Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 08-01-2002 om 19:41:53
Weet iemand of Remon en de OP nog vrede gaan sluiten zodat Remon mee kan werken aan Onderhonden 2? En of uberhaupt 8mm nog iets doet. Dit is hun site, maar die heeft weinig te melden: http://www.achtmm.cx/
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 10-01-2002 om 21:44:36
Hoor al tijden niks meer over/van 8mm/Remon, inderdaad nogal het idee dat 8mm een beetje dood is.

Op zich wel jammer, hoe wel ze ook weer niet zo wereld schokkend goed waren.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 10-01-2002 om 23:34:21
echt wel

8mm rockt

maar tis idd aardig dood rond ze
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op donderdag 14-03-2002 om 17:09:31
8mm is totaly a-cool. matige raps, matige muziek, matige crew.

Remon in de Onderhonden was wel redelijk cool overigens.
Driver/Fotoland Gepost door Driver/Fotoland op donderdag 21-03-2002 om 13:13:34
Remon is nogsteeds bezig met zn "super-lompe-solo-cd". Daarvoor maak ik dus geen beats maar een supervette beatcreator uit Steenwijk ,Ik heb al een paar nieuwe nummers gehoord, echt lomp... We gaan zeerwaarschijnlijk "eindelijk" de achtmm.cx site een beetje veranderen in de trent van Remon's nieuwe cdeetje. Ikzelf ben momenteel bezig met het afmixen van een demo met
een engelstalige rapper "RED-G" de demo heet "DA RED MIST" en zal ik binnenkort een beetje gaan verspreiden dmv mp3's.. Achtmm ligt er dus ff uit.....
Driver/Fotoland Gepost door Driver/Fotoland op donderdag 21-03-2002 om 13:14:25
Ohja uhmz, hier boven heb ik van Prins W...
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 21-03-2002 om 13:24:29
Duidelijk, maar Prins W heeft ook ruzie met Remon? Of gaan ze nog weer samenwerken in de toekomst?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Driver/Fotoland Gepost door Driver/Fotoland op donderdag 21-03-2002 om 23:09:38
Ik denk dat als Remon ooit eens klaar is met die Cd, en ze hebben zin dat ze verder gaan.. Hoorde trouwens dat Dj Irie ook problemen heeft met Remon.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 21-03-2002 om 23:41:10
ik krijg de indruk dat remon een problemen makertje is ? hehe, nee, najah, wat ik van 8mm heb gehoort was wel oke, maar idd niet echt wereldschokkend goed ofzo
----------------------------------------
Signature
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 23-03-2002 om 10:23:38
zegt het knaapje dat naar sol luistert...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.