Index / Muziek / | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
titel spreekt voor zich ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
?? niet echt........leg de situtie uit... hoe zal je er ooit aan komen?? | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Kijk op www.amazon.com. Je kunt dan kijken wat daar allemaal uit is. Vergelijk het met de nederlandse sites en je weet wat er alleen daar te krijgen is. Ik weet je voorkeur niet. Dus. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Wat jij maar hebben wil en wat je je kan veroorloven? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
cd's natuurlijk, cheapere kleding, exclusives. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vinyl... daar heb je veel dope underground dingen ![]() | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Kleren! Ga je zelf naar Amerika toe? Vriend van me komt uit Amerika, dus die gaat er in de zomer nog wel vaak naar toe. Slaat ie daar echt voor weinig geld kleding in. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
ik dacht dus aan muziek. dacht niet eens aan andere dingen. kleding is wel veel cheaper daar. Me ouders zijn dit jaar 2 keer geweest en me pa heeft een aantal Dockers broeken aangeschaft voor de helft van wat het hier kost. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Een kennis van mij gaat, die kan wat laten halen ik geef denk ik 100 euro mee Wat kan ik daarvoor allemaal vragen uit VS ![]() Kleding, kennis van me weet mn smaak niet, mjah ik t proberen T liefst wil ik egt was "Amerikaans" ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Hamburgers, maar die zijn dus niet zo houdbaar. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
whaha ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb in de vs echte mac donalds gegeten, dat was lekker. En op de eindbestemming hawai, heb ik nieuwe schoenen/shirt en nog is een shirt gehaald. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jean010 | ![]() | ![]() |
wat je moet laten halen uit de VS? hmmm... ik denk een paar miljard, plus hollywood, en neem nog een paar muziekstores mee![]() ![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
haal Jenifer lopez maar ff op ofzo. ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Ja, doe mij Alicia Keys dan maar, wil ik jou kennis ook wel � 100,- voor mee geven. Als hij dan maar terug komt met Alicia Keys. ![]() Uh, Laat hem dvd's meenemen van films die hier nog niet uit zijn en laat hem kijken voor vette sneakers. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-04-2005 @ 11:56:10 ] ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
keys in bikini hhmmm. ik zie het nu al voor me ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Quote: Capone schreef op 14-04-2005 @ 11:55:52 keys naakt hhmmm. ik zie het nu al voor me ![]() dat is beter ![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
dit is geen 18+ forum eheh![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
draaitafels auto's vinyl sigaretten bier ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
rana | ![]() | ![]() |
sigarette zijn daar duurder dan hier pik ik zouw hem sneakers laten meenemen en lacoste enzz is daar ook veel goedkoper ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hotdogss ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
cd's ofcourse, exclusives | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
bijna vergeten....carmen elektra ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Nike of Adidas Exclusives, k heb daar ook Nikes gehaald.. dan ben je de enige die die schoenen heeft | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Patta's ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hmm sneakers.. Strax koopt die gast nog verkeerde ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ik heb een beter plan,, je neemt een creditcard mee voor iedereen met oneindig geld. en dan neem je ons mee naar amerika..![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja goed plan ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Muziek / |