Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 13-04-2005 om 23:43:46
De voormalig officier van justitie Joost Tonino probeert via een kort geding te voorkomen dat SBS6 morgen privé-gegevens publiceert in het programma van Peter R. de Vries.

Het gaat om persoonlijke gegevens. Tonino zette vorig jaar zijn computer vol met zaak- en privé-gegevens bij het het ouwe vuil. Een taxichauffeur was zo aardig deze bij De Vries af te leveren, hetgeen uiteindelijk Joost zijn kop koste. Tonino eist dat het kort geding achter gesloten deuren wordt behandeld en dat de rechters en betrokkenen nadien niets naar buiten mogen brengen. Nu worden wij toch nieuwsgierig. Want al eerder lekte uit dat Joost via relatieplaneet op zoek was naar een anonieme homoseks onder de naam 'Jeroen'.

Peter R. de Vries: "Naast een grote hoeveelheid vertrouwelijke informatie over lopende zaken bevatte zijn PC namelijk ook nog een andere inhoud. Een inhoud die tot nu toe niet naar buiten is gekomen en waar minister Donner binnenkort over geinformeerd zal worden. Donderdag in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever: het hele verhaal-Tonino; een zaak die de CDA-minister rode oortjes zal bezorgen." Onze gok: Peter heeft jongensplaatjes gevonden danwel contacten met minderjarige Marokkaantjes. Een promo is hier te zien.

tutututututu spannend



[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-04-2005 @ 23:46:13 ]
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 14-04-2005 om 00:18:37
En mijn topic dan?

Ja ik ga ook voor die gok.
Misschien is joost ook gezellig in eindhoven naar het anne frank plantsoen geweest.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-04-2005 @ 00:33:46 ]
poSs
Gepost door poSs op donderdag 14-04-2005 om 00:34:40
whine-gum
----------------------------------------
peace naar iedereen in zwolle
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 14-04-2005 om 12:33:47
heheh.. die vanavond maar weer kijken.. wat peter doet in dat programma en wat ie opgelost heeft e.d. is echt dope.. zn BREIN ding vind ik maar achterlijk
maar je meot wel heel achterlijk zijn, als je je computer zo maar bij het grof vuil zet, omdat er een virusje inzit ofzo hahaa.. ik ga me dood lachen vanavond denk ik als ie alles gewoon mag uitzenden
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0064 sec.