Index / Algemene zaken / | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Het jaar 2001 is voorbij en je kijkt er op terug... Wat waren voor jou de beste / slechtste momenten in 2001? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bliss | ![]() | ![]() |
Beste : - weer "aan" krijgen met SpadeAce - ontzettend veel verdienen in juli ![]() een leuk baantje - slagen - verhuisd zijn ! Slechtste : - te veel (angstige) uren op het politiebureau in Breda doorgebracht... [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2002 @ 23:24:49 ] | ||
GrieP | ![]() | ![]() |
Het beste moment was toen ik uit de start kwam op de competitieslotwedstrijden en na 100 meter al 2 bootlengtes voorlag op onze grootste tegenstanders. | ||
Flappie One cable to rule them all... |
![]() | ![]() |
Beste: slagen voor de HAVO ![]() Slechtste: laatset week, because beste vriendin in ziekenhuis enzo ![]() ---------------------------------------- Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen! | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Slechtste moment: die &*)($#&*($# klap recht op mn oog waardoor mn neus ging bloeden in de pit bij festival in Berlaere in Belgenland. Beste moment: zal er wel ergens voor hebben gezeten maar ik kan me er nix meer van herinneren... ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Deathlock FreeBSD Powered |
![]() | ![]() |
Beste momenten : - Van stage naar vast contract gaan - Mike leren kennen - Silvia leren kennen - eigen huis krijgen - sven en irina weer samen zien gaan ![]() en zo zijn er nog wel meer momenten, kan ze alleen op dit moment niet allemaal verzinnen. Slechtste momenten : - Lindsay (was altijd slecht) - mous moeten verliezen als "zusje" - sven en irina uit elkaar zien gaan - computer opblazen door slechte voeding - scheiding ouders en zo kan ik waarschijnlijk ook nog wel ff doorgaan. ---------------------------------------- "I have often regretted my speech, never my silence." - Xenocrates (396-314 B.C.) | ||
scrumstah Huh ? Vaag... |
![]() | ![]() |
beste moment... maaike aka kweer leren kennen ![]() ![]() slechtste moment... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2002 @ 02:19:40 ] ---------------------------------------- Signature | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
slechtste : huis dat affikt, en me hond die dood is beste : gabie !!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2002 @ 13:04:01 ] | ||
mhr-zip *gaap* |
![]() | ![]() |
Beste moment: 1e kerstdag verkering gekregen | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
beste moment (die jullie allemaal zijn vergeten kennelijk): OIP festival slechtste moment: ? ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
Beste moment: bevestiging dat leven zinloos is.. Slechtste moment: bevestiging dat leven zinloos is.. Nja, herreniging met broertje was ook dope... Toen ik achterom keek, Zag ik dat mijn voetstappen verdwenen waren......... ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
beste moment (die jullie allemaal zijn vergeten kennelijk): OIP festival Hum, nog zo'n moment waar ik me maar weinig van herinner. Vroeger, toen ik klein was, onthield ik nog dingen. Maar, toen hadden ze dementie nog niet uitgevonden. ![]() /edit ha! gelukkig weet ik nu weer hoe je quote spelt! (met kleine letters..) ![]() /edit [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2002 @ 16:03:24 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Index / Algemene zaken / |