Index / Internet en computer / | ||
Buckshot | ![]() | ![]() |
Misschien een nieuw talent? http://rapidshare.de/files/1247475/Msn_remix_by_Dj_Brammetje.mp3.html ---------------------------------------- Buckshot aka Danger Prone The Art Perfectionist | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
nouw het is zeker een irritand deuntje ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
/Cleptomanius\ | ![]() | ![]() |
ik kan em nie downloade![]() ---------------------------------------- dan sta je daar bek vol tanden en een scheef voetke als rappen yoghurt was dan was ik de dr, oetke | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
fokking irritant, k haat die msngeluiden al, die heb k ook altijd uit staan. en dan nog zon irritante bubbling beat eronder ook! rampzalig man ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Jij hebt ze ookal uit? Kdacht dat ik de enigste was ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
haha niet dus ![]() echt ik haat het, is toch irritant als je wat zit te luisteren en je hoort steeds die geluidjes erdoorheen? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Of als je een stream ripped, en dan op je mp3 zet. En dan de hele tijd dingg, en tududu hoort ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik kan dingen van rapidshare niet opnen. hoe komt da nu? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Kweenie. Ik heb ook m'n msn-geluidjes uit staan btw. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
sja t ligt niet aan rapidshare, want k kan em nog gewoon downen. Maar je mist nix hoor ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 17-04-2005 @ 16:35:44 Maar je mist nix hoor das mooi om te horen, dan hoef k ook niet weer te proberen hem te downen ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 17-04-2005 @ 16:21:10 Of als je een stream ripped, en dan op je mp3 zet. En dan de hele tijd dingg, en tududu hoort ![]() Probeer eens Stream Ripper voor Winamp, dan heb je geen last van andere geluiden van je pc enz. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik vind het dope ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 17-04-2005 @ 16:19:06 Jij hebt ze ookal uit? Kdacht dat ik de enigste was ![]() ik ken eigenlijk niemand die die dingen aan heeft. net als "bladiebla komt online" of whatever. dat opspringend schermpje... allemaal uit die onzin. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb alleen als iemand tege me praat dat t schermpje omhoog schiet. Verder alles uit ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / Internet en computer / |