Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 18:06:36
DARKRAVER STYL!!!!!!!!

Whahaha, ik lig helemaal slap om die man.
Die dude is dope!

Eens?
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 21-03-2005 om 18:08:04
hmm leuk is uitgaans gelegen heden, niet in me itunes playlist
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
FlowJob Gepost door FlowJob op maandag 21-03-2005 om 18:08:51
hijs wel lache jah

me zus vind m helemaal leip

alleen jammer dat aan het einde pas het mooiste stuk komt..
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Offensief
Mokum!!!
Gepost door Offensief op maandag 21-03-2005 om 18:09:00
Vind het juist echt een neppe gast.


Irritante gast ook een kut nummer.
----------------------------------------
Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op maandag 21-03-2005 om 18:09:41
die gast is echt te grappig zeker als hij bij ons in de zino komt maar vind t nummer niet echt leuk
----------------------------------------
Kiphop baby!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 21-03-2005 om 18:10:36
MoH 14 track 5 - Ruffneck

goeie poep
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 18:12:31

Kijk um dan, keiharde neger.

Hoezo nep??
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 18:14:05
nep omdat het een neger is die fokkin hardcore en hardstyle draait maarja fok die shit komt die dan is wel redelijk ja
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 18:15:13
Quote:
Slugger-D~ schreef op 21-03-2005 @ 18:14:05
nep omdat het een neger is die fokkin hardcore en hardstyle draait maarja fok die shit komt die dan is wel redelijk ja


Oh ja, jaa JIJ BENT OOK NEP! JE BENT BLANK EN JE RAPT!

Kneus.
dap
038
Gepost door dap op maandag 21-03-2005 om 18:15:52
Kwa persoon is ie dope toch.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 18:17:24
Ja precies. Ik vind hoe die gozer is en hoe hij zich presenteert echt lache, z'n muziek niet zo. Maar hij is wel de enige die die muziek maakt, waarvan ik een cd heb.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 18:22:52
hahahah rot op man hij heeft geen een goeie nummer gemaakt behalve die eentonige kanker nummer,hijs gewoon een fockking poepert, heb je hem ooit live gezien,die gast drinkt cola op ,en doet alsof het bacardicola is ,die nepneger is gewoon een poepert, gaat naar dikke party's met allemaal spacende gabbers skinheads en lonsdales, en hij al enigste neger die 50 keer op een avond dezelfde shit draait, daarom is hij nep en daarom heb jij weer is geen gelijk ,en ben jij hier juist de kneus
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op maandag 21-03-2005 om 18:25:34
ik irriteer me dood aan dat nummer 1x is grappig,
maar als je uitgaat en dat nummer wordt 4x op een avond gedraait wordt dat minder.
En dan ook nog 4 verschillende versies dan heb ik het helemaal gehad
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 18:25:58 ]

----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 21-03-2005 om 18:31:19
1 woord:

Theo.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 18:36:18
theo ja, daarom mag ik en kan ik er nog wel 5 voorbeelden bij geven, dat die op avonden ook nog is op het einde gaat freestijlen nadat die z'n laaste nummer heeft gedraait... o.a vind ik hem daarom nep
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 21-03-2005 om 18:38:31
Quote:
Offensief schreef op 21-03-2005 @ 18:09:00
Vind het juist echt een neppe gast.


Irritante gast ook een kut nummer.

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 21-03-2005 om 18:42:32
Darkraver is een oldskool pappie. Ja toch.
JFproject 2 Gepost door JFproject 2 op maandag 21-03-2005 om 18:47:52
Grappige gast, maar vind zijn muziek niks, zowel in die oude hardcore-tijd als nu.

