Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 17-01-2002 om 13:57:10
Wie gelooft dat dit nog kan ? Ik hoor er heel vaak gescheld over op dit forum, maar je hebt toch geen keuze, je moet er toch in mee zodra je geboren wordt ?

Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 17-01-2002 om 19:41:30
Het is idd vrijwel onmogelijk om je nog tegen het systeem te verzetten. Je hebt het systeem gewoon nodig om te overleven, hoe corrupt of dat het systeem ook is.
We zijn gewoon allemaal afhankelijk van het systeem als een junk van zijn dope.
*zucht*
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 17-01-2002 om 22:55:50
nah.. waarom zou je het systeem fucken ? je weet dat het slecht is maar soms zou ik liever hebben dat ik niet wist dat het zo fucking kut gaat.. dan kan je tenminste net zon lekker onwetend leven leiden als de rest op deze aardkloot en maak je je er ook nie zo druk om..
----------------------------------------
Signature
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 17-01-2002 om 23:59:13
hmz...
fuck het systeem..
komt me bekend voor...
tjek dit maares blis..
http://www.hiphopinjesmoel.nl/column.jpg
nja van t systeem win je idd bijna nooit, in je eentje of met te weinig lukt het toch niet..
en vroeger of later richt het zich toch weer op..
Maar als ik de kans krijg es terug te fokken doe ik dat ook..
gewoon is tegen dat systeem schoppen..
we winnen mixien niet, maar verliezen hoeven we ook niet..
kick the habit......
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op maandag 21-01-2002 om 03:08:28
fuck the system is zoooooo zielig.
The system is namelijk iedereen en dus ook jij de zogenaamde anarchist.
Beetje kinderachtig dat fuck the system, er is ruimte genoeg om je individueel op te stellen IN het systeem.
Dus als je wil opvallen, moet je dat niet doen door als een mongool te gaan roepen fuck the system.
Ziet er niet slim uit en komt lomp over.
----------------------------------------
#$%
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-01-2002 om 00:21:57
Yormaster schreef:
[knip]
> The system is namelijk iedereen en dus ook jij de zogenaamde anarchist. Beetje kinderachtig dat fuck the system, er is ruimte genoeg om je individueel op te stellen IN het systeem.

Hier kan ik het in grote lijnen, mee eens zijn. Infeite is het systeem alle individuen bij elkaar. Immers is niemand gelijk aan elkaar.

> Dus als je wil opvallen, moet je dat niet doen door als een mongool te gaan roepen fuck the system.
> Ziet er niet slim uit en komt lomp over.

Dit ziet er ook niet slim uit en komt zeer lomp over. Onnodig iemand voor mongool uit maken is hier niet gewenst.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 22-01-2002 om 12:02:00
ehm

je hebt systemen...
en Het Systeem..
met Het Systeem worden de rotte onderdelen en de negatieve samenhang van verscheidene systemen aangegeven...
als ik zeg fok het systeem, dan bedoel ik niet het systeem dat ik moet betalen als ik iets koop..
maar meer over de onrecht die uit verschillende onderdelen van systemen voortvloeien of de rotte takken van het systeem...
Toch heb ik een gevoel dat je het wel snapt en de belangrijkste opmerking voor jouw in je post was t feit dat je ff iemand mongool kon noemen...
Maar ik wil wel ff laten weten dat er een land Mongolie heet en ik geloof dat daar niemand van bovenstaande incluis ik is geboren...

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Bliss Gepost door Bliss op woensdag 23-01-2002 om 14:45:04
Het is ook fuck the system met een VRAAGTEKEN erachter! Ik ben helemaal geen anarchist ik wou juist vragen waarom mensen dat zijn of waarom ze zo denken.

Ah kut, Yormaster is toch al gebanned dus hmz beetje dom me dan te verdedigen
Nietyormaster
Ik
Gepost door Nietyormaster op donderdag 24-01-2002 om 03:15:08
Ik ben yormaster NIET maar stel ik was hem wel dan zou ik zeggen, trek je je eens wat minder aan van wat mensen zeggen... jees!
----------------------------------------
Ik
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 24-01-2002 om 14:09:18
Ja dat krijg ik wel vaker te horen... Lijkt niet tot me door te dringen
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.