Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
locuta Gepost door locuta op woensdag 02-01-2002 om 11:52:00
Er zijn vast wel mensen die Freek de Jonge hebben gezien op oudejaarsavond. Wat vonden jullie ervan? Ik persoonlijk vond het wat tegenvallen, zijn verhaal tijdens het boekenbal was veel beter. Maar die was dan ook briljant, en hoe overtref je dat?
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 02-01-2002 om 12:01:21
Ik vond deze ook al heel erg super...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 02-01-2002 om 19:55:48
Ik vond deze show zo tegenvallen. Ik heb 3x echt gelachen om een grap. En dat met zo`n 2000 grappen op de avond.... Volgende keer zap ik meteen verder bij Freek. Doe mij maar Hans Teeuwen, Theo Maasen of De Vliegende Panters
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op woensdag 02-01-2002 om 19:57:33
Ik vond het ook wat tegenvallen, ik vond de show van Lebbes & Jansen op 30 december een stuk leuker. Ik heb Freek de Jonge wel beter gezien.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 02-01-2002 om 21:45:50
Sinds Neerlands Hoop heb ik eigenlijk maar zelden gelachen om Freek.. Maar toch.. ieder zijn smaak.

En wat betreft de Hans Teeuwen en Theo Maasen fans enzo.. Die 2 roelen dan ook wel, maar iedereen lacht er om omdat ze zo banaal en hard zijn.. Er wordt bijna nooit meer gepraat over LEUKE grappen zoals Finkers dat doet..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 02-01-2002 om 23:35:28
nasibal schreef:
> Er wordt bijna nooit meer gepraat over LEUKE grappen zoals Finkers dat doet..

EEEEEEEEEEEEEEEJ Herman Finkers heerst. Die is goed (in 2 talen)*. Dat heeft er denk ik ook mee te maken dat hij Neerlandicus en daardoor wat beter dan een gemiddeld persoon / cabaretier in woord grappen etc. Hij zal alleen wel te moeilijk zijn voor de meeste mensen om snel genoeg te begrijpen dat je er zo weinig over hoort.


shirt


*Twents en Nederlands
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2002 @ 23:36:30 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Alternative Gepost door Alternative op donderdag 03-01-2002 om 12:14:05
Bert Visser is leuker
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 03-01-2002 om 14:39:20
Herman Finkers en Bert Visser heb ik een paar keer gezien. Daarna ook nog eens andere shows van hen op de televisie. Het is veel van hetzelfde, dat wordt saai.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.