Dat sampletje is overigens al fokking oud maar nu er een blije jumpstyle/bubbling beat onder is gezet is het opeens een hit. Tsja.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op maandag 21-03-2005 om 18:55:07
Want een zeikerds.. ik ken genoeg hiphoppers die dit nummer wel verz vinden.. en maar blijven zeiken negers mogen geen hardcore draaien WANT alle hardcore moddafuckaz zijn Lonsdales mannetjes... dit citeer ik uit iemands bericht hiero
Ten 1e : Niet iedere hardcorefan draagt lonsdale ook mensen buiten hardcore fans dragen lonsdale...
Ten 2e : Lonsdalers , sinds wanneer is dit een groep geworden? waar slaat dat op man.. kom op je weet allemaal dat het die fake shit is..

Verder vind ik deze gast wel chill en scoort HIJ teminste een hit.. dan pas kan je terug komen om te zeggen wat een neppe idioot dit dat.. als jij het hebt gemaakt.. voorlopig staat hij in de publiciteit leer er mee leven..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 19:02:02
Quote:
Slugger-D~ schreef op 21-03-2005 @ 18:22:52
hahahah rot op man hij heeft geen een goeie nummer gemaakt behalve die eentonige kanker nummer,hijs gewoon een fockking poepert, heb je hem ooit live gezien,die gast drinkt cola op ,en doet alsof het bacardicola is ,die nepneger is gewoon een poepert, gaat naar dikke party's met allemaal spacende gabbers skinheads en lonsdales, en hij al enigste neger die 50 keer op een avond dezelfde shit draait, daarom is hij nep en daarom heb jij weer is geen gelijk ,en ben jij hier juist de kneus


Ben jij niet een nepneger?

WESTSIIIIIIDE !!!!

Aljeblieft man, begrijp jij jezelf wel eigelijk? Je ziet zelf toch ook wel dat je onzin uit kraamt?
Jij vind het wel kunnen, dat 1 of andere gast als enige blanke op een hiphop feest is, maar niet dat een gast als enige zwarte/getinte gast daar is?
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 21-03-2005 om 19:03:34
Shittt

lonsdale is een ''neger'' merk van oorsprong.
Tis voor boxers, en veel boxers zijn neger.

En trouwens t meeste racistische volk die lonsdale draagt, is tog te dom in de botten om te weten waar ze het over hebben.

Ik digg hardcore tog ook, ik luister t sins de 1ste klas ofsow, nu nog maar in mindere mate.

Ben ik nu ook racist dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 19:04:33 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
FlowJob Gepost door FlowJob op maandag 21-03-2005 om 19:06:13
Quote:
Angelix schreef op 21-03-2005 @ 19:03:34

Ik digg hardcore tog ook, ik luister t sins de 1ste klas ofsow, nu nog maar in mindere mate.

Ben ik nu ook racist dan?


helemaal gelijk, precies hetzelfde hier
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 19:14:49
hahaha verantwoord je bent gewoon een kanker kut neurt, je gaat meteen haten omdat ik mijn mening geef, en westside is gewoon simpelweg westside heeft daar allemaal niks mee te maken want niet aleen negers zeggen westside en die shit zeg ik zoiezo allang niet meer en ja ik ben blank maar wil niet zeggen dat ik een hollander ben,ga niet meteen foto's posten wil je bericht nu zeggen dat ik mijn mening verander dat die nep neger gewoon een nep neger is met kut muziek ofwat
of geil je op ''keiharde'' negers

en trouwens ik heb niet eens aleen gezecht dat ik hem een kanker nep neger vind omdat die stumpert hardcore draait ik heb wel meer redenen gegeven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 19:17:50 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 19:19:05
''Haten'' ?

Nee, geef nou is normaal antwoord op de vraag, zonder te schelden, zonder hem de hele tijd een nepneger te noemen, terwijl jij je mening niet eens goed kan onderbouwen.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 21-03-2005 om 19:22:50
slugger.. doe es gewoon normaal joh, als er 1 haat om meningen ben jij het..

je trekt te snel conclusies.. enwat boeit jou het als verantwoord wel koel vind dat neger hardcore maakt.. damn nergens staan die regels dat een huidskleur aan een muzieksoort verbonden zit..

en dat gescheld stoor ik me best wel aan...
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 19:23:33
Woord @ prow.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op maandag 21-03-2005 om 19:25:17
hahaha verantwoord je bent gewoon een kanker kut neurt, je gaat meteen haten omdat ik mijn mening geef, en westside is gewoon simpelweg westside heeft daar allemaal niks mee te maken want niet aleen negers zeggen westside en die shit zeg ik zoiezo allang niet meer en ja ik ben blank maar wil niet zeggen dat ik een hollander ben,ga niet meteen foto's posten wil je bericht nu zeggen dat ik mijn mening verander dat die nep neger gewoon een nep neger is met kut muziek ofwat
of geil je op ''keiharde'' negers

en trouwens ik heb niet eens aleen gezecht dat ik hem een kanker nep neger vind omdat die stumpert hardcore draait ik heb wel meer redenen gegeven

Dit is eigenlijk ook weer discriminatie... want je zegt omdat je blank bent je gelijk afwijst van het hollander zijn omdat hollanders toevallig ook blank zijn.. weet je zelf wel wat je lult?
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 19:25:31
haahha is goed jonge die nep neger is nep omdat die gaat freestylen terwijl die de heele avond focking kut hardcore heeft gedraait ok dat maakt niet uit volgends jullie volgens mij wel en ik heb het niet aleen over dat hij een neger is maar ook dat die nep is ik heb hem een keer al een stuk of 20 glazen bacardi cola achterover zien slaan terwijl ik er niet eens op heb gelet dus het konden er nog meer zijn en hij bleef nog presies het zelfde dus waarschijnlijk was de helft zoiezo nog cola, dat is al nep, ok en verder vind ik het wel nep maar is mijn mening dat hij als enigste neger tussen lonsdalers gaat staan en dat vind ik alleen al anders dan een blanke die op hiphop staad, en lonsdale vind ik wel een groep daarom en verder draagt die sirbennie miles of hoe heet die shit en de volgende keer heb ik hem met een fokkin lonsdale petje zien lopen. ok nog niet genoeg kan ik nog wel een paar antwoorden geven op je vraag waarom ik hem een nep neger vindt, die gast( allen gehoord dan he ) gaat met fokkin gabbers in het dagelijkse leven om ok jullie vinden dit normaal maar ik vind dit gewoon nep dan
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 19:26:30
ja maat fok die shit maat oke dan maat hij draait goeie muziek hij is de beste en hij is een echte goede neger die goed draait
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op maandag 21-03-2005 om 19:28:38
HarcoreHATER... wat the fuck is mis met jou... je spaced hem echt HARDCORE hea.. of gebruik je het woord HARDCORE niet omdat je bang bent dat je HARDCOREbesmet raakt... undercover HARDCORE fan..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 21-03-2005 om 19:28:57
toch blijft zijn huidskleur bruin.. blijft hij een neger

ik vind het kinderachtig dat je mensen afrekend dat ze bijv geen alcohol drinken.. shit waar je je druk over kan maken haha..

gast ik ken zelfs negers die kani dragen en gewoon samen hangen met lonsdaelers..

en ik ga niet deze nutteloze discussie aan over lonsdalers en gabbers.. laat iedereen eerst zich zelf eens aankijken wat ze zelf anderen aan doen voor de anderen in hokjes gaan douwen..

afijn.. leuk dat je het allemaal vind.. maar waarom gaan schelden als een ander wat anders vind? dat vind ik gewoon niet tof
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 19:30:03
allen zeg ik er ff bij, ik zie het niet als een blanke die op een hiphop party loopt en dat die dan nep is ik zie het als een lonsdaler die op een hiphopparty loopt , same shit bob bob uitgepraat ik ga ff een jigedy j rollen
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 21-03-2005 om 19:31:19
Schelden is een teken van onmacht!

Iedereen in ze waarde laten, mensen die hardcore lusiteren zijn niet per definitie racisten. En zo kun je blijven doorgaan, mensen die kani dragen zijn niet per definitie negers, en blanke die het dragen niet meteen nep negers.

Ik heb ook een lonsdale polo .
Ik ben ook racistisch, ik vind hett raymzter album ook niet vet daarom :/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 19:32:28 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 19:32:52
Dude, iedereen mag toch omgaan met wie die wil? Ik ga ook niet alleen met ''hiphoppers'' om. Jij hoogst waarschijnelijk ook niet. En je wist het waarschijnelijk al, mag ik zeg het toch nog effe. Darkraver maakte eerst Hiphop. Toen is hij bij een house feest geweest en had daar een pilletje genomen. Vanaf toen, vond hij die muziek helemaal the bomb. Muziek is muziek, het maakt niet uit wat voor ras je hebt, om wat voor muziek te maken.
Als je gabber bent, hoef je niet gelijk een nazi te zijn hé, remember that. En die cola, who care's, dat maakt je nog geen nepneger.

En trouwens, je mag dan mischien geen Hollander zijn, maar dat heeft er toch niks mee te maken. Je bent blank, klaar.


Edit: Hak ff per ongeluk IK neer gezet, ghehehe.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 19:36:16 ]
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op maandag 21-03-2005 om 20:12:23
Ik vind Darkraver wel grappig op zijn mini scootertje.. haha echt wel cool
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 21-03-2005 om 20:13:49
Quote:
hahaha verantwoord je bent gewoon een kanker kut neurt,


Zo, jij heb dr zin in
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 20:15:14
Quote:
Angel-eyez schreef op 21-03-2005 @ 20:12:23
Ik vind Darkraver wel grappig op zijn mini scootertje.. haha echt wel cool


Wooord. Echt lache, met die pretkop van um.
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op maandag 21-03-2005 om 20:15:45
zekers wel..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 20:16:04 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 20:23:15
ok ff rustiger dan,@verantwoord
kijk jij pakt steeds maar één voorbeeld van me waarop je reageerd,
ik heb er al een stuk of 6 gegeven ,en van dat alles in totaal vind ik hem gewoon simpelweg
niet dope en nep,
ik houd zoiezo ook niet van hardcore ,en gabbers etc. kan ik ook niet uitstaan want ze zijn mietjes ,
die zeggen als er alchtonen ofzo bij staan ,:nee het is aleen voor de hardcore niet racistis,
en als ze bij de gabberitus gabbers click staan zeggen ze weer het tegenover gestelde
,en hardcore? 't is alleen maar zelfde shit met dezelfde toon en alleen de overgangen klinken heel soms, en ga mij niet vertellen dat jullie opeens hardcore super dope vinden want zo kom 't wel over,

maar goed ff over die cola , nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat die juist loopt te showen door de beat te stoppen ,en dan iedereen laat kijken naar hem en em dan in een keer achterover zuipt ,en zo 30 keer op een avond , dat betekend dat die gewoon net doet alsof het bacardi is terwijl het gewoon cola is

en @de rest ,over dat schelden ,HIJ begon gelijk met kneus jij bent ook blank en rapt dit dat, dus toen reageerde ik ietsjes anders terwijl ik nog niet eens begon te schelde ,en toen begon hij gelijk foto's met tegen mij haat overkomende shit te posten enzo , dus vandaar,


maarja disscusie gesloten ik vind hem een neppert jullie vinden hem dope klaar
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 20:29:16
Quote:
Slugger-D~ schreef op 21-03-2005 @ 20:23:15
en @de rest ,over dat schelden ,HIJ begon gelijk met kneus jij bent ook blank en rapt dit dat, dus toen reageerde ik ietsjes anders terwijl ik nog niet eens begon te schelde ,en toen begon hij gelijk foto's met tegen mij haat overkomende shit te posten enzo , dus vandaar,


