Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 [2] ]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 18-05-2005 om 23:09:38
Haha, ja dat heb ik ook weleens gehad. Net Domino-Day dan.
----------------------------------------
Jos de Boss
MC Dushi
Space
Gepost door MC Dushi op vrijdag 20-05-2005 om 18:13:16
ja dat heb ik zo een beetje bijna elke dag bij ons op school... die mensen pleuren altijd hun fiets tegen de mijne aan.. haha ja dat dacht ik ook wel ja...
----------------------------------------
Drie Keer Draaien
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 26-05-2005 om 21:39:22
Op dringend verzoek van Schaduw, gaan we hier wel verder

Najah ik wou dus iets zagen voor school( thuis ) met de afkortzaag, en ik heb het gezaagd en ik doe die zaag weer omhoog om dat hout eronder weg te pakken, kom ik met mijn jatten tegen dat draaiende wiel aan, en hoppa een dikke snee van 3cm en 0.5 cm diep, moest ik naar de huisartzen post om er 6 hechtingen in te laten zetten, en daar loop ik nu nog steeds mee ( * zucht )
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
LayD Space
Gepost door LayD Space op maandag 27-06-2005 om 22:40:32
dat is kut voor je..

ja ik laatst weer, toen had ik me helemaal in het hoekje van de bank genesteld bij een vriend van me thuis en iedereen was er dus wel gezellig. en toen zat ik m hard weg te spacen, en ik keek zo een beetje rond en toen keek ik naar eric en die nam een slok van zn amaretto (wat hij dus totaal niet lust ook) en toen 5 seconde later kotste hij het weer terug in zij glas. toen lag ik helemaal dubbel en probeerde naar hem toe te lopen wat dus niet bepaald lukte dus ik viel zo voorover maar met me handen op de tafel dus ik stootte dat glas zo om, over mijn hand en zijn schoenen heen, echt VIES was dat... ik ben gelijk als een speer naar de keuken gerend en heb 8 keer mijn handen gewassen
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.