Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Wel 3 keer door iemand in de NLhiphop submit gezet, dan moet het wel belangrijk zijn toch?! Quote: Fat Joe is waarshijnlijk op 20 april beschoten in New York! Hij liep uit de studio met z'n Terror Squad en werd volgens ooggetuigen door 6 kogels geraakt. Hij is in het ziekenhuis opgenomen. soooo | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Tja, hij is dan ook moeilijk te missen.. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Koel ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 21-04-2005 @ 16:34:42 Koel ![]() Doe is ''ssssst'', Fat Joe is dope. ![]() | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
de dokters zijn nog wel ff bezig met het zoeken naar de kogels want hij is idd moeilijk te missen... ![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
damn... z'n ouwe dingen zijn dope | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 21-04-2005 @ 16:10:49 Tja, hij is dan ook moeilijk te missen.. Ja inderdaad ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Het is ook niet waar. Ik kan iig geen betrouwbare bron vinden. | ||
Bullshit, Broodje aap, Larie koek, Nep, Fake moek nog meer zeggen, weer een domme sappige roddel en wij zijn erin getrapt ![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik was helemaal nergens ingetrapt hoor.. spreek dus voor jezelf ![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 21-04-2005 @ 17:26:45 [...] Ja inderdaad ![]() Waarom zou het bij Slap Geouwehoer staan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 21-04-2005 @ 17:36:51 [...] Waarom zou het bij Slap Geouwehoer staan? Omdat het gewoon slap geouwehoer is A.k.a. Slappe Bullshit a.ka. Onzin ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 21-04-2005 @ 17:06:56 damn... z'n ouwe dingen zijn dope Dat bedoel ik maar. En die man rapt (bijna) altijd op vétte beats! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 21-04-2005 @ 16:37:38 [...] Doe is ''ssssst'', Fat Joe is dope. ![]() en dik | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Dus? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
bwahah![]() ik vin Fat Joe's nummