Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op donderdag 02-06-2005 om 00:30:43
Voordat de blabla komt dat die site partijdig is, je kan de volledige grondwet daar downloaden in pdf formaat, daar hebben geen voorstanders of tegenstaders iets mee te maken gehad dus ik zou zeggen: lees en vorm dan je eigen mening
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 02-06-2005 om 00:33:36
Ja man, ik denk dat echt heel Nederland zich op zoiets stort ja, het stikt namelijk in dit land van de mensen die zich op elke bron van politieke informatie storten . Niet elke Nederlander is zo intellectueel als jij hoor, sterker nog, er zijn echt teveel mensen die liever naar Patty Brard dan naar Nova kijken, dus sta er niet van te kijken als de helft van de bevolking niet weet waar die grondwet over gaat. En oja, ik sprak niet voor mezelf hoor, ik probeerde alleen die nee-stem te verklaren.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op donderdag 02-06-2005 om 00:37:41
Is prima dat de helft van de bevolking niks snapt van deze bundeling van verdragen, maar zoals Wouter Bos al zei 'waarom laat je een bevolking stemmen over zoiets belangrijks terwijl zij er de ballen verstand van hebben?'

Politici die zich erin hebben verdiept -zowel links als rechts- zijn voor (met uitzondering van de extreme s.p en Wilders)

En ik vind dat je je best wat beter in bepaalde zaken kan verdiepen of gewoon afstand kan doen van je stemrecht, want what the fuck heeft het voor zin om te stemmen als je niet weet waarop je stemt?
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 02-06-2005 om 00:43:45
Ik denk dat de EU de (Nederlandse) burger nogal is voorbijgestreefd. In Brussel zijn de afgelopen jaren allerlei ontwikkelingen geweest waar wij amper iets van hebben meegekregen. Dit had natuurlijk wel gekund, maar dat doen de meeste mensen niet uit zichzelf, en ze hebben een zetje nodig om erover na te gaan denken. Die zet kunnen de politiek en de media als verlengstuk geven door het onder de aandacht te brengen, en dat hebben ze naar mijn mening te weinig gedaan, anders zou de burger wel beter ingelicht zijn.

Maar democratie (want dat is een referendum natuurlijk) is natuurlijk ook veel te veel een ideaal. Dat blijkt hier wel weer uit. Democratie vereist een deelnemende bevolking, en daar is hier geen sprake van. Maar als de bevolking beter op de hoogte was gehouden had de uitslag echt wel anders kunnen uitvallen denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2005 @ 00:45:15 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 02-06-2005 om 21:03:45
65% heeft tegen gestemd
----------------------------------------
fuck yu
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0158 sec.