Index / [arch] Battle corner / | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok 12 lines fuck you je noemt jezelf G, duidelijk gespot gast als een dickrider stijg je te paard en steek ik je lans nee, de troefen achter me hand, speel ik je in kaart en om dit prooi te vangen gebruik ik me aas! wat een joker deze kill, heeft 5 kaarten om te delen want je voelt je gepest niemand wil ze nemen ik bespeel je wel, voel je jezelf al toy soldier eet je op als eminem, of wil je geen beef gozer nog 4 lijnen, beschouw ze maar als grenzen je wint alleen in wonderland en hier kun je dus wensen fock dit, als een konijn, noem mezelf playboy zo snel breng gespeelde lijnen en dobbel een einde aan dit spel ---------------------------------------- fuck yu | ||
Shorty_D Ondertitel my ass ik blijf boven. ![]() |
![]() | ![]() |
als het zwaard van een ridder splijt ik je brain doormidde hier komt mijn dope tekst gast een beginner gaat je disse ga dus bidde check die arrogantie k geef je garantie je hebt niet genoeg aan 2 weke vakantie woorde flowen naar je 2e hands skills kgeef je mn condoleantie kwist dat t je aansprak dus kijk eens hoe strak ik je fake ass nak ik ben de vork jij mij gebak ik eet je op met gemak woorde die vliege door je lijf en geve je ass een smak harde woorde die bij je ontbrak je lijf is de evenaar dikzak de ille dismaniak nakt je kakkerlak zie je stoffelijke reste ligge in de asbak inderdaad ben de dissoldaat die je knock out slaat de G zn eerst rijm kijk waar je nou staat 24 uur per dag de pijn die je ondergaat sorry kill deze spit is te ill voor woorde beter da je met je kleuterrijm weggaat ---------------------------------------- Signature is niet toegestaan volgens mijn contract. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok voten! ---------------------------------------- fuck yu | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
dope trouwes voor een eerste keer! ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
thanx jouwe ook ![]() ---------------------------------------- Signature is niet toegestaan volgens mijn contract. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
TiM- Ow, jij kan wel wat beter maar voor op die paar minuten gaat het wel. Shorty_D,je valt wel mee voor je eerste battle, ik zou nog wel wat opletten over je txtlengte en je kan eens proberen er multies ofzow in te stoppen. vote:TiM-Ow | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok bedankt voort voten![]() nog meer dwalende voters die willen voten maar geen topic kunnen vinden om te voten dan mogen ze hier voten! ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
R. Anthony | ![]() | ![]() |
Ben het eens met Crunx.. Tim-ow kan beter maar dit was genoeg.. Enne shorty voor een eerst keer is het niet slecht.. Let wel op taalfouten en dat het wel klopt wat je schrijft. vote: TimO ![]() | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
dank anthony, voor het voten![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
duidelijk dat je hebt gewonne respect ![]() ---------------------------------------- Signature is niet toegestaan volgens mijn contract. | ||
infino Utreg ![]() |
![]() | ![]() |
shorty-d wint, duidelijk ---------------------------------------- ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Je moet je vote onderbouwen. En zeker als het totaal tegen de rest ingaat. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
whahaahaha![]() kanker nerd ---------------------------------------- fuck yu | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
@ tim-ow hou je ff wil je? ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Liquidz | ![]() | ![]() |
Vote Tim-Ow. Duidelijk de betere in deze battle. Hij maakte beter gebruik van wordplay en had tenminste punches. Bij shorty was er geen 1 line die ik hard vond aankomen. Hij had vooral fillers. ---------------------------------------- Wie het laatst lacht snapt de grap niet. | ||
infino Utreg ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik lul ook maar wat ![]() ---------------------------------------- ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
k, sorry prow en excuses infino, en bedankt liq mijnvote hou je tegoed ---------------------------------------- fuck yu | ||
Index / [arch] Battle corner / |