I Korn ft. Nas - Play Me ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Metalica heeft een collabo met Ja Rule hé... Pfff, echt stom van Metalica om dat met die flapoor te doen. Klonk behoorlijk bacher. | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
heeeee heeeeee ![]() ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
metalicca spreekt alleen met elkaar via hun advocaten die kunnen elkaar niet meer af [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2005 @ 21:37:15 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
hip h0p bitch realyy best |
![]() | ![]() |
ell0w.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 08-03-2005 @ 21:22:51 Volgens mij begrijpen veel mensen het niet. Het gaat erom, welke collabo's vet zijn tussen een hiphop artiest/groep met een andere artiest (andere muziek stijl). zeg dat dan! ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
pac & snoop - een heel aantal tracks | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
zucht.... ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
oooow zeg dat dan![]() - Massive Attack & Mos Def - I Agains I - System Of A Down & Wu Tang Clan - Shame On A Nigga om maar wat te noemen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
hip h0p bitch realyy best |
![]() | ![]() |
MeNse kverveel me ![]() wie verhelpt mij da ![]() | ||
Ga mensen op MSN vervelen. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 08-03-2005 @ 21:24:56 Oooow op die manier! Juist ehhm.. System of a Down ft. Wu Tang - Shame on a Nigga Massive Attack ft. Mos Def - I against I Korn ft. Nas - Play Me pretty dope tracks.. alleen soms wel heel veel 'lawaai' erdoor heen ![]() | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
Linkin Park & Jay Z - Lying From You/Dirt Off Your Shoulder ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
Jaja... Ik vind deze toch nog wel steeds dope: Limp Bizkit & Method Man - N2Gether Now | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
die is ook vet ! | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
lil jon ft. trick daddy & twista - let's go hoort niet echt in dit topic, maar zit wel vette gitaarsample in... ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Aerosmith & Rund DMC - Walk this way De eerste echt bekend geworden hiphop/rock collabo Osdorp Posse & Nembrionic - Geen slaap jatog! | ||
Quote: Verantwoord schreef op 08-03-2005 @ 22:39:08 Jaja... Ik vind deze toch nog wel steeds dope: Limp Bizkit & Method Man - N2Gether Now Zeker, zeker. De 'Rollin' remix met DMX, Redman en Method man is ook strak. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Limpbizkit & Eminem-Turn me lose - ---------------------------------------- Whahahaha | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Run D.M.C. & Aerosmith - Walk This Way ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
eerh? Run DMC ft. Aerosmith - Loop op deze manier is natuurlijk de hiphop hybrid collabo ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Mag ik ook de gaarste opnoemen? Dat is namelijk.. Micky met Jay -Z.Dacht dat het Rock my World was. dat is de gaarste Collabo.. ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
Index / Muziek / |