Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 03-01-2002 om 19:54:38
Wat moet ik doen om brief van de week te worden, want ik beleef nooit iets spannends en er wonen ook geen beroemdheden bij mij in de straat ?

groetjes, livio
araphor Gepost door araphor op donderdag 03-01-2002 om 21:28:58
Ik ben even te rade gegaan bij Donald Duck, want ik kon zelf ook even niets verzinnen, en hij vertelde me dat er bij hem in de straat in Duckstad een bovenkamer vrij is komen te staan. Misschien heeft het zin daarheen te verhuizen.
Naar het schijnt zoekt Dagobert nog geldpoetsers en met een beetje geluk krijg je zo'n 50 Eurocent per maand betaald.
Gegarandeerd dat je het nodige mee zult maken, in Duckstad.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 03-01-2002 om 21:39:36
Rielekst man, ik heb die kamer meteen genomen. het is hier echt chill man. Ik hang dagelijks met kwik kwek en kwak rond weetje. Zodra ik hier iets langer woon zal ik nog wel eens een brief sturen met de avonturen die ik beleef. Misschien dat ik dan wel brief van de week wordt.

groetjes van je grootste fan: livio
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.