Index / Drop je eigen audio / | ||
McPaardepenis yeah |
![]() | ![]() |
check niggers uit raalte http://www.b-slapped.nl/ check video clip doe dan | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Kick naar eigen audio en lyrics ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik download iets en hoop dat het een grap is. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik was afgelopen zaterdag nog in raalte...maar `t werkt niet boer ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Ik krijg trouwens niet echt iets van een niggers uit raalte site als ik op die link klik, ik krijg alleen PCextreme met allerlei cijfers eronder enzo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2005 @ 14:47:47 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
lol dat is echt zoooo nep, snap ook neit dat die mense niet doorhebbe dat ze zich compleet voor schut zette zo, maja laat ze lkkr hun gang gaan![]() ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hm, ik kan dr wel om lachen, maar het gebeurt inderdaad een beetje te vaak. tis koeler om het zelf te doen dan dat anderen ernaar kijken. | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
ja maar ze menen dit tog serieus of isset een grap? ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
Ik kan geeneens op die site! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
natuurlijk is het een grap tjap... | ||
McPaardepenis yeah |
![]() | ![]() |
shit denk je dat ik serieus gepijpt wil worden in een videoclip die half raalte ziet heheheheh enne soms is het te druk op die gare server altijd te bereiken via www.vluggejapie.nl/b-slapped [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2005 @ 17:47:15 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe damm mijn oren! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Nu aan het downen en ik vind het nu al gay zonder het gezien te hebben. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
WAHAHA vette shit gek!! Dit is toch niet echt? Het is mad funny.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
k kan het ook wel waarderen haha tis echt te stug voor woorde ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
whahaa geen woorden voor. 'k vindt de effecten wel dope gedaan ofzo ( slomo, zwart wit ). 'k kreeg gelijk zo'n "centenrappers" flashback...brrrrr ![]() | ||
Ghehehehe THC heeft concurrentie![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Victim b-slapped |
![]() | ![]() |
dope shit =] | ||
maximus Hip-hop don't stop ![]() |
![]() | ![]() |
respect, best cool. mooie clip ook, veel tijd en mmoeite in gestoken zo te zien. cool.![]() ---------------------------------------- het mooiste geluid is de lach van het leven | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
HAHAHHAHA ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Tjah wat moet ervan zeggen, draai het op een openbaar tiolet weetje je cker dat iedreen aan de schijt raakt, is het toilet zo leeg ik zet m aan, en moest meteen rennen naar de w.c. ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Buckshot | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Buckshot aka Danger Prone The Art Perfectionist | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
waar download je die clip? ik lees dat ze 'm offline hebben gehaald ivm datalimiet... | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
En ik dacht dat die shit serieus was. | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
me 2 ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Ik vind het eigenlijk totaal niet grappig, tegenwoordig doen zoveel mensen zo'n ''leuke grap'', dat het ook echt niet meer origineel is. | ||
Index / Drop je eigen audio / |