Index / Algemene zaken / | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Check ML75!![]() ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
welnee man... ik ben niet jarig. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
dap is 2 geworden jah ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en limon is 35 ... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 09-04-2005 @ 20:03:12 dap is 2 geworden jah zegt iemand die op hetzelfde jaar is geboren. | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
hey lauwe waarom heb jij geen profiel bij ml 75 dan? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
...... | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
k zag het ook staan ja ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
wat heb jij toch tegen ml dap? | ||
Lau | ![]() | ![]() |
ik heb wel een profiel. "Lau" ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb niks tegen ml en ik heb ook niks met ml. Er zitten wat vrienden en vriendinnen die ik in t echt ook ken, meer niet. Voor de rest doe ik niet mee met al die 'mooie' ml pagina's met semi schattige onzin in de guestbooks. maar dat zijn meer de members dan ml zelf natuurlijk... | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe niet aan ml75 ![]() te veel werk om 2 fora's in de gate te houde. t nieuws check ik hier tog wel, mischien eits later maarja, dat maakt me niet uit ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Ik vind ML75 wel teveel geouwehoer. Elk topic draait daar op niks uit. Wat opzich niet erg is, maar soms is het iets teveel van hetzelfde daar. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ML is enkel goed om je lul aan af te vegen | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
voordat dit weer op een kansloze 'concurrenten' discussie wordt: ML heeft een totaaaal ander doel dan nlhiphop. Kijk hun 'nieuws'. Persoonlijk vind ik dat echt 10 keer niks, onzinnige shit over dit en dat. ML draait op hun forum, voor de rest hebben ze niks. Wij droppen NLhiphop shit met reviews, specials , party pics.. Ieder zijn ding. | ||
Mja, het nieuws heeft ML75 meestal wel als eerst, of je hoort het alleen daar. Ik vind ML wel lache, maar dit forum vind ik het allemaal iets persoonelijker, iedereen "kent" elkaar hier. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
is ML niet die fansite van 50 cent? | ||
@ LRF Wat een groot verschil is, is dat nlhiphop zich vooral (en alleen) op de nederlandse hiphop richt. ML75 richt zich op verschillende muziek uit verschillende landen. Niks mis mee toch? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
oja? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ML wil van alle urrrrrrrrban walletjes eten. 09-04 Televisieprogramma De... 09-04 Graafsewijk afgesloten 09-04 Lloyd Banks biedt $1000 09-04 Benzino dient ontslag in 09-04 Outlawz for life? 09-04 50 disst Jada weer 09-04 Game en 50 doneren 20... 09-04 Joss Stone mag niet s... 09-04 Kanye West op de vlucht 09-04 JLo wil van haar acht... 09-04 MTV begint internetze... 08-04 Dre krijgt zijn zin ik vind... TJA. Alleen het eerste nieuwsitem is boeiend maar dat wisten we al ![]() bla bla bla. Dat is mijn mening maar he ... | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat nieuws ziet er inderdaad niet al te best uit en de namen die vandaag jarig zijn: G-Thang, Godfather, Skinny Pimp... ![]() ik hou het voorlopig wel bij nlhiphop ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
benzino? * zet NTM - Ma Benz op | ||
![]() | ![]() |
Sommige mensen vinden dat nou eenmaal wel interessant over Joss Stone en zo.. die willen meer weten dan het nlhiphop nieuws, waarom moet dat nou weer slecht zijn dan? dat maakt toch niet uit? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2005 @ 22:08:18 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet eerst lezen wat ik allemaal tik, IK vind het geen ruk aan. Ik zeg toch, ML eet van alle urrrrrrrrban walletjes (mag! moeten ze zelf weten) maar i don't give a fuck daarom. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
de mening van de meerderheid is niet altijd de juiste | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Zelfs brainpower vind nu alles TE urban ![]() | ||
Terwijl de site van z'n 2 vrienden is... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2005 @ 22:12:08 ] | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
vrijdagavond op VRT 1: Urbain! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
dus niemand feliciteert mij??? [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2005 @ 00:10:38 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
nope | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zag net dat snoop dogg jarig is... snoopdog heetie dus eigenlijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2005 @ 16:37:08 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: limon schreef op 10-04-2005 @ 00:09:51 dus niemand feliciteert mij??? vooruit, omdat jij 't bent: gefeliciteerd ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik feliciteer je toch?! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 09-04-2005 @ 22:10:07 Zelfs brainpower vind nu alles TE urban ![]() whaha.... brainpower ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Er heerst wel een negatief beeld over brainpower hier hoor, jongensch. Zo erg is de man toch niet? MAar laten we de discussie neit weer aangaan ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Het ging over de verjaardagslijst op ml75 waarvan De Lauwe dacht dat dap en limon erop stonden, wat niet zo bleek te zijn. Dussehm.. laten we daar verder over praten ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 11-04-2005 @ 13:44:26 Er heerst wel een negatief beeld over brainpower hier hoor, jongensch. Zo erg is de man toch niet? MAar laten we de discussie neit weer aangaan ![]() te laat. ik vind braintje muziekmatig wel koel, voor de rest bemoei ik me niet met hem ![]() | ||
Wanneer zou brain jarig zijn? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Op dezelfde dag als ik...5 februari alleen een ander bouwjaar. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik verjaar de dag ervoor alleen in ander bouwjaar. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
ik 13 dagen erna maar (waarschijnlijk) een ander bouwjaar ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-04-2005 @ 13:46:25 Het ging over de verjaardagslijst op ml75 waarvan De Lauwe dacht dat dap en limon erop stonden, wat niet zo bleek te zijn. Dussehm.. laten we daar verder over praten ![]() Ze staan toch tussen de verjaardage daarzo. Dus theoretisch zou het zo zijn.... Dussehm.. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Ik ontken ook niet dat het theoretisch mogelijk zou kunnen zijn hoor![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Algemene zaken / |