Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 22-03-2005 om 21:02:12
Ik zal vanaf nu, af en toe als Stickey een Mededeling plaatsen!

Er zal vanaf nu streng opgelet worden op HATEN.
Mijn streep voor een haat-reactie is: Een negatieve mededeling zonder veder doel. Negatieve Feedback is natuurlijk Welkom, Maar geef hem dan ook iets mee en zeg niet heel simpel: Je bent slecht. Zeg dan gewoon Niks!

Ik bepaal of het een Haat-Reactie is en die zal dan worden weggehaald! Als ik een Reactie weghaal omdat ik vind dat het een haat-reactie is, moet daar niet over worden doorgepraat of gediscusseerd!! Je post zal dan ook Verwijderd worden. Als er expres gehaat word, Zal ik je daarop wijzen. Ga je door, dan word het doorgegeven aan de Admin.

Chester.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2005 @ 21:05:32 ]

----------------------------------------
onderschrift
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 17-04-2005 om 19:37:35
Om het incident over het ''lyric'' topic even af te sluiten.
IEDEREEN die een lyric/audio heeft kan een Topic opnenen om hem te posten. Als er van alles in 1 topic komt, zal het uiteindelijk heel erg rommelig worden. Vandaar.
----------------------------------------
onderschrift
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zaterdag 14-05-2005 om 23:07:40
Er zal vanaf nu ook EXTRA worden Gelet op het hebben van Duidelijke Topic namen.

Niet zomaar: Titel van het nummer
Maar doe dan even: Je naam - Titel van het nummer

Ook zou het erg handig zijn als er vanaf nu wat extra wordt gelet op:
[AUDIO] en [Tekst] en [BEAT]

Zo hou je het overzichtelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2005 @ 20:01:48 ]

----------------------------------------
onderschrift
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.