Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Je staat in een lege zaal (dus geen voorwerpen die je kan vastpakken) in je gewone kleren en je moet het opnemen tegen vijfjarigen. Zij komen op je afgerend. Hoeveel kan jij er knockout slaan? Sorry, ik verveel me ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
5-7, dan ben ik t wel zat denkik ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: ik geef toe, geen enkele Hey! ik houd gewoon van kinderen.... op een normale manier | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik ben een wannabe-skater, dus ik heb zo'n grote ketting aan mn portemonnee. Dus meer dan 10 moet te doen zijn. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
45 man die shit is me beroep [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2005 @ 23:02:02 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
haha, wat de neuk is dit weer voor een vraag? mwuah, ik denk wel 5-7 net als Angelix ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha koel ![]() makkelijk meer dan 10 gek | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
die vraag ![]() eehm k ga voor 8-10, maar moet zeggen dat ik weinig ervaring heb met op je af rennende kleuters ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Godsson | ![]() | ![]() |
meer als 10thashizlel | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
5 (!) jarigen?? haha daar beuk je der zo meer dan 10 van weg![]() ---------------------------------------- beng! | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 05-04-2005 @ 22:19:45 [...] Hey! ik houd gewoon van kinderen.... op een normale manier muahahahagelukkig denk ook meer dan 10 (je moet je dat eens voorstellen) al die kleuters zo whaaaa op u af komen stormenn ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ja 10 moet wel lukken , tenzij die etters om je nek gaan hangen en in je ballen trappen....ik hou het op 10 [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2005 @ 00:04:15 ] | ||
![]() | ![]() |
moet een bij zijn/haar voet pak en dan zo rond zwieren ja en dat van de ballen ze zitten wel op de juiste hoogteom er in te slaan hé ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Straks gaan ze bijten! ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat iedereen hier een grote mond heeft. Volgens mij geen van allen lukt meer als 1. Want hun zijn irritant als ze allemaal op je afkomen en dan aan je gaan hangen en shit dan doe je niks. Ja moe worden. | ||
![]() | ![]() |
ja,eigenlijk als ze je overrompelen?(je kunt altijd gaan lopen en je loopt toch sneller en dan de eerste KO slaan en terug slaan enz...) ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat jij hier niemand kent ![]() ik heb linke sporten gedaan ![]() | ||
![]() | ![]() |
1m en 20 kilo?maar ja ooit word je moe en ze blijven komen dan is mijn tactiek goed ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 06-04-2005 @ 00:10:50 ik kan me niet voorstellen dat een kind na 1 klap nog eens terugkomt om aan me te hangen... ik ben 1.85 en weeg75 ofzo hoelang is een kiddo van 5... ong. hetzelfde idd hier.... maar ik werk met kinderen dus kwaad zal ik ze nooit doen ![]() | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
makkelijk 10.. Zo'n kind heb je met 2 klappen wel down.. helemaal als je wat groter bent. @ battlecat.. gewoon goeie rotschoppen verkopen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2005 @ 09:46:43 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
idd 10 is makkelijk Volgens mij met 1 linkse breek je zo'n kleuter nekje. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
aangezien ik maar 7 jaar ouder ben denk ik dat ik er maar 1 K.O. zal slagen![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik maak me zo breed mogelijk en ga kleutersurfen..extra hoog springen zodat ik er zeker van ben dat iedereen z`n nekken breekt ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
vrouwen begrijpen die vraag nie geloof mij die een zat te zagen dat je dat niet bij 5jarige doet inleefingsvermogen had ze ook wel niet (je moet die 5jarige eens met kabouter mutsjes en op plak baardjes voorstellen ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik vond het eigenlijk wel echt een grappige vraag ![]() ![]() | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
ik denk meer dan 10 is niet voor niks mijn hobby(buite muziek) ![]() en als ze gaan buite of in je balle beginne te trappe moet je gewoon trug buite en flink harde sgoppe trug verkope dan gaan die kindertjes wel down........... dit topic is de bom!! ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
uu die is wel low.. gister bij ons op `t pleintje gingen ze reedje knallen op een kind van ongeveer 5... (degene die schoten waren ong 4 jaar ouder). na de eerste schot ging het kindje jankend naar huis...![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
ik heb geen idee hoeveel ik eraan kan... maar voor caimin kunnen het er niet genoeg zijn die doet nix liever als al die kleinen kindjes in de reet neuken ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
als ze van het caliber van me broertje en zusje zijn dan kan ik er zeker 20 aan, met nun chacks wel 40 ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
als ze net als de kids zijn waar ik les aan geef dan heb je toch best een probleem want ben ook elke keer kansloos als ze hoopje op de gymleraar doen maar met beetje agressie zou een stuk of 3 nog wel lukken ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk wel 10. Ben vrij groot, dus lukt wel! Moeten we een x uitproberen... Iemand nog een broertje over? ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Als ze zin hebben om te stoeien, dus gewoon vechten, niet hard off course, vind ik het niet erg. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker wel +10 eheheh ik smijt ze ik splijt ze ik schop ze ik klop ze ik trap ze ik klap ze | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Met of zonder schoenen aan ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Met! ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Dan merk ik ze niet eens op. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
je moet gewoon een kleuter pakken en als knuppel gebruiken ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zet een michael jackson masker op en hun moeders halen ze acuut weg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
meer dan 10 gewoon slaan die kindere.. of zet ze allemaaal voor een tv zijn ze allemaal stil [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2005 @ 17:35:04 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 05-04-2005 @ 22:14:46 Je staat in een lege zaal (dus geen voorwerpen die je kan vastpakken of kan gebruiken) [...] [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2005 @ 17:40:36 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dope topic ![]() Quote: livio schreef op 06-04-2005 @ 00:10:50 ik denk dat jij hier niemand kent ![]() ik heb linke sporten gedaan ![]() ik ben langer dan Livio ![]() maar voor de rest denk ik dat ik er wel 10 aan moet kunnen, als je echt agressief mag zijn ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rana | ![]() | ![]() |
haha ik pak er zeker 10 met me 1,92 en schoenmaat 48![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Rana is langer dan ik![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ik sus ze wel, 1 keer neuriën met me prachtig mooie stem en alle kinderen uit china zouden nog platavllen als ik heir in zwolle ebgin ---------------------------------------- fuck yu | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij kun je er wel 50 aan hoor, die koters geef je 1 keer een schop(je) tegen hun schenen en ze rennen al naar hun moeder toe (niet dat ik dat ooit zal doen bij 5- jarigen maartoch)![]() ---------------------------------------- beng! | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ja maargoed dit zijn allemaal vooroordelen ik denk niet dat je hier allemala zeker van kan zijn.. je kan ze best onderschatten, tis jij tegen het soeppiej tjah.. ---------------------------------------- fuck yu | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 06-04-2005 @ 20:34:42 Rana is langer dan ik ![]() En ik ben langer dan Rana ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
kunne we niet wat kiddo's hure ergens??.........![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
wel jammer dat ze die kinderhandelaren net hebben opgepakt misschien hadden we bij hun wel wat 5-jarige kiddo's kunnen huren ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Dopemelder schreef op 07-04-2005 @ 18:17:25 Ze zitten in je kelder, D.kunne we niet wat kiddo's hure ergens??......... ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2005 @ 18:43:37 ] | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |