Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 08-04-2005 om 17:08:46
Quote:
R-Gino schreef op 08-04-2005 @ 13:21:06
[...]

dat doet er toch niet toe, ik zeg alleen dat je als je in de Ajax-opleiding zit, sowieso al talent heb..
er hebben er genoeg gezeten met meer talent dan Bergkamp enz. maar met alleen talent kom je er niet!

en over die ervaren spelers terughalen, wil je met 11 jongens van 20 kampioen worden? als je logisch nadenkt, heb je ervaring in je team nodig voor de balans in je elftal.

zo


ik vind het wack van Ajax dat ze al hun hoop vestigen op de verloren godenzonen van '95

ik snap dat je routine nodig hebt, maar er zijn miljoenen spelers met routine, ik had beter verwacht van Ajax

natuurlijk vind ik het dope als Davids e.d. weer terugkomen, maar ik vind het typerend voor Ajax dat dat nu het enige is wat je van ze hoort

kijk naar PSV, die hebben een geweldig elftal, perfect gecombineerd jong-oud, maar ze zijn dan ook actief op de internationale transfermarkt (Gomez, Alex), terwijl Ajax met Charisteas en Rosales het niet echt geweldig heeft gedaan

en heel goed van AZ!
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 08-04-2005 om 17:11:50
Quote:
V.I.P. schreef op 07-04-2005 @ 21:48:23
[...]
en ik vind het wack dat Ajax het alleen maar heeft over oude spelers terug halen, ze hebben toch zo'n goede jeugdopleiding?


Waarom speelt Ajax dit seizoen zo ondermaats dan? Omdat ze echte leiders missen en ervaren spelers, kijk maar naar PSV zoals R-Gino al zei, die hebben ook succes doordat ze zoveel ervaring hebben gemixed met talent. Ik vind het juist goed van Ajax dat ze 'Oude' ervaren spelers gaan halen, misschien krijgt Ajax dan ook zo'n superseizoen als wat PSV nu heeft.
----------------------------------------
beng!
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 08-04-2005 om 17:14:41
ja dat heeft ajax nu wel nodig.. ze spele waardeloos... hadde jullie gister die akka gezien van Nigel de Jong bij die kill.. jammer dat hij gelijk werd neergehaald.. was harde panna
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 08-04-2005 om 17:26:44
Quote:
Hyreme schreef op 08-04-2005 @ 17:14:41
ja dat heeft ajax nu wel nodig.. ze spele waardeloos... hadde jullie gister die akka gezien van Nigel de Jong bij die kill.. jammer dat hij gelijk werd neergehaald.. was harde panna


enof ik die akka zag .. hij is ook straatballa.. als je dope acties van spelers op het veld wil zien moet je naast ronaldinho natuurlijk eens naar Jay Jay Okocha kijken en natuurlijk Owusu Abeyie .. van persie af en toe nog wel wat leuks e.d.
best wel een aantal, leonardo, babel enzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-04-2005 @ 17:27:11 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 08-04-2005 om 17:28:35
heb je mij nog niet zien voetballe ..
nike pleintje komen ook wel dope gaste meestal.. maar om egte dope shit te zien moet je Soufiane Touzani downloaden bij kazaa of ares bijv.. das te dope gewoon
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 08-04-2005 om 17:38:43
Quote:
Gaucho schreef op 08-04-2005 @ 17:11:50
[...]

Waarom speelt Ajax dit seizoen zo ondermaats dan? Omdat ze echte leiders missen en ervaren spelers, kijk maar naar PSV zoals R-Gino al zei, die hebben ook succes doordat ze zoveel ervaring hebben gemixed met talent. Ik vind het juist goed van Ajax dat ze 'Oude' ervaren spelers gaan halen, misschien krijgt Ajax dan ook zo'n superseizoen als wat PSV nu heeft.


ja maar lees dan wat ik schrijf, heb niets tegen routine, maar ik vind het wack van Ajax dat je ze alleen maar hoort over oude spelers terughalen voor de routine, 'onbekende' spelers kunnen dat net zo goed
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 08-04-2005 om 17:52:16
Maar er is nog helemaal niks concreets dus je kunt niet zeggen bekend of onbekend.
Het is natuurlijk logisch dat spelers met een ajax verleden de voorkeur genieten.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 08-04-2005 om 18:54:29
weuw, ik zat gisteren dus in de arena naar ajax - willem 2 te kijken. t was dat het gratis was en we in de weetikveelwat bar gratis biertjes konden drinken, maar voor het voetbal hoefden we het niet te doen in ieder geval..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 08-04-2005 om 19:13:05
Quote:
die Lange schreef op 08-04-2005 @ 17:26:44
[...]

