Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-01-2002 om 00:09:41
Zoals sommigen al weten, ben ik begonnen met het schrijven van het nieuwe forum. Dit is onder andere omdat de huidige software niet voldoet aan de eisen en vooral lastig in gebruik is.

Nu is het alleen zo dat ik zelf bij lange na niet alles kan bedenken wat er in moet komen. En alles niet kan testen en bouwen en snel klaar hebben.

Nu is de vraag dus.... Vooral aan mensen die bereid zijn ideeen aan te dragen voor het nieuwe forum...

Leef je uit op http://spadeace.mine.nu/develop/ hier kan men zien hoe de vorderingen zijn. Ideeen aandragen, bugs reporten van de nieuwe software en vast wel meer.

Ook dingen die al in dit forum zitten, kan je uiteraad aan dragen als request. Wat nu in het forum zit, hoeft niet persee in het nieuwe forum te komen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 09-01-2002 om 08:41:32
SpadeAce schreef:
> Zoals sommigen al weten, ben ik begonnen met het schrijven van het nieuwe forum. Dit is onder andere omdat de huidige software niet voldoet aan de eisen en vooral lastig in gebruik is.

Lastig in gebruik voor het beheer of voor de gebruikers? Als je voor de gebruikers bedoeld, wil je dan aangeven wat die lastige punten zijn. Dan kunnen we bij de nieuwe testen of het een verbetering is of niet. Ik vind zelf het forum redelijk makkelijk in gebruik.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op woensdag 09-01-2002 om 11:07:37
Ik zie ook niet helemaal de reden in voor een nieuw forum, wat mij betreft is er met het oude forum niets mis en het gebruik spreekt aardig voor zich.

Waarom een nieuw forum?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-01-2002 om 19:59:30
Reden voor het nieuwe forum is met name omdat het beheer van dit forum niet werkt.

Moderators kunnen hun taken niet normaal uitvoeren zo als het zou moeten. Waardoor ik via allerlei omwegen toch een aantal dingen mogelijk heb gemaakt.

Op het moment is het voor een moderator niet mogelijk een thread te verhuizen. Zonder erg moeilijk te doen, waarbij de kans dat het dan als nog mis gaat groot is omdat des software rond dit punt zeer onduidelijk is.

Verder zijn er een aantal bugs in dit forum, die mij irriteren en ben ik met het huidige forum afhankelijk van iemand anders.

Ik wacht nu al 6 maanden op features die telkens bijna af zijn....

Ook de login sessies zijn mij niet naar wens. En het lijkt er op dat ik dit niet zomaar allemaal kan aanpassen.

Het komt er op neer dat een groot aantal dingen die er nu zijn, met grote omwegen moeten gebeuren. Als ik een nieuw subforum aanmaak, moet ik een helezooi aanpassen zodat het werkt. Ik heb geen zin meer in die work arounds en noodoplossingen.

Het is dus 98% beheerders redenen en 2 % gebruikers redenen.


[Toevoeging]
Overigens snap ik niet waarom men er moeilijk over doet? Alleen de sofware wordt herschreven / een stuk verbeterd. Alles wat er nu in staat zal er ook in blijven staan.

Zie het probleem dus niet echt
[/Toevoeging]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2002 @ 23:51:55 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 10-01-2002 om 17:38:23
Nu is het duidelijk waarom je een nieuwe maakt. Het probleem was dat ik er vanuit ging dat jij een nieuwe maakte voor vooral de gebruiker.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 10-01-2002 om 21:20:18
Ook een beetje Er zijn een aantal dingen die ik als gebruiker zijnde niet prettig vind lopen.

Oa. veranderende links bij verhuizing, dat posten zonder inloggen niet mogelijk is, dat de UBB tags niet naar behoren werken en nog een paar. Bij lange threads niet meerdere pagina's.

Maar dat zijn dingen waar ik nog opzich wel mee kan leven. Met de beheersfunctiesdie niet werken zoals ze zouden moeten doen niet
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 11-01-2002 om 12:33:18
Ik vraag er maar weer eens om
Een knopje "go to bottom of page"

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 11-01-2002 om 17:53:26
creech schreef:
> Ik vraag er maar weer eens om
> Een knopje "go to bottom of page"
>
> shirt
>

Ik zou zeggen bekijk die URL en voeg het daar toe als een request... Alleen dingen die daar staan als request zal ik er in zetten. Ik ga niet van 4 of 5 verschillende plekken Requests verzamelen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op maandag 28-01-2002 om 13:44:52
Ik wilde zojuist iets posten in 't nieuwe forum en ik krijg deze melding:

    Quote
    Jammer joh! het posten van dit bericht gaat niet werken. not_ok

Toch ben in ingelogt.

Bugje?
araphor Gepost door araphor op maandag 28-01-2002 om 13:50:02
Dan m'n bugje maar ff hier, aangezien hij in het andere forum (ook na poging #2) niet gepost kan worden:

    Quote
    Reactie op SpadeAce in 'grotere user icons':
    Nope, ik vroeg niet om grotere user icons. Sterker nog, deze zijn er al.
    Bekijk http://spadeace.mine.nu/develop/showtopic.php?id=26 maar eens. Alternative heeft een user icon opgegeven van 150x150 pixels en deze wordt ook in deze grootte weergegeven.

    Dat was eigenlijk m'n melding..
    Vandaar het topic op deze plaats
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 28-01-2002 om 22:14:20
Geen idee wat er an de hand is. Ik heb net ff getest met jou account, en daar is niks mis mee. Mail me ff je computer specs; OS, Browser versie/revisie etc.

Ik zal ook gelijk ff maximum grote opgeven voor de usericons idd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op donderdag 31-01-2002 om 13:04:36
Net nog een keer geprobeerd te posten met:

WinNT 4.0
IE 5.50
130MB RAM
Melding: "Jammer joh! het posten van dit bericht gaat niet werken. not_ok"

WinNT 4.0
Netscape 4.61
130MB RAM
Melding: "Jammer joh! het posten van dit bericht gaat niet werken. not_ok"
araphor Gepost door araphor op vrijdag 01-02-2002 om 12:01:42
Is m'n user verwijderd?
Ik kan nu niet meer inloggen..

Windows 98
256MB RAM
IE 5.00
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 01-02-2002 om 12:08:18
Nee je user is niet verwijderd. Ik heb een tijdje terug getest met jou username, waarvoor ik je pass heb veranderd. Ik heb je toen een nieuw password toe laten sturen op het door jou gebruikte e-mail adres.

Heb je deze al ontvangen ? Anders verander ik je passwd daar ASAP.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op vrijdag 01-02-2002 om 12:16:28
O, was dat m'n nieuwe passwd..
Dat mailtje heb ik verwijderd inmiddels, dus verander deze maar naar ASAP
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 01-02-2002 om 12:33:39
http://spadeace.mine.nu/develop/password.php

Nick invullen. naar bevestigings URL gaan en dan staat in de 2e mail je password.

Ik kan nu weinig voor je doen. Bezig met een W2K install.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.