Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op donderdag 21-04-2005 om 18:10:08
Hij schijnt ook niet een stabiele gezondheid te hebben dus
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 21-04-2005 om 18:14:16
Een paus hoort zeker conservatief te zijn, en al helemaal tegenwoordig. Als je kijkt naar wat er op dit moment wel allemaal niet voor onzin in is in de wereld.. De westerse en de arabische wereld liggen met elkaar overhoop, het wantrouwen groeit, de VN is als bemiddelaar compleet negeerbaar geworden, en dan is er nog altijd die enorme angst voor terrorisme. En dat allemaal door elkaar heen, zonder dat je precies weet wat er nu echt speelt.

Dan is de kerk eigenlijk nog het enige dat 'vast en zeker' is, en die doet er dan ook goed aan om een conservatieve paus aan te stellen. Ik citeer die man zelf maar: 'Een volwassen geloof loopt niet achter de waan van de dag aan.'
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 23-04-2005 om 00:43:56
ach joseph is al 78 jaar oud dus ik verwacht niet dat hij lang paus is. welke stad wonen trouwenz de mensen van ZEELAND ZEELAND PO PO PO ?
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.