Index / Internet en computer / | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
hier kan je zelf een garfield stip makuh is wel lachuh![]() hier ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
helemaal leip! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Garfield ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2005 @ 14:55:07 ] | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 03-04-2005 @ 14:54:58 Garfield ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Lama, lukt niet. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2005 @ 10:44:51 ] ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Yo laat me eens wat funny eigen gemaakte garfield shit zien dan... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Was ik net mee bezig maar lukt me nog niet zal wel weer even kijken. Heb toch niks te doen. ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Het lukt wel om een strip te maken, maar niet om m hier te posten. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
print screen, paste in photoshop, effe uitknippen en uploaden en holla ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Koel, kga aan de slag![]() vrije donderdag.. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
hehe jep ik ken m, goeie dag om productief niks te gaan doen ![]() Lang leve het Fontys..hip..hip.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2005 @ 11:21:29 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
vrije donderdag ?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2005 @ 11:26:24 ] ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
HOORAY! komtie dan he: Nah.. het valt niet goed te lezen maar er staat in het tweede vakje in de tekstballon: Garfield, laten we GTST naspelen met mijn verzameling handpoppen! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Trice Wat zit je nou? |
![]() | ![]() |
haha dies wel lagge, net echt ![]() ---------------------------------------- Trice, real name no gimmicks... | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
leuk Huussuh, die zou wel in een album kunnen idd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Tis nu natuurlijk wel de bedoeling dat jullie er ook gaan posten he!![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
![]() eerste plaatje: Hier een demonstratie Nep-Rapper zijn... tweede plaatje: Kijk nu ben ik Ali b "Leipe mocro Flavor! " derde plaatje: Kijk nu ben ik net zo lui als D-men! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Garfield is echt de bom ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
http://rapidshare.de/files/1249152/Garfield.wmv.html ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Internet en computer / |