Index / Muziek / | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hier een interview met Tim, uit Djiggy en Venz' radioprogramma. Het album gaat "De Hoogste Tijd" heten, en zal over ongeveer 3 weken in de winkels moeten liggen. Zijn eerste single "Geloof Me" is uitgebracht enne.. die clip valt hier te checken. Interview duurt zo'n 25 minuten, en ik geloof dat er een klein stukje AIDS/SARS rond 8 minuten zit. (daar slaat hij over ofz, my bad.. slecht in elkaar geknutseld) | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind die song Geloof me wel een leuk liedje.. geen instant hit of zow maar wel aardig.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
i can't wait ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
damn dat album wil ik graag hebben. nog 3 weken wachten ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
trouwens al bekend wanneer lost rebels album in de stores liggen ? ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het echt een mooie track, ben cker benieuwd naar de rest van dat album. Tof interview ook! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
_*Duco*_ | ![]() | ![]() |
Ik vin het een kut track ![]() ![]() ![]() | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
vind het wel een dope track maar het album zou hier nog wel ff dure(limburg) rayacties ligt hier nog steeds niet in de winkel![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopemelder schreef op 08-04-2005 @ 13:07:14 vind het wel een dope track maar het album zou hier nog wel ff dure(limburg) rayacties ligt hier nog steeds niet in de winkel ![]() Vanaf 18 April verkrijgbaar in alle platenzaken! Ik heb mijn kopie van Fatbeats in Amsterdam gekocht. ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het ook wel een dope nummer, zodra die cd uit is koop ik 'm. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Wat een slechte kwaliteit dat interview. Die stream van het interview was veel beter. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
mjah, ik vind het wel meevallen met de kwaliteit, het is trouwens wel een vet interview ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 08-04-2005 @ 14:13:11 Wat een slechte kwaliteit dat interview. Die stream van het interview was veel beter. Het spijt me? Had 't dan zelf opgenomen. ![]() Anyways.. als je een betere met ons wil delen, ik hou je niet tegen. ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Geef eens de locatie van de stream dan als die nog online is. Kan ik zo het bronbestand downloaden. | ||
Dit is de stream Drop ik deze er ook maar effe bij (yousendit): Tim & DJ Paul Elstak - Voor Altijd Hardcore Damn, straks zien we nog een combo tussen Darkraver en Jiggy Djé. ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Oeh Verant. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ok ik zie dat rippen ff duurt en als ik dan ook nog moet uppen dat duurt te lang. Dus je kan gewoon met dit programma de stream rippen voor het nageslacht. | ||
BC, heb je toevallig ook een programma om video stream te rippen? | ||
![]() | ![]() |
Dat programma ript zo een beetje elke stream die er is. Maakt niet uit of het video of audio is. Je kunt ook gewone bestanden er mee downloaden. Het is eigenlijk gewoon een soort download manager. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
psssstttttt tim - t komt allemaal goed.mp3 alsje ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ben erg benieuwd ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
vind de track niet zo goed, refrein is kut IMO ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 08-04-2005 @ 20:36:30 vind de track niet zo goed, refrein is kut IMO ![]() Idd. Ik vind Tim toch wel vetter als ie rauw komt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 08-04-2005 @ 16:02:21 Dit is de stream Drop ik deze er ook maar effe bij (yousendit): Tim & DJ Paul Elstak - Voor Altijd Hardcore Damn, straks zien we nog een combo tussen Darkraver en Jiggy Djé. ![]() Geen extentie? ff zelf .mp3 achter plakken dus ![]() wel dope trouwens, heeft wat weg van THE prodigy [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2005 @ 13:57:30 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Woensdag de releaseparty in rotterdam ergens, weet nog niet precies waar, maar entree is gratis. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Hal4 | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Jep had 't al gelezen. Blijkt overigens dat ook de releaseparty voor Lost Rebels - Revolutie is.. Hij is al 'n poosje uit.. maar ze hadden vast zin om het nog even te vieren. ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
iemand em al geluisterd? ik ben em nu beetje zappend aan het checken, niet echt onder de indruk | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
De review staat deze week nog online, kom net van de camping (uit de blubber, regen, hagel en storm) dusseuh hou het in de gaten. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=163 met foto's ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
goed werk jongen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2005 @ 14:45:13 ] | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
dope gedaan ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() 01. De Hoogste Tijd 02. Alles Of Niets 03. Simpel ft.Tjerk 04. Je Moet Je Schamen 05. Goede Kanten ft.Wudstick 06. Bolle ft.Sharlen,Shayen en Chici 07. Mond Vol Tanden ft.ODM 08. Rolle Met Bolle ft.Mike Tibbert 09. Je Weet Het ft.Mini 10. Blut ft.CC 11. Zonder Jullie 12. Ik Zie Wel ft.Senna 13. Nooit Meer Terug 14. Geloof Me ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
10/10? Das wel erg positief, hou de FP in de gaten voor die review. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
10/10 flikker toch op | ||
SieS 1 love ... |
![]() | ![]() |
hehe , ik d8 vanmorgen : "Ik zeg maar nix" ![]() | ||
Ondeugd |
![]() | ![]() |
Ik geef het album geen 10. Ik geef het een 7 tot nu (heb nog niet alles intensief beluisterd), dus kan nog veranderen. ---------------------------------------- Zelfs met een wireless mic snoer ik je nog de mond. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 13-05-2005 @ 15:29:00 10/10 flikker toch op Luister kerel, dat is mijn mening ok, smaken verschillen! 10/10 ![]() | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
6.5/10 ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: kun je dat nog is voor me doen liefert ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef t album trouwens een 8- heerlijke beats, raps vintik soms niet bij raymzter vintik de stem altijd chill maar de beats zijn altijd zo fakking droog. Beat maakt de track voor mij ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
Album beetje vervelend. heb hem gekocht maar nee hij wil niet in me cd speler blijven, ik drop snel raymzter er weer in, ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 08-04-2005 @ 16:02:21 Tim & DJ Paul Elstak - Voor Altijd Hardcore Quote: Angelix schreef op 13-05-2005 @ 17:44:36 kun je dat nog is voor me doen liefert ![]() Idd.. kan je dat nog een keer droppen? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Muziek / |