Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 06-04-2005 om 11:08:51
dit is voor de wegpiraten(zoals mij

Slecht nieuws voor automobilisten die regelmatig te hard rijden: De politie heeft een nieuw type lasergun dat sneller, exacter en van veel grotere afstand de snelheid van een voertuig kan meten. In de komende periode worden alle 25 teams van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie uitgerust met het nieuwe wapen tegen hardrijders.

De nieuwe lasergun is in Amerika ontwikkeld en beschikt onder andere over een zogeheten 'target lock' die de auto met een viziertje automatisch volgt. Het nieuwe wapen tegen hardrijders kan al op 900 meter automobilisten betrappen terwijl dat tot nu toe op maximaal 400 meter mogelijk was. Ook hoeft de laser minder lang op de auto gericht te zijn om de snelheid vast te stellen.

De politie zal wel dezelfde correctiemethode blijven hanteren. Dus een marge van drie kilometer aftrek bij snelheden tot 100 kilometer per uur. Vier kilometer aftrek voor snelheden van 101 tot 130 kilometer per uur en vijf kilometer correctie voor 131 tot 165 kilometer per uur. En wie 170 op de teller ziet staan terwijl hij wordt geklokt, rijdt voor het bepalen van de straf voor justitie echter zes kilometer per uur minder.

dat lees je goed vanaf 900 meter kutzooi. eerder kon je die hoogebusjes nog zien nu wordt dat moeilijk als die busjes bijna een kilometer ver staan..nogmaals
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
/Cleptomanius\ Gepost door /Cleptomanius\ op woensdag 06-04-2005 om 11:10:56
kankerteringtifusaids zwaar aan de soszooi
lelijk ofnie
----------------------------------------
dan sta je daar bek vol tanden en een scheef voetke
als rappen yoghurt was dan was ik de dr, oetke
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 06-04-2005 om 11:45:03
ach, enige wat ik standaard doe is niet meer dan 40km te hard, dan mag ik iig me rijbewijs houden. Als ik een boete krijg voor te hard rijden is het jammer. Ik weet dat ik te hard rij, ik weet wat het risico is (zowel financieel als ongeluktechnisch) dus ik ga niet zeiken als ik een boete krijg.

Maximum snelheden zijn er niet voor niks, ookal zijn ze niet overal en altijd even terecht naar mijn mening. Maar zeiken over dat je een PV voor te hard rijden krijgt vind ik zo dom, je weet het, dus OF doe het niet OF klaag er niet over.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 06-04-2005 om 11:52:17
ik rij meestal (altijd, standaard) 10 km te hard alleen niet in zwolle damn dat is de stad van de flitspalen...
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 06-04-2005 om 11:56:13
ik zeg maar 1 woord

morpheus
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 06-04-2005 om 12:01:22
Quote:
Capone schreef op 06-04-2005 @ 11:52:17
ik rij meestal (altijd, standaard) 10 km te hard alleen niet in zwolle damn dat is de stad van de flitspalen...


hehe ja vorige week op de ring nog. hoppa flits 65 waar je 50 mag.... en ik keek nog in me spiegel, gaat ie of gaat ie niet... speel iets te vaak russian roulette met die dingen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 06-04-2005 om 12:04:47
ik moet een X rijden voor de voetbal.
hadden we 3 autos ik reed in het midden.
op een gegeven moment staan we in de kantine en zegt degene die voorop reed'ey wij zijn geflits...' ik zo kut wie o wie.

5 weken later kom ik die gaasten weer tegen. is de voorste en de achterste geflitst pieufh..hun hadden allebei een boete van 28 euro..
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 06-04-2005 om 12:06:58
mag nog niet rijden dus,merk er n iet veel van

@spade,tja zij blij dat het geen echt russian roullete is dan kom je met wat meer af dan een boete
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 06-04-2005 om 12:10:29
Quote:
spade schreef op 06-04-2005 @ 11:45:03
ach, enige wat ik standaard doe is niet meer dan 40km te hard, dan mag ik iig me rijbewijs houden. Als ik een boete krijg voor te hard rijden is het jammer. Ik weet dat ik te hard rij, ik weet wat het risico is (zowel financieel als ongeluktechnisch) dus ik ga niet zeiken als ik een boete krijg.

Maximum snelheden zijn er niet voor niks, ookal zijn ze niet overal en altijd even terecht naar mijn mening. Maar zeiken over dat je een PV voor te hard rijden krijgt vind ik zo dom, je weet het, dus OF doe het niet OF klaag er niet over.


yez.

tis wel kut als je net die ene keer wordt gepakt dat je keertje gas intrapt en 230 rijdt ofzo... Wij hebben vlak bij huis zo'n stukje weg waar dat ideaal gaat.

Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 06-04-2005 om 12:13:03
ik heb afgelopen zondeg moeten ontwijken voor een KUT wielrenner die overstak zonder te kijken en ik reed veel te hard..moest ik de vleugheuvelnemen...kutzooi m`n linkerband is zo goed als kapot(luchtbel zit aan de zijkant van de band) en m`n velg heeft wat krasschade..verdomme maar het kon altijd nog erger
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 06-04-2005 om 12:15:13
eh.. ben je niet gestopt en verzekeringzaken met die kerel geregeld?

AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 06-04-2005 om 12:24:56
wielrenners ook zoiets irritant, die associale pedalestampers fietsen meestal gewoon op de weg
en onze straat ligt in dat parcoer dus moeten we altijd verdomd lang wachten op gewoon paaar bompa's (oude vente) met een bierbuik al puffend en hijgend zien te passeren
en onze auto heeft altijd schade na de koers
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 06-04-2005 om 13:05:51
@ livio jawel ik zette gelijk de auto de berm maar die kk fietste snel wel..ongmogelijk om daar een achtervolging op in te zetten..door die kutstraaten in apeldoorn
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 06-04-2005 om 18:33:57
mensjes toch denk er is aan dat een snelheidslimiet er voor je eigen veiligheid is... je moet niet te snel rijden!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 06-04-2005 om 20:04:47
alsof ik op me fiets ooit te hard zou gaan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Trice
Wat zit je nou?
Gepost door Trice op woensdag 06-04-2005 om 20:12:56
net men rijbewijs gehaald, wou em net gaan boeken komen wouten me tegemoet, ik schijten jonge. zijn zowieso allemaal honden, met of zonder lasergun...
----------------------------------------
Trice, real name no gimmicks...
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 06-04-2005 om 20:15:09
Quote:
Capone schreef op 06-04-2005 @ 11:08:51
dat lees je goed vanaf 900 meter kutzooi. eerder kon je die hoogebusjes nog zien nu wordt dat moeilijk als die busjes bijna een kilometer ver staan..nogmaals


das nie erg, wouten kun je al vanaf 2 km ruiken, die geur van dat leer br......
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 09-04-2005 om 16:19:08
gvd net geflitst... totaal niet op zitten lette
65 ofzo waar je 50 mag na correctie iets van 60 zeker??

zonde van mn geld verdomme.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 09-04-2005 om 17:06:37
had die 40 euri dan aan mij gegeven... had ik me laatste boete kunnen betalen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 09-04-2005 om 17:20:03
das rot voor je livio

morgen ben je ook al 200 eurie kwijt

maar ik zeg het nog 1x voor jullie niet oplettende domme apen

morpheus : en nooit meer boetes
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 09-04-2005 om 19:55:25
zolang ze mij maar niet laseren op mn mooie-bruine-nietvanmij-fietsje
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.