Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 29-04-2005 @ 14:08:29 mja met me bekrompen hoofd ga ik liever niet uit amsterdam weg, maar dat wageningen spreekt me wel aan, waardf ligt dat alleen? In buurt van Ede.. Veenendaal.. Arnhem (is al wat veder weg) T ligt het dichts bij Ede.. Ede heeft wel verbinding met Amsterdam.. Station Ede/Wageningen maar dan ben je in Ede.. en ist nog ff naar Wageningen.. Maarja beter wel komen en die open mic rocken ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
In Utrecht komen trouwens in het Griftpark; o.a. Typhoon en C-Mon & Kypski. Ook leuk... Lastige keuze dus... ![]() | ||
TradeMark | ![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-04-2005 @ 15:52:02 ik ga eerst naar zwolle dan groningen... Typhoon enzo in Zwolle overdag , savonds dat dus. Typhoon sluit geloof ik af in Zwolle hoor, om een uur oof 11 's avonds... | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Van wat ik gelezen heb heeft Groningen tot nu toe wel een van de betere progamma's.....weet iemand toevallig wat Almere te bieden heeft..? behalve Ali B ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
check http://www.bevrijdingsfestivalflevoland.nl/ | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
hmm, Relax komt wel, ze zijn wel oké, maar euh voor de rest is almere ook niks... ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
LOL 4 mei ben ik jarig.. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik las dat DAC ook in amersfoort op gaat treden op bevrijdingsdag, heeft iemand daar meer informatie over? ik kan er niets over vinden | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
o ik heb het al gevonden ze komen in amersfoort 45 minuten ![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
ik ben in leeuwarden typhoon checke.. die kotm smidags horde ik, en dan savonds naar groningen ![]() ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wat komp er in zwolle dan weet iemand dat? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
kheb et al gevonden best leuk programma | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Groningen: 13.00 � 13.30 uur Planet Orange 13.50 � 14.30 uur Youngblood Brass Band 14.50 � 15.30 uur Gabriel Rios 16.00 � 16.30 uur Beef! 17.00 � 18.00 uur Colour of Fire 18.30 � 19.30 uur Jasper Steverlinck 20.00 � 20.45 uur Opgezwolle 21.15 � 22.15 uur Cheb Balowski 22.30 � 23.30 uur De La Soul [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2005 @ 20:15:20 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
dus dap, om 20.00 sowieso in stadspark weet je! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kijk das handig... wij zijn dr wel dik op tijd ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
als je eerder bent kunnen we met zn allen eten in de stad ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
we meeten judith denk ik in groningen, ff kijken wat sven wil | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg 18.30 in restaurantje wat eten met zn allen. GZA RZA is er dan ook... ik ga morgen reserveren denk ik ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
okido laat je nog wel ff weten | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
is goed ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
kut ik kan de site niet meer terugvinden, weet iemand waar DAC in amersfoort op gaat treden? | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Je moet gewoon naar Wageningen gaan, daar treden ze ook op. ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja dat klopt maar dat is kutter te bereiken maarja ik ga denk ik wel naar wageningen ja want daar heb je ook nog skiggy en master surreal he | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 31-03-2005 @ 20:52:33 Ik ga um chillen in WAGENINGÛH ! Whut?! Whut?! ![]() JosdeBoss is ook aanwezig de 5e in Wageningen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wageningen de place to be![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
hmm kan iemand vertellen hoe ik bij de podiums in groningen kom vanaf trein station ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oef .. misschien dat je ff moet googlen op groningen stadspark.. daar is t namelijk. Ik moet ook nog uitzoeken hoe wij daar komen | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
oke zal zo ff kijken ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
wie ging er rijden dap? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geen idee ? ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Waar in wageningen is het eigenlijk?.. en dan bedoel ik niet alleen de hiphop?? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
zometeen ff de 2 mins stilte, om morge lekker te feeste sja tog ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
yo dap kun jij wat vinden heb gezocht ma kan niets vinden all1 plattegronds waar de auto wegen opstaan ect. en waar je terecht kunt als je hommo bent ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Gepost door JEAN010 in ander topic: Gelderland 14:00 - 14:30 Master Surreal & Skiggy Rapz 15:00 - 15:30 Jay Colin 18:00 - 18:30 DAC 20:00 - 20:30 Open Mic 22:00 - 24:00 Bum on the carpet Hosted by Soulutions, info http://www.soulutions-online.com Friesland Vanaf 12.30 (Plein van het Vrije Woord) Fresh Friesland Hip Hop Challenge afwisselend met diverse optredens, waaronder MOD The Black Marvel en Typhoon. 19:00 - 19:30 Ali B. Groningen 13:50 - 14:30 Youngblood Brass Band (mainstage) 14.00 � 14.30 Dirty Love Letters (local heroes-stage) 15:00 - 16:00 Mass Of Critics & De Alliantie (local heroes-stage) 16:00 - 16:30 Beef! (mainstage) 20.00 - 20.45 Opgezwolle (mainstage) 22:30 - 23:30 De La Soul (mainstage) Drenthe 13:30 Beef! 14:30 STR8 Law 15:45 Lange Frans en Baas B Flevoland 18:00 K- Liber 19:00 Relax 22:00 Ali B. Noord-Holland 16:30 Corey (GRAP podium) 16:20 Danna (SMS stage) 18:30 La Melodia (GRAP podium) 18:50 Dynasty Family (SMS Stage) 19:00 Jay Colin (GRAP podium) 18:00 The Opposites (GRAP podium) 22:00 Relax (Delen Podium) Haarlem - Bevrijdingspop 15:00 - 15:50 De La Soul Zuid-Holland 13:00 K-Liber Utrecht 16.40 - 17.00 Typhoon 17.00 - 17.30 Ali B 21.45 - 22.30 C-Mon & Kypski + Nobody Beats The Drum Overijssel Typhoon e.a. (podium de Oogst) 12:30 - 13:15 Lange Frans en Baas B Noord-Brabant 12:45 Ali B. Limburg 14.50 - 15.40 Relax (podium 1) 15:40 - 16:10 Hiphop Showcase door Murdah Eyes, Flexus en Beatslager (podium 2) Zeeland 14:24 - 15:15 Ali B. (hoofdpodium) 15:15 - 15:45 Urban Vision (hoofdpodium) 0118-Vier (hele dag - podium spiegeltent) | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Quote: G.T.G schreef op 04-05-2005 @ 12:17:11 hmm kan iemand vertellen hoe ik bij de podiums in groningen kom vanaf trein station Wie kan mij helpen????? ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"Het festivalterrein is met openbaar vervoer te bereiken van het Centraal Station in Groningen met de stadsbus lijn 6 (richting Martini Ziekenhuis Locatie van Swieten) of de streekbussen 81/82/85/86/89. Uitstappen bij de halte Concourslaan. Vanaf deze halte is het nog 5 minuten lopen naar het festivalterrein (via de Concourslaan). De ingang van het festivalterrein is aan de noordzijde van de Draf- en Renbaan. Vanaf het Centraal Station is het ongeveer twintig minuten lopen." | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Festival in Groningen is in stadspark. Is very easy, kan je ook overal vragen.... maar goed hier een beschrijving: je verlaat het station het liefst aan de zijkant (westzijde) waar je de grote treinbrug oversteekt. Kom je aan de voorzijde eruit, dan loop je dus in westelijke richting (als je met je neus naar het station staat naar rechts). Je loopt dan de bewuste grote brug over het spoor over. aan het eind van de brug loopt het naar beneden tot een kruispunt met stoplichten. Sla hier rechtsaf (je gaat nu een bruggetje over het kanaal over). Vervolgens loop je deze straat rechtdoor, rechtdoor en rechtdoor. Dat betekent dat je de grote weg zal oversteken en het stadspark zal inlopen. Volg de muziek en de massa mensen, je bent in het stadspark en aangekomen bij de drafbaan (ongeveer 1 km lopen in het stadspark tot aan de drafbaan. geen dank ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
en waar is het dan in wageningen precies? is het ver lopen vanaf het busstation of waar is het ergens in de buurt?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2005 @ 00:21:29 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
moet je ff op www.4en5meiwageningen.nl kijken | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Owkey relaxt man![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ben nu op naar grun, opge-dela-dinges! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
net terug van kort stukje lange baas b .. live band klinkt toch wat relaxter, voor de rest natuurlijk ff Ninthe uitchecken he ![]() | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
De La Soul was zeer dooooop in Haarlem ![]() ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Danny_Blanco schreef op 05-05-2005 @ 20:49:01 De La Soul was zeer dooooop in Haarlem ![]() i copy that!! NOW EVERYBODY SAY: ooh... ooh oohooh!! ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
De La Soul was dooop in Groningen ![]() net van terug, opge was heel relaxed weer | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
beter doet iemand anders volgend jaar het weer regelen, limon bakt er niks van om goed weer te regelen... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
opgezwolle was zeker doope in gruning.. en die plaatstelijke dj ook trouwens vette beats. maar de la heb ik nie kunnen zien ..treintje had ik anders gemist ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
plaatselijke DJ = DJ Lowpro (of Low Profile voluit) en was ook DJ op Splash! ![]() Opgezwolle was dope, jawat maakte het feestje compleet. Dela was idd dope, maar we liepen alvast 10 minuten voor het eind weg om de auto te halen. Je kon dan toch nog wel alles zien en horen.... ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Opge was dope in Grunn, ik zat met zelfde probleem kon De La helaas niet meer meemaken![]() ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] |