Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Dus datte, Ik ben dan door de week na schooltijd tm 8 uur in het openlucht bad, en de hele dag zaterdag en zondag tm 5 uur. Daar gaan de 12 posts per dag ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
voetballen heen en weer fietsen naar 't openluchtbad dat 15 km verderop ligt bios cafe feesten enzo tja dat was 't wel zo'n beetje ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Gamen. Huiswerk maken (neem aan dat je door de week bedoelt aangezien je het daar zelf ook over hebt -> na schooltijd) Niet echt iets anders dan anders dus. Al is het nu wel relaxed buiten gamen met handheld in de zon. Ga ook niet naar het zwembad ofzo, want ik zie het verschil tussen Angelix en Shooper Lee Hooper nog niet eens zonder bril ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: heen en weer fietsen naar 't openluchtbad dat 15 km verderop ligt Zeg is wanneer je er bent, kunne we net doen alsof we elkaar goed kennen ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Als het lekker weer is ben ik op het strand te vinden met vrienden/innen.... 10 minuten fietsen van het strand... Hell yeah! voor de rest ga ik proberen een paar dagen in de week te werken... | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
O ja inderdaad, ik ga ook nog werken. En natuurlijk strand spookedam is wel relaxed zo heel af en toe. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
aan het meer waarschijnlijk buurt onveilig maken edit:vakantiewerk maken en groepswerk voor geschiedenis [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2005 @ 21:54:14 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik chill m altijd hard op barbeque-party's. Chillsessies in de stad (park, kroegen, concerten) En het hoogtepunt van de zomer is natuurlijk Lowlands ![]() En zodra mn ouders op vakantie zijn wordt mn huis ook heftig behangd. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: Ik ben dan door de week na schooltijd tm 8 uur in het openlucht bad Quote: heen en weer fietsen naar 't openluchtbad dat 15 km verderop ligt Is dat het beruchte buitenbad waar Rico ook over rapt? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Die van Angelix wel. VIP gaat naar een andere, want dieren is verder weg dan 15 km naar zwolle. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
ja die van mij is helaas een andere al ben ik wel eens in de 'beruchte' geweest ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
@ Angelix: Lachen de bruingebakken dames daar echt alsof ze kauwen op zure pruimtabak? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil wel eens met jou in bad ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
hehe, als je zonder bril 't verschil niet ziet tussen Angelix en Sugar Lee Hooper laat ik je met de hond van de buren in bad gaan![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Wat voor soort hond is dat? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 22-03-2005 @ 21:54:47 En het hoogtepunt van de zomer is natuurlijk Lowlands ![]() hell yeah ![]() k ga er alles aan doen om eindelijk weer es een x wel heen te kunnen gaan! daarnaast, school / werken, strand, 's avonds hangen bij vrienden, of op het waagplein chillen (terras) mocht ik geld hebben. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Een erg goed afgerichte. Anders zou ie niet luisteren. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 22-03-2005 @ 21:58:47 @ Angelix: Lachen de bruingebakken dames daar echt alsof ze kauwen op zure pruimtabak? Er komen geen eens mooie dames boeven de 20 ![]() mooi voor mij aangezien ik 16 ben ![]() Maarja tis het zelfde buitenbad, het buitenbad waar ik en de openlouchtbad click chille swa ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Waarschijnelijk wordt het (bijna) elke dag werken. Eerst van 12.00 tot 17.00 (snackbar) en dan 17.30 tot 21.30 (callcenter). Eerst maar effe kijken of ik daar wel wéér zin in heb. Maar het geld is wel hard nodig voor de vakantie naar Terschelling én als het kan apparatuur. ![]() | ||
![]() | ![]() |
oja, de helft van de vakantie hang ik op Terschelling ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Ik ga ook nog een week met een boot rond varen door nederland, met een tentje/zwembroek/slippers/frituurpan/eten en wat vrienden![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
de ouders van een maat van mij hebben een huisje in Zeeland, daar ga ik ook nog 2 weekjes tjillen met een paar vrienden. Hopen dat het een beetje warm wordt, kunnen we mooi in de zee![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Quote: V.I.P. schreef op 22-03-2005 @ 22:05:07 oja, de helft van de vakantie hang ik op Terschelling ![]() Ghehe, sluit je bij mij aan. Gaan we al die kutboeren wegblazen met dikke hiphop. ![]() | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
als je niet aan het werken bent ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga de hele dag relaxt jointjes rollen in de zon elke dag knetter zijn, geen zorgen, geen stress beetje bij ons vlak bij op zo'n openlucht zwembad hangen, wat chicks bekijken,en nee voor de rest nix want al die hoertjes hier hebben kapsones ,voor te checken ga ik wel uit, maar voor de rest veel pils zuipen natuurlijk en zat wat voetballen en salou in de vakantie wordt gewoon TE dope voor de woorden die ik kan zeggen [Edit ohh ja nou lees ik het pas werk, alweer helemaal vergeten ,als ik die salou shit door wil laten gaan, hahahaha daar gaan me vrije middagen [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2005 @ 22:14:10 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Quote: AsbezT schreef op 22-03-2005 @ 22:10:30 als je niet aan het werken bent Ja, ik werk voor de vakantie! ![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
bij de airco als ik aan het werken ben anders terras , spui, scheveningen , balkon, zuiderpark koninklijke tuinen blablabla ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Quote: geen zorgen, geen stress Jaaa toch, kheb er nu al weer zin in. Nog een paar maanden nog maar ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
plannen in de zomer naast op vakantie naar france: straatvoetbal chillen op pleintjes/portieken/enz. dronken enz. zijn af en toe beetje chillen in zwembad beetje rond (hip)hoppen | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
in me bed uitslapen ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
en in een bed ja ![]() | ||
Moeten jullie mensen niet keihard werken voor je vakantie? | ||
Ligteraan hoeveel je uitgeeft. 800 euro in 10 dagen vindik gekkenwerk man. Ik kan met veeel minder ook een relaxte vakantie hebben. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mja, ik weet. Vooral als het op Terschelling is... Maar ja: - Staanplaats (camping) - Elke dag (uit)eten - Drinken (camping) - Uitgaan Gaat snel, ghehehe. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2005 @ 23:48:03 ] | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Op nlhh natuurlijk, ik ben namelijk stiekem een jongetje en een ontiegelijke nerd. [ja dat houdt verband met elkaar..] misschien als ik durf dat ik wel ga lannen bij mij thuis met andere nerds !! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
@ huusuh ja ligt eraan als je met veel vrienden gaat maak ik 800 makkelijk op in 10 dagen ,vooral in spanje [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2005 @ 00:01:54 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Safire schreef op 23-03-2005 @ 00:01:29 Op nlhh natuurlijk, ik ben namelijk stiekem een jongetje en een ontiegelijke nerd. [ja dat houdt verband met elkaar..] misschien als ik durf dat ik wel ga lannen bij mij thuis met andere nerds !! Mag ik dan ook komen? Kan ik kijken of ik net zo kewl ben als jouw ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Alleen als je de nieuwste versie van "magix musicmaker voor rappers" voor me meeneemt. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
LooL Lmao met jullie gasten. rofl op de andere gasten lagg hier de hele tijd ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
tjillen op het strand voetballen in het zand. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
overal en nergens strand, balkon, ouders in frankrijk, thuis tuin, overal en nergens. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
overal waar de zon schijnt ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
en toch ook vast welleens voor de computer en in een groot aantal steden in NL | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 22-03-2005 @ 21:54:47 En zodra mn ouders op vakantie zijn wordt mn huis ook heftig behangd. Ok. ![]() ![]() Anywayzzz.. beetje buiten hangen.. in de stad.. overal voornamelijk hangen.. lopen.. niks doen.. bier zuipen.. ed. Verder gewoon het gebruikelijke, maar dan in korte broek. ![]() | ||
Quote: Vent schreef op 24-03-2005 @ 07:44:17 in korte broek. ![]() En slippers ouwe! ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
buiten chillen!!! parkje hangen, beetje in auto scheuren met raampjes open. verschillende steden bezoeken om m daar, natuurlij, ook ff te chillen en de boel op stelten te zetten sje weet toch | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
@ verantwoord ![]() hang jij ook bij die skaters/gotics..? haha zitte namelijk wat kanibosys en hiphoppers bij... dacht maybe ben jij dr ook 1 van ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
ik hang op het strand... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Quote: Prow schreef op 24-03-2005 @ 20:19:31 @ verantwoord ![]() hang jij ook bij die skaters/gotics..? haha zitte namelijk wat kanibosys en hiphoppers bij... dacht maybe ben jij dr ook 1 van Whahaha, neee gek! Ik ben zowiezo ook geen kaniboy, ghehehe. Maar ik denk wel dat ik weet over wie je het hebt. Was je laatst in Escape bij D.A.C. ? | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Ja.. was relax daaro.. whehe je mocht niet roken/blowen daar ![]() ik vond et wel vet.. ze mogen vaker komen ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] |