Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-01-2002 om 23:31:37
Welke radiozender staat bij jullie aan op jullie werk, en hoeveel ruzie heb je met je collega's over de zender.

Bij mij op m'n werk staat op mijn werkplek 3FM aan. In het magazijn staat altijd Radio 538 aan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 23-01-2002 om 00:15:24
Ik heb in zomervakanties beproefd dat een radio wel erg fijn is tijdens hersenloos werk. Nu werk ik af en toe in een telefoongedoe dus dan heb je niet echt radio op staan he
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 23-01-2002 om 00:36:33
Ik werk niet dus ik heb geen "radio op het werk" maar als ik radio luister is het toch echt kink fm op maandag avond van 23:00 tot 24:00 als me internet provider het toe laat
----------------------------------------
Signature
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 23-01-2002 om 08:28:11
Fuck radio's !!
Bouw een mp3 jukebox ! Of zet een cd-speler neer.
Een DJ huren werkt ook alleen heb je dan het risico dat ze veel baggerherrie draaien.

Radio's hebben als nadeel dat ze te arrogante DJ's hebben die denken dat je luistert om hun stem te horen ipv de muziek. (ook op Kink FM op maandag van 23 tot 24 )

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op woensdag 23-01-2002 om 13:37:20
Ik ben postbode...

Waar zit de radio??
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 23-01-2002 om 13:41:16
Op je walkman ?

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
teigetje Gepost door teigetje op zondag 27-01-2002 om 22:16:40
SpadeAce schreef:
> Welke radiozender staat bij jullie aan op jullie werk, en hoeveel ruzie heb je met je collega's over de zender.
>
Vandaag stond Sky Radio aan, en nog een tijdje Radio 3. Toen we de houseplaten zat waren, zijn we weer terug gegaan naar Sky Radio. Waarom? Jaren 80.
----------------------------------------
Code #404: User not found
teigetje Gepost door teigetje op zondag 27-01-2002 om 22:17:35
teigetje schreef:
> Vandaag stond Sky Radio aan, en nog een tijdje Radio 3. Toen we de houseplaten zat waren, zijn we weer terug gegaan naar Sky Radio. Waarom? Jaren 80.

Overigens collectief besloten.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.