Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 13-01-2002 om 22:46:03
Wat ik nou weer heb gezien?? Gister op televisie hoorde ik dat ze een aantal taliban strijders vast hebben gezet op cuba in een amerikaanse legerbasis oid.
Volgens de amerikanen vallen deze mensen niet onder 'krijgsgevangenen' en dus niet onder het verdrag van geneve (wat het verbod van foltering inhoudt.)
Amerika ontloopt zo zo ongeveer het belangrijkste verdrag wat er ooit gesloten is, en niemand die er wat tegen doet!!

Ben ik nou gek, of kan de VS echt maar doen wat ze willen, zonder dat Europa er iets over 'durft' te zeggen. Waarom zeggen ze in godsnaam niets? Bang voor economische sancties ofzo?

Ik vind iig dat de VS dit verdrag niet zomaar opzij mag schuiven, door de eigenlijke krijgsgevangenen een ander naampje te geven.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 13-01-2002 om 22:47:16
sorry spade, per ongelijk in het verkeerde vakje geplaatst, kan je em ff in actueel en algemeen plaatsen?
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 13-01-2002 om 22:48:56
Uw wens is mijn bevel

Bijdeze een eenmalige schop richten Actueel & Algemeen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 14-01-2002 om 10:46:17
De VS denken dat ze na 11 september alle rechten in eigen handen mogen nemen en niet gebonden zijn aan regels en afspraken. Kijk maar naar het ABM kernwapen-vedrag.

Het zijn en blijven een stelletje cowboys...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 14-01-2002 om 10:59:43
Haha,
zie je het nu pas,...
onze zgn vriend is de grootste vijand.......
ha europa, is een groot mietje....
en engeland huppelt rustig achter de amerikanen aan..
ze zijn de beste vriendjes....
en frankrijk houdt zijn bek, gewoonlijk zijn ze irritant maar ze hebben in eigen land last van extremisten uit oa algerije etc...
dus dit komt goed uit voor hen...
en duitsland, heeft het te druk met haar binnenlandse problemen, de regering is zo goed als ten val, moties van wantrouwen volgen elkaar op, spd, die grunen, pds, csu etc... zijn met elkaar in de vouw, en een coalitie voor de komende verkiezingen gaan steeds moeilijker worden.het is moeilijk genoeg voor gerhard schroder om zijn eigen shit in controle te houden laat staan buitenlandse shit...
Rusland (een schim) doet af en toe nors, maar terroristen fokken,
dat komt nu goed uit.. want zij noemen de tjetjenen gewoon terroristen, dan kunnen zij hen probleem zonder buitenlandse inmenging oplossen..
nee europa is een bange man...
en mocht het terrorisme ooit es hierheen overslaan, dan willen ze natuurlijk de hulp van de amerikanen inroepen, want europa kan zelf nix...
wat nou europese eenwoording,
vereniging?
yep, vereniging van loserz en meeloperzzzzzz........
Amerikanen:
ze kunnen wetten en regeltjes naar eigen behoeve aanpassen en buigen...
ze houden alleen rekening met zichzelf..
Strax gaan ze jouw ook terrorist noemen..
en wat dan.. dan kun je nix meer want dan heb je geen rechten en wordt je gemarteld...
dan
nou dan.....
dan......
weet je wie ze zijn....
HET SYSTEEM....
en JIJ bent door ze genaaid................!!!!!!!
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
teigetje Gepost door teigetje op maandag 14-01-2002 om 13:39:07
QyRoZ schreef:
> De VS denken dat ze na 11 september alle rechten in eigen handen mogen nemen en niet gebonden zijn aan regels en afspraken. Kijk maar naar het ABM kernwapen-vedrag.

Voor 11 september dachten ze dat ook al, ik noem maar een verdrag van Kyoto. O wacht, tijdens de verkiezingen was men ook al flink aan het schudden met alle regeltjes.

Misschien dat er een internationaal verbond (VN?) daar s naar zou moeten kijken.

īkrijgs·ge·van·ge·ne (de ~ (m.))
1 militair die in de oorlog in handen van de vijand is gevallen

Maar da's dan ook uit een NL woordenboek. En misschien was het helemaal geen oorlog in Afghanistan. Zoveel bommenwerpers, militairen en tanks deden er niet mee.
----------------------------------------
Code #404: User not found
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 14-01-2002 om 13:55:08
Ze noemen het zelf een "War against terror". Gevangen ui een "war" lijken mij "prisoners of war" (POW), oftewel krijgsgevangenen. Maar wie ben ik

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 14-01-2002 om 17:56:53
Om ff sores te citeren (ond. verz.): "vergeet Geneve-afspraken!, hoor ik vaker en vaker..."
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 14-01-2002 om 19:00:20
De VS is altijd al bezig geweest met het schenden van allerlei afspraken en het spelen van smerige spelletjes. Al sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog. En Europa heeft trouw alles gevolgd en gesteund uit angst er alleen voor te komen staan.
Als volk kunnen we hier over praten wat we willen en boze brieven sturen naar Den Haag, Brussel, Washington en weet ik veel waarheen, maar de regering is gewoon te slap om er iets over te durven zeggen, hooguit eens een ambassadeur op het matje roepen (alsof dat enig nut heeft).
Dat is het "vrije Westen" voor je....
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op dinsdag 15-01-2002 om 20:37:11
    Quote

    spam schreef:
    Volgens de amerikanen vallen deze mensen niet onder 'krijgsgevangenen'



Wat zijn het dan?

Als Amerika dus zomaar Afghaanse inwoners uit Afghanistan mee gaan nemen, heet dat dan niet gewoon ontvoering?
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 15-01-2002 om 21:13:00
Uhm....
Leden van een criminele (in dit geval terroristische) organisatie?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.