Sorry voor dat Kneus dan, daar begon ik inderdaad mee. Maar blank en rapt dit en dat... Dat is toch gewoon de waarheid? Plus, het was geen haat. Ik vond het alleen krom, om de manier waarop jij vond dat het een nepneger was, vandaar die foto om iets aan te tonen.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 21-03-2005 om 20:43:13
koel toch, een neger in de hardcore scene
Mip
Gepost door Mip op maandag 21-03-2005 om 21:02:21
dit is echt een TE wacke track
Lau Gepost door Lau op maandag 21-03-2005 om 21:11:14
Quote:
Slugger-D~ schreef op 21-03-2005 @ 19:25:31
haahha is goed jonge die nep neger is nep omdat die gaat freestylen terwijl die de heele avond focking kut hardcore heeft gedraait ok dat maakt niet uit volgends jullie volgens mij wel en ik heb het niet aleen over dat hij een neger is maar ook dat die nep is ik heb hem een keer al een stuk of 20 glazen bacardi cola achterover zien slaan terwijl ik er niet eens op heb gelet dus het konden er nog meer zijn en hij bleef nog presies het zelfde dus waarschijnlijk was de helft zoiezo nog cola, dat is al nep, ok en verder vind ik het wel nep maar is mijn mening dat hij als enigste neger tussen lonsdalers gaat staan en dat vind ik alleen al anders dan een blanke die op hiphop staad, en lonsdale vind ik wel een groep daarom en verder draagt die sirbennie miles of hoe heet die shit en de volgende keer heb ik hem met een fokkin lonsdale petje zien lopen. ok nog niet genoeg kan ik nog wel een paar antwoorden geven op je vraag waarom ik hem een nep neger vindt, die gast( allen gehoord dan he ) gaat met fokkin gabbers in het dagelijkse leven om ok jullie vinden dit normaal maar ik vind dit gewoon nep dan


Damn gast, wel eens van leestekens gehoord. En loop niet zo te kankeren man! Neppe gast! Kanker dit, kanker dat. Ken je geen ander woord verzinnen?
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-03-2005 om 21:12:08
ik vind 't nummer echt wack ja, hem zelf ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lau Gepost door Lau op maandag 21-03-2005 om 21:13:42
En ik vind het nummer wel cool. Maar dan wel de versie waarin die de hoertjes naar voren roept en de gasten naar achter en gaaaaaan met die banaan!!!
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 21-03-2005 om 21:17:11
Whahaha, ja inderdaad.

Maar mensen, het is ook geen geweldig nummer ofzo. Geen hoogstandje ofzo, het is gewoon grappig.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 21-03-2005 om 21:25:23
Hey slugger dus je vindt het nep dat hij zijn werk (djen) doet waar mensen zijn die lonsdale dragen.
Jij vindt volgens mij zoiezo dat allochtonen niet bij dat soort mensen in de buurt moeten komen.
Dat zal wel de intergratie bevorderen ja. Niet dus.
Is ook een beetje raar, die lonsdale hype is pas van de laatste tijd en darkraver deed al wat hij nu doet toen jij nog aan de tiet van je moeder zoog.
Dus zou hij nu ineens moeten stoppen omdat er misschien wel eens wat foute types tussen het publiek kunnen zitten.
En misschien kan die gast wel gewoon goed tegen alcohol.
Lijkt me ook waarschijnlijk, die gast draait al lang op feesten en drinkt hij dus ook en dan heb je meer alcohol nodig om zat te worden.

Maar los van dat, ik geloof dat de broer of neef ofzo van darkraver een hiphop dj is.
Hij was dacht ik een tijdje terug bij 3voor12xl.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 21-03-2005 om 22:14:44
Clip en track voor de liefhebber....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op maandag 21-03-2005 om 22:16:08
dope!
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 21-03-2005 om 22:22:59
over de clip heb ik niks gezecht he
maare @battlecat zo heb ik voor alles wel iets
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2005 @ 22:23:41 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.