enof ik die akka zag .. hij is ook straatballa.. als je dope acties van spelers op het veld wil zien moet je naast ronaldinho natuurlijk eens naar Jay Jay Okocha kijken en natuurlijk Owusu Abeyie .. van persie af en toe nog wel wat leuks e.d.
best wel een aantal, leonardo, babel enzo


Van diegene die jij opnoemt zijn alleen Ronaldinho en Okocha kunstenaars op het veld, de rest (Leonardo,Babel,Persie,Owusu) zijn niets vergeleken bijvoorbeeld Denilson,Juninho,Zidane,Ronaldo. Nigel de Jong had trouwens wel meesteractie, maar het valt nog wel mee hoeveel techniek hij heeft, ik denk dat persie beter is dan hem op de straten en ook Bouthar en Boukhari zijn beter als hem op de straten, maar desondanks mooiste actie van de wedstrijd.
----------------------------------------
beng!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 08-04-2005 om 19:40:20
Quote:
Zondag staat de Spaanse topper tussen Real Madrid en FC Barcelona op het programma. Barcelona moet het duel wel afwerken zonder Deco en misschien mist de koploper ook de zieke Ronaldinho.

Zinedine Zidane zei tegen Belgiumsoccer dat het voor Real Madrid een groot voordeel is dat Deco niet meespeelt. "Voor ons is het beter dat Deco niet speelt, maar Barcelona heeft nog andere spelers die het goed zullen doen op die positie. Als Ronaldinho nog drie dagen ziek blijft, is dat nog beter. Maar het is natuurlijk zonde indien ze niet spelen, want zij zorgen zeker voor meer spektakel in een wedstrijd."

Volgens Zidane is het kampioenschap nog niet gespeeld: "we gaan zondag de afstand met Barcelona verkleinen. We tellen nu negen punten minder en dat moeten er zes worden. We geloven nog steeds dat we kampioen kunnen worden."

Een kleine kans is er dus nog voor Real Madrid, dat zondag moet winnen in Estadio Bernabeu om nog een kans te maken op de landstitel. Als dat niet lukt, dan kan Barcelona voor de zeventiende keer kampioen worden van Spanje, de laatste keer was in 1999 onder leiding van Louis van Gaal. Dit maal kan Barcelona opnieuw kampioen met een Nederlander aan de leiding, Frank Rijkaard.


klote man Dinho + Deco doen niet mee, juist om zulke spelers ga je naar zo'n wedstrijd kijken. Ik gun Barca het kampioenschap dus ik hoop dat ze winnen. De doelpunten moeten nu maar weer komen van Eto'ó
----------------------------------------
beng!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 08-04-2005 om 19:47:42
Quote:
Gaucho schreef op 08-04-2005 @ 19:13:05
[...]

Van diegene die jij opnoemt zijn alleen Ronaldinho en Okocha kunstenaars op het veld, de rest (Leonardo,Babel,Persie,Owusu) zijn niets vergeleken bijvoorbeeld Denilson,Juninho,Zidane,Ronaldo. Nigel de Jong had trouwens wel meesteractie, maar het valt nog wel mee hoeveel techniek hij heeft, ik denk dat persie beter is dan hem op de straten en ook Bouthar en Boukhari zijn beter als hem op de straten, maar desondanks mooiste actie van de wedstrijd.


met leo, babel e.d. bedoelde ik van echte straatvoetballers op veld..
denilson had in zn betere dagen dope bewegingen maar veelal alleen de schaar eigenlijk eh maar wel ok.. juninho vind ik niet zo heel erg spectaculair.. ronaldo tja wel ok alstie weer wat afvalt.. en zidane doet ook niet echt heel veel dope acties meer, alleen zn pirouetje op de bal..
broertje van boukhari heeft dopeee techniek, beter dan die van Nordin, voetbalt geloof ik ook in de jeugd van ajax.. weet ik niet zeker..
jou spelers doen zo af en toe wat leuke dingetjes, maar vind de techniek van v persie enzo toch wat meer straat en doper

verder op de straten zijn touzani, ruud bos, vanenburg, die moker die panna ko won, e.d. toch de koningen.. er zijn zoveel goede straatvoetballers, die kun je onmogelijk allemaal kennen toch
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 08-04-2005 om 19:49:59
Quote:
Hyreme schreef op 08-04-2005 @ 17:28:35
heb je mij nog niet zien voetballe ..
nike pleintje komen ook wel dope gaste meestal.. maar om egte dope shit te zien moet je Soufiane Touzani downloaden bij kazaa of ares bijv.. das te dope gewoon


kom maar laten zien hhe .. de touzani filmpjes heeft iedereen ondertussen wel, net zoals van ruud bos enzo.. wel dope
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 10-04-2005 om 16:25:07
Ajax - Az 4 - 2

Ajax schijnt goed gevoetbald te hebben.
Straks om 19 uur samenvatting bij studio sport kijken.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 10-04-2005 om 16:26:23
oe oe oe een wonder is gechied! Dat word inderdaad weer eens een keer met plezier naar Ajax kijken
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-04-2005 om 16:58:30
moehahaha ajax goed voetballen, het zou toch niet waar zijn!
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 10-04-2005 om 17:07:45
Ajax alles door babel gewoon.. de nieuwe egte godezoon van ajax.. fuck v/d vaart en sneijder
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 10-04-2005 om 17:18:21
haha ik ga zo eindelijk weer eens met een goede gevoel naar Studio Sport kijken, lange tijd geleden dat ik heb kunnen genoten van Ajax
----------------------------------------
beng!
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zondag 10-04-2005 om 17:33:08
yea
----------------------------------------
fuck yu
cml.exe
Gepost door cml.exe op zondag 10-04-2005 om 17:46:07
ik geniet niet van Ajax,
maar van Maduro met zn individuele acties
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 10-04-2005 om 18:01:38
Quote:
Hyreme schreef op 10-04-2005 @ 17:07:45
Ajax alles door babel gewoon.. de nieuwe egte godezoon van ajax.. fuck v/d vaart en sneijder


Nou babel heeft niet gescoord en sneijder wel.
Dus niet zo overdrijven.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 10-04-2005 om 18:02:35
sorry ben gewoon fan van die gozer...
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zondag 10-04-2005 om 18:03:06
4-2 voor AJAX beetje laat maja altijd leuk om ff te zeggen
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zondag 10-04-2005 om 18:05:50
Het was echt een goede wedstrijd van Ajax kant..

Ze begonnen gelijk met druk zetten en AZ kwam er bijna niet uit, en stuk voor stuk mooie goals
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zondag 10-04-2005 om 18:21:22
beter ben je er geweest dn?
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 10-04-2005 om 21:19:36
Real Madrid - Barça: 4-2

terwijl 'de koninklijke' vééél minder balbezit had
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Offensief
Mokum!!!
Gepost door Offensief op zondag 10-04-2005 om 21:35:05
Ja kutzooi.


Barça speelde veel beter,op de momenten dat je dacht nu komen ze terug,scoorden die kut Madrilenen.
Plus een zwaar geblesseerde Eto'o niet zo dope dus allemaal.
6 punten zitten er nog maar tussen,dus dit word pompen voor Barça.

Força el meu barseta!
----------------------------------------
Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 10-04-2005 om 21:41:04
wat een kkzooi, ajax - az...

was ff doorbijten die wedstrijd. moet er wel bij zeggen dat ajax gewoon verdient heeft gewonnen, met een aantal erg mooie goals. maar t blijft erg kut.. en geblesseerden erbij
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 10-04-2005 om 22:03:27
Chelsea gelijk, ManU verloren, Arsenal gewonnen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 10-04-2005 om 22:06:03
Fc Weesp C1 + Zondag 1 gewonnen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
R. Anthony Gepost door R. Anthony op zondag 10-04-2005 om 22:23:44
Quote:
Rem schreef op 10-04-2005 @ 21:41:04
wat een kkzooi, ajax - az...

was ff doorbijten die wedstrijd. moet er wel bij zeggen dat ajax gewoon verdient heeft gewonnen, met een aantal erg mooie goals. maar t blijft erg kut.. en geblesseerden erbij


niks kut alleen maar beter
zo heeft feyenoord nog kans op 2e plaats
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 10-04-2005 om 22:43:11
Fuck feyenoord ik gun het az.. Feyenoord heeft al zovaak CL gespeeld.. AZ zou het egt verdienen ook...
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 10-04-2005 om 22:49:06
Quote:
R. Anthony schreef op 10-04-2005 @ 22:23:44
[...]

niks kut alleen maar beter
zo heeft feyenoord nog kans op 2e plaats




ssssssssssssst!

is gewoon jammer. en ja feyenoord, ze doen het erg leuk nu, maar vraag me af hoelang ze dat volhouden als k eerlijk ben. vandaag was ook geen topwedstrijd.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 10-04-2005 om 23:16:23
om te beginnen fok ajax, mijn club is feyenoord
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 12-04-2005 om 22:33:29
kut, Bayern - Chelsea 1-2
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lau Gepost door Lau op dinsdag 12-04-2005 om 23:04:35
Even voor de goede orde;
Ik ben sinds gisteren de "Mod" van dit subforum en mijn voorkeur gaat erg sterk uit naar Feyenoord. Dus iedereen die die mening niet deelt krijgt het zwaar
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 12-04-2005 om 23:04:44
gekke nerazuri !
damnnnnn
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-04-2005 om 15:46:52
Quote:
Lau schreef op 12-04-2005 @ 23:04:35
Even voor de goede orde;
Ik ben sinds gisteren de "Mod" van dit subforum en mijn voorkeur gaat erg sterk uit naar Feyenoord. Dus iedereen die die mening niet deelt krijgt het zwaar


ok, dan speciaal voor jou goed nieuws:

Hasselbaink komt volgend seizoen misschien naar Feyenoord

zie hem liever bij Ajax spelen eigelijk...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-04-2005 om 15:50:25
en Co Adriaanse wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van FC Porto
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 13-04-2005 om 15:54:41
wie heeft dat vuurwerk gezien in die wedstrijd van roma.
een van die gasten in het publiek kan goed gooien damn. hij raakte de keeper om zijn schouder met een staaf vuurwerk. ( die braziliaan grijpt gelijk weer naar `t hoofd...kankeraansteller)



[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-04-2005 @ 15:55:56 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 13-04-2005 om 15:54:52
kakkerlakke geef mij maar lekker ajax... al doen ze het niet egt goed dit seizoen...
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 13-04-2005 om 15:57:07


nog meer pics van die wedstrijd

www.telegraaf.nl/sportflitsen/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-04-2005 @ 16:01:29 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-04-2005 om 15:58:25
ja, echt ergenstig daar in Milan. ik heb iets gehoord dat ze een jaar geen Europees voetbal mogen spelen...
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-04-2005 om 15:59:45
Quote:
Capone schreef op 13-04-2005 @ 15:54:41
wie heeft dat vuurwerk gezien in die wedstrijd van roma.
een van die gasten in het publiek kan goed gooien damn. hij raakte de keeper om zijn schouder met een staaf vuurwerk. ( die braziliaan grijpt gelijk weer naar `t hoofd...kankeraansteller)

[Plaatje]

[Plaatje]


aansteller omdat ie naar zijn hoofd grijpt als er vuurwerk bij ze schouder ontploft?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-04-2005 om 16:00:23
Quote:
V.I.P. schreef op 13-04-2005 @ 15:50:25
en Co Adriaanse wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van FC Porto


Quote:
Co Adriaanse wordt de nieuwe coach van FC Porto, zo meldt de doorgaans goed ingevoerde Portugese sportkrant A Bola. Voorzitter Pinto da Costa onderhandelde de laatste dagen koortsachtig met de vertrekkende trainer van AZ.


bron: www.vi.nl
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 13-04-2005 om 16:03:10
Quote:
V.I.P. schreef op 13-04-2005 @ 15:59:45
[...]

aansteller omdat ie naar zijn hoofd grijpt als er vuurwerk bij ze schouder ontploft?


ontploft?!?!?! nee man dat ding kwam op zijn schouder. nou hoe hard zou zo`n ding zijn.. in iedergeval bestaat dat ding uit een soort van karton net als een romeinse kaars
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Lau Gepost door Lau op woensdag 13-04-2005 om 16:04:04
Ik heb het niet gezien maar ik vind het wel triest dat er altijd gasten zijn die het voor de ander moeten verkloten!
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-04-2005 om 16:05:07
't brandt altijd ook nog...

@ Schaduw: nee, www.voetbalzone.nl
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 13-04-2005 om 16:07:17
ok ik snap dat het pijn doet maar als ik mijn knie bijv ergens tegenaan stoot ga ik toch oko niet gelijk liggen... en waarom grijpt hij naar zijn hoofd als hij het op zijn schouder krijgt. EN waarom rent die Mongool niet weg...!!!!
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 13-04-2005 om 16:08:30
Quote:
Capone schreef op 13-04-2005 @ 16:07:17
ok ik snap dat het pijn doet maar als ik mijn knie bijv ergens tegenaan stoot ga ik toch oko niet gelijk liggen... en waarom grijpt hij naar zijn hoofd als hij het op zijn schouder krijgt. EN waarom rent die Mongool niet weg...!!!!


shock waarschijnlijk, en ik denk niet dat je knie stoten hiermee te vergelijken is, dat vuurwerk wordt wel van hoog naar beneden gegooid
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-04-2005 om 16:08:40
mss was er wel wat vuur op z'n hoofd gekomen ofzo... dat doet wel pijn hoor... maar wat boeit het... tis gewoon triest als supporters zoiets doen
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0174 sec.