Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: [1] 2 ]
locuta Gepost door locuta op donderdag 03-01-2002 om 19:36:44
Ik twijfel enorm... wel of geen festival dit jaar...

Indien WEL, hoe, waar, wannneer.... wie...
Kom eens met ideeen...

Weer backstage? Weer 1 dag? Meer dagen? Maximale entreeprijs? Welke bands? Weer gratis drank, of bijvoorbeeld voor 0,25 EUR, of iedereen bijvoorbeeld 30 drankbonnen, rest betalen? Weet iemand nog een andere plek behalve backstage waar het zou kunnen, met in de buurt slaapplaats (camping of i.d.). etc...
locuta Gepost door locuta op donderdag 03-01-2002 om 19:38:19
Oh ja, ik zeg: als we het doen, dan meer dagen, met bijv 1 dag nederhop, 1 dag anders
locuta Gepost door locuta op donderdag 03-01-2002 om 19:49:43
laat maar... dankzij leuke acties van dapozza en veter heb ik er nu al geen zin meer in.
Geen festival. Dag.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 03-01-2002 om 19:49:59
Gewoon weer in Zeewolde houden. Raymzter regelen, Opgezwolle regelen, Onderhonden regelen, Dwaalspoor regelen.

dat is al een dag vol.
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op donderdag 03-01-2002 om 19:51:36
Goed idee!
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 03-01-2002 om 19:54:02
Lijkt me een leuk idee!
Maar je laat je toch niet zo makkelijk uit het veld slaan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2002 @ 20:10:09 ]

----------------------------------------
Is it coz I is black?
locuta Gepost door locuta op donderdag 03-01-2002 om 19:56:22
ok dat van dap neem ik terug, maar dan heeft veter het nog steeds verpest... dus tsja...
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 03-01-2002 om 20:07:50
Wat heeft veter gedaan dan?
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 03-01-2002 om 20:09:45
veter ademt...

[edit]
excuseer mijn waarde spade
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2002 @ 20:17:35 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-01-2002 om 20:15:53
Als men de reactie's ff on-topic kan houden? Zijn we ook weer blij.

Hier naast moet ik overigens zeggen (als mezelf dus niet als Administrator) dat er ook weer van alle kanten lekker volwassen gereageerd word op een eventueel OIP festival 2?

Maarja dat zal wel weer aan mij liggen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
pascal140
Zo nu eerst een bakkie!!!!!!!!
Gepost door pascal140 op donderdag 03-01-2002 om 20:39:43
GO LOC
GO LOC
GO LOC


Ja ik ben voor nl.
o.p.
def p en de bb en de heideroosjes
sol...
bj uf curse
verzin maar wat
ik ben zeker voor 2 dagen wel te vangen
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 03-01-2002 om 20:52:37
TORNADO!!!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 03-01-2002 om 21:18:27
Dan moet mevr. Spam wel even opschieten met die teksten van d'r...
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 03-01-2002 om 21:19:17
Ik heb er tig, je vraagt er niet naar.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 03-01-2002 om 21:28:50
djeez.. off topic gezeik!
KOM OP MET DAT OIP FESTIVAL!
SoL wil uiteraaaaaaaaard weer mee doen, tzou een grote eer zijn voor hun!
Griep & Spam: regel jullie band zaken maar op irc, en locuta, waarom 1 persoon alles laten verpesten ?
Dat is hun doel (ff offtopic): het verpesten van jou shit... Dus wees cool en regel die shit.. laat zien dat je nie zomaar weg te jagen bent
maar damn, laat het OIP festival komen
----------------------------------------
Signature
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 03-01-2002 om 21:32:51
oja, waar, wanneer enzo..
waar ? zeewolde gewoon, lijkt me tof, maar met bezoekers aantal een probleem.. ik denk als je wat meer bands doet dat je dan ook meer bezoekers krijgt namelijk, en vorige keer hield het zaaltje het al bijna niet meer volgens mij..
wanneer ? in de vakantie... ik heb school vakantie dus het maakt mij weinig uit
----------------------------------------
Signature
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 03-01-2002 om 21:33:37
WORD
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
veter Gepost door veter op donderdag 03-01-2002 om 21:56:30
Ik vind het juist een goed idee dat er weer een oip festival komt.

.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-01-2002 om 21:58:07
scrumstah schreef:
> oja, waar, wanneer enzo..
> waar ? zeewolde gewoon, lijkt me tof, maar met bezoekers aantal een probleem.. ik denk als je wat meer bands doet dat je dan ook meer bezoekers krijgt namelijk, en vorige keer hield het zaaltje het al bijna niet meer volgens mij..
> wanneer ? in de vakantie... ik heb school vakantie dus het maakt mij weinig uit

Backstage kan qua bezoekers zowieso wel is een probleem worden. Dit aangezien de beschikbare vloerruimte verkleind is ondertussen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 03-01-2002 om 22:52:14
de sporthal er tegenover kan wel
veter Gepost door veter op donderdag 03-01-2002 om 22:55:37
Burger weeshuis deventer?

kunen best wat mensen in er is een camping aan de overkant van de ijsel das bijna net zover lopen als het staion +_ 5 minuten (en nee dit is geen grapje )
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 03-01-2002 om 23:23:41
hmmmm.. burgerweeshuis.. is misschien niet eens ZO slecht vind ik ? misschien als 1 van de mogelijkheden ?
----------------------------------------
Signature
veter Gepost door veter op donderdag 03-01-2002 om 23:26:45
en de camping is echt dicht bij
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 03-01-2002 om 23:31:42
mjah

nu ben ik wel nieuwschierig wat veter heeft gedaan

ik heb me nog van me beste kant laten zien in het nieuws

ik zou zeggen regel die sjit en they will come
(corny one liner van een film waarvan ik de naam niet meer weet)

en mensen zoals veter en ik (?!?) die komen dan toch gewoon niet
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 04-01-2002 om 00:07:37
Nieuw festival is een goed idee.

Meerdere dagen is ook wel leuk, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is (maar dat is in principe het probleem van de organisatie )

Wie er moeten komen? OP lijkt me logisch. We blijven ten slotte nog steeds de OiP. Verder zou ik gewoon nog wat Nederhop regelen. Codewoord, DAC, Opgezwolle, Spacekees en Terilekst, Hip-Hopstandelingen, Tornado, Onderhonden (uiteraard), kies maar uit, talent genoeg

Als je per se andere muziek wil hebben kan je SOL ook wel weer neer zetten. Of X-tra Medium Beatbusters of BJ kan ook, maar ik denk dat de meesten die combi's al hebben gezien Misschien eens Heideroosjes?

Qua locatie zou ik het liever iets centraler houden en makkelijker te bereiken. Maar meer weet ik daar zo ook niet over te zeggen. Ik zou evt. contact met de jongerencentra hier in de buurt kunnen opnemen, maar ik weet zo geen camping oid in de buurt die hieraan mee zou willen werken. En Waalwijk is nou niet bepaald makkelijk te bereiken (zeker niet met openbaar vervoer).

Dat is mijn twee centjes...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 04-01-2002 om 07:44:00
Nieuw festival lijkt mij ook wel koel, alleen niet in Backstage aangezien ik daar een beetje slechte herinneringen aan heb (if any).

Verder is t vooral handig dat de camping dichtbij de zaal zit, qua openbaar vervoer is t dan minder erg. Gewoon bv. vrijdagochtend/middag aankomen, vrijdagavond bandjes, zaterdagochtend de omgeving onveilig maken (ah ow, misschien toch maar iets anders qua attractie in de buurt zoeken) en vervolgens zaterdagavond weer bandjes. Zondagmorgen/middag/avond weer terug naar huis. OV werkt dan meestal wel mee.

Ik stem vooral voor ook een 'andere' luidruchtige band uit NL, onder de semi-grote namen vinden we o.a. Brotherhood Foundation, Undeclinable Ambuscade, Travoltas en NeuK! (of loop ik alweer teveel achter )
----------------------------------------
Code #404: User not found
Flappie
One cable to rule them all...
Gepost door Flappie op vrijdag 04-01-2002 om 11:07:26
Strak plan... weekendje is idd wel koel.
En anders vrijdag t/m zaterdag ofzo... zijn ook veel mensen die weekOV hebben en die kunnen dan iig gratis heen
Verder lijkt BB, Onderhonden, Opgezwolle, Dwaalspoor (of 8-sporen :p) me koel, en shit als phat pockets en da definite no remorse.

Go, let's do it !
----------------------------------------
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 04-01-2002 om 11:31:42
anyway, mocht er een festival komen dan ben ik zeker van partij, mits er fatsoenlijke optredens zijn. Locatie maakt 3 keer nix uit, wanneer: als het weer een beetje fatsoenlijker gaat worden, tegen/in de zomer lijkt mij geslaagd plan. Kwa prijzen weet ik drie keer nix, wat kosste het vorig jaar ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2002 @ 11:36:48 ]
Mightymiel Gepost door Mightymiel op vrijdag 04-01-2002 om 11:46:16
Oip festival klinkt als koel plan en ik zal er zeker zijn maakt voor mij niet uit waar het is als het er maar is
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 04-01-2002 om 13:06:25
Locuta, ik stel voor om inderdaad het bier niet gratis te maken, aangezien je daar je geld uit moet halen. Daarnaast krijg je dan dat mensen minder zuipen, en dat houdt de hele sfeer ook iets veiliger, bijv. op de camping dan niet meer rare acties. Zeker als je twee dagen hebt moet daar op gelet worden.

Daarnaast lijkt het me leuk als er een duidelijk verdeling in de dagen komt. Bijv 's ochtends de duidelijke amateurbands en pas later op de dag de echte highplayers.

Misschien ook iets van catering er bij in de vorm van een snack/doner/falafel-stand?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-01-2002 om 14:21:40
Buitenfestival! Grote tent ... meer bezoekers, meer inkomsten , meer leuke bandjes. Wil vast allemaal wel in Zeewolde.
veter Gepost door veter op vrijdag 04-01-2002 om 15:25:01
? gewoon een camping zoeken die een buiten festival op hun terein wil?

dat zou het meest ideale zijn.

Greetz.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Flappie
One cable to rule them all...
Gepost door Flappie op vrijdag 04-01-2002 om 16:00:54
Is er niemand die op een boerderij woont?
Kunnen veel mensen in een schuur, en slapen enzo kan in weiland :)

Of is er iemand die ene loods kan regelen
----------------------------------------
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-01-2002 om 16:36:29
scrumball woont op een boerderie, maar als al die oip'ers komen zit vroomshop al vol
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 04-01-2002 om 16:40:45
dan zouden de zwientjes alleen maar overstuur raken.
Flappie
One cable to rule them all...
Gepost door Flappie op vrijdag 04-01-2002 om 16:48:05
Dap kan vast Hedon wel afhuren
en dan gaan we bij hem in de achtertuin slapen
----------------------------------------
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 04-01-2002 om 18:09:02
Probleem met openlucht is dat je snel met geluidsoverlast zit.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-01-2002 om 20:27:18
problemen met geluidsoverlast .. waar ken ik dat van

maar sja .. vergunning regelen en beetje afgelegen doen zou toch wel lukken?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 04-01-2002 om 20:33:43
OIP festival 2 moet er gewoon komen. Als loc door omstandigheden niet de hoofdorganisator wil worden dan zijn er zat anderen die dat wel willen. Er kan vast wel iets geregeld worden.

Een dag lijkt me genoeg, maar dan wel `s middags beginnen. Vooral nederhop: 8mm (wel extra beveiliging inhuren ivm Remon) abn codewoord? opgezwolle! en natuurlijk Tornado niet te vergeten `s Avonds dan OP (met Beatbusters en/of Blind Justice?) En als Onderhonden 2 ooit nog komt, die meteen boeken, anders proberen Onderhonden 1 te regelen (oftewel Casto en Loco (Warlock is toch gestopt?) mee uitnodigen en voor Remon iemand anders laten invallen).

Openlucht = ALLE technische zaken buiten regelen (licht, geluid etc. ) is omslachtig en meestal niet zo mooi als binnen.

Binnen = cool! Backstage was lachen omdat we de hele avond in het gras konden liggen en er verder geen gezeik van omwonenden was.

Burgerweeshuis in Deventer is mooie zaal, maar midden in de stad. Dus niet lekker in gras liggen. En als je dan toch een zaal in de stad zoekt, kies dan Hedon, dat vind ik nog altijd 1 van de mooiste zalen van Nederland. Podium hoog genoeg om niet je enkels te breken en om lekker te kunnen stagediven. Slapen in Zwolle? Dichtbij: plaats legertent op parkeerplaats naast Hedon, serieus en dus niet dichtbij: camping in de omgeving: ver weg.

Drinken: gratis drinken is cool. Zoals het vorig jaar ging was het erg makkelijk: geen bekertjes overal op de grond en niemand die 10 bier gaat halen, 1tje opdrinkt en de rest weggooit.

T-shirt: Voortaan controleren of het prototype (MET Limon erop) wel door de drukker precies wordt overgenomen (ZONDER Limon erop).

Kaartje: niks max. prijs. Even mailtje sturen naar wat iedereen ongeveer wil betalen. Ik wil best 75 piek neertellen als het weer gratis drinken is en Opgezwolle, 8mm en OP komen optreden en gratis slaapplek is.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
spam
do not enter
Gepost door spam op zaterdag 05-01-2002 om 19:41:41
hehehe, reken er maar niet op dat 8mm komt (missen doe ik het zowiezo niet)
Maargoed, bij Burgerweeshuis heb je wel superdichtbij een park waar je lekker kan chillen, is ong 5 min. lopen. Wel denk ik dat BWH nogal duur is om af te huren, vergeleken met Backstage ofzo. Hedon lijkt me NOG duurder. Maargoed, misschien dat BWH iets is om doordeweeks af te huren, in de weekenden is het niet af te huren, denk ik. (ivm het gewone programma)
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 06-01-2002 om 00:37:32
Na overleg, op verzoek verplaatst naar UFO forum. Past dit naar onze mening toch beter.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
veter Gepost door veter op zondag 06-01-2002 om 02:56:32
spam schreef:
Maargoed, bij Burgerweeshuis heb je wel superdichtbij een park waar je lekker kan chillen, is ong 5 min. lopen.

En decamping is dus maar een brug over en dan ben je der ook


Wel denk ik dat BWH nogal duur is om af te huren, vergeleken met Backstage ofzo. Hedon lijkt me NOG duurder. Maargoed, misschien dat BWH iets is om doordeweeks af te huren, in de weekenden is het niet af te huren, denk ik. (ivm het gewone programma)

Als je op tijd bent waarschijnlijk wel maar het is wel een duur geintje dnek ik maar ik dnek niet dat je ergens zo goed gelegen zit met camping en openbaar vervoer.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
locuta Gepost door locuta op maandag 07-01-2002 om 16:26:33
optie... maar een dure...

feestboot van 20.00 tot 02.00
Vaart ook echt
kunnen tussen de 100 en 350 man op
4 bands maximaal
onbeperkt drinken
na afloop aanmeren in de buurt van camping.
Overnachten op camping.

Duur. Kosten per persoon: rond de 55/60 EUR.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 07-01-2002 om 16:57:50
en wat voor bands komen er dan? Als mensen zo`n bedrag ervoor over hebben kan je beter weer in Zeewolde gaan zitten maar dan 4 superbands uitnodigen!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-01-2002 om 17:57:01
dat van die feestboot lijkt mij persoonlijk ook niet echt wat, duur ook.
GrieP Gepost door GrieP op dinsdag 08-01-2002 om 11:55:57
Locuta, er zit een jongen bij Pim (? volgens mij, in ieder geval de vriend van Marloes) in huis, die een band uit Gouda heeft die ook al een tijd bezig zijn. Is wel erg metal, maar volgens mij wel leuk om er bij te zetten.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 09-01-2002 om 15:34:43
GrieP schreef:
> Locuta, er zit een jongen bij Pim (? volgens mij, in ieder geval de vriend van Marloes) in huis, die een band uit Gouda heeft die ook al een tijd bezig zijn. Is wel erg metal, maar volgens mij wel leuk om er bij te zetten.

Wie is Pim? Laten we wel proberen om bands te zoeken die de meeste OiP-ers interesseren, het is niet zo dat Kirsten in dr uppie bepaalt welke bands komen. wij moeten zelf aangeven wat leuk is. Dus als je nou een mp3 oid hebt dan kunnen we het beluisteren en beoordelen.


SOL mag wel weer komen als ze weinig geld voor willen, het was wel redelijke achtergrond muziek om bij in het gras te blijven liggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2002 @ 15:36:34 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
locuta Gepost door locuta op woensdag 09-01-2002 om 21:16:27
weet je, bekijk het maar met dat festival...
weten waarom?

ik zou nog 500 piek krijgen van backstage... krijg nu dit te horen:

[21:09] 500 piek is volgende probleem
[21:09] nagevraagd;
[21:09] daar zijn kosten van backstage van betaald
[21:09] ??
[21:09] schade, schoonmaak
[21:09] pfff....
[21:12] dush
[21:12] tis wel rot dit
[21:12] fucking VIJFHONDERD PIEK voor 3 tags ????
[21:12] wat the fuck????
[21:12] nee
[21:13] voor gesloopte wc's
[21:13] pffff
[21:13] heren pleepot en dames wc rol houder dingetje antivandalisme
[21:13] en extra schoonmaak vloer

Dus forget it. Tenzij de TERINGMONGOLEN die dit gedaan hebben even 500 piek over willen maken op bankrekening 355910977 tnv CDM Verdel te Rotterdam.

Jezus wat een stelletje ondankbare teringlijers zijn daar dus geweest zeg. Sjonge jonge. Fucking eikels.
Alternative Gepost door Alternative op woensdag 09-01-2002 om 22:12:13
Shit he ik heet ook pim en ik woon in gouda, zou ik het zijn???
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 10-01-2002 om 09:18:16
    Quote

    SOL mag wel weer komen als ze weinig geld voor willen, het was wel redelijke achtergrond muziek om bij in het gras te blijven liggen



ja, en door dit soort mensen heeft sol ook erg veel zin om nog te komen... PFF! achtergrond muziek ?
rot op man
----------------------------------------
Signature
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.