Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 15-03-2005 om 17:22:46
Quote:
AsbezT schreef op 15-03-2005 @ 17:19:53
zoals...

zelfde als 'gewone' mensen

Terilekst maakt bijvoorbeeld vloeren schoon in een ziekenhuis
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 15-03-2005 om 17:24:22
Quote:
DopeR schreef op 15-03-2005 @ 17:21:05
Def P heeft ook gewerkt hoor, van één van de albums heeft hij het hoesje ontworpen : Geendagsvlieg. Hij is tijdje tekenaar geweest geloof ik, en hij schrijft nu toch columns?

die van geendagsvlieg is samen met Dadara.. de rest heeft ie ook zelf gemaakt... hij tekent nog steeds.. hij heeft een kalender en een stripboek gemaakt
T.I.M Gepost door T.I.M op woensdag 16-03-2005 om 13:24:51
Quote:
_Osiris_ schreef op 15-03-2005 @ 17:08:27
T.I.M schreef op 15-03-2005 @ 16:06:50
[...]

Net niet gehaald? Ben ik niet met je eens:

1) Ze hebben de weg vrij gemaakt voor vele groepen door te laten zien dat ook Nederlandse teksten serieus genomen kunnen worden

ze hebben niks vrijgemaakt hooguit een eigen scene gecreerd. tussen OP en de nieuwe gasten zit een generatie kloof

2) Ze hebben op alle grote Nederlandse festivals gespeeld en touren na 15 jaar nog steeds in Nederland en Belgie

dan praten we over jaren terug, tegenwoordig spelen ze alleen nog in boeren gehuchten op mini podia plus de josti band heeft ook op lowlands gespeeld

3) Ze kunnen leven van hun muziek (geen vetpot, maar dat ambieren ze ook niet) en zijn nog altijd onafhankelijk

geloof dat ramp al 2x op de rand van failisement stond en als ze dr van leven zouden er geen betaalde collums worden geschreven, iemand in een verzorgingshuis verdient beter

4) Ze hebben er nog steed lol in

waarom zie ik def dan 2 uur lang op dvd bitchen?

5) Ze hebben een aardig grote en fanatieke achterban en er is een tweede generatie fans opgestaan

ik mag me op aanhanger van het begin noemen, maar de oude achterban bestaat alleen nog uit metal gasten en de nieuwe generatie uit moordgastjes, dus neej echte fans hebben ze niet meer

Wat is jouw definitie van "het gehaald hebben"?

nou dat def dus gewoon jaloers is op de media aandacht voor nederlandse hiphop tegenwoordig, het geld wat er in urban sjit om gaat en dan gaat janken wij zijn de eerste dus de beste wij eisen credit, dan heb je het dus niet gehaald anders had je dat gekregen

1) De Op was de eerste groep die een Nederlands repertoir hadden, daar werden ze om uitgelachen. Ze hebben doorgezet en nu rapt iedereen Nederlands, dan heb je in mijn ogen de weg voor anderen vrijgemaakt!

2) Dan praten we inderdaad over jaren terug, maar het ging over "het gehaald hebben".
Dat de Jostiband op Lowlands staat betekent niet dat iedere idioot daar maar mag spelen!! Bovendien hebben zei Lowlands harder gerockt dan welke band dan ook!

3) Wat ik al zei, het is inderdaad geen vetpot!

4) Ik begrijp niet echt wat je bedoelt met "2 uur lang op DVD bitchen"!!!???

5) Je noemt jezelf een aanhanger, maar zo kom je op mij niet echt over, sorrie! Ik ben ook een "oude" fan, en ben geen metalliefhebber en al helemaal geen Moordgast, maar wie zegt dat Metal- en moordgasten geen ECHTE fans kunnen zijn??

Maar als ik het goed begrijp is "gehaald" naar jouw mening het krijgen van respect onder de Urban-gasten en daar ook dikke poet mee maken! Dan is de Osdorp Posse inderdaad een mislukt bandje!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 16-03-2005 om 14:00:47
niemand in nederland maakt dikke poen

feit is gewoon dat def respect EIST omdat hij vind dat hij het VERDIEND en iedereen die dat niet ziet is een eikel in zijn boek

en ze hebben een ander scene gecreerd dan er nu is, das meer de extince/na 8mile stroming.

did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-03-2005 om 12:07:45
http://www.thecypher.nl/venz/def_p-tim-terilekst_lijn5-venz-jiggy_dje.mp3

hehehe
T.I.M Gepost door T.I.M op donderdag 17-03-2005 om 15:50:02
Cool! Alle partijen aan het woord geweest! Niks meer aan toe te voegen!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 17-03-2005 om 16:07:56
al gepost...sorrie

En niet onze site noemen he,
op EEN hiphop site.

Sticky ging trouwens ook aardig tekeer tegen Def P bij de ILL_legal.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2005 @ 16:18:24 ]

clonebabybeats baby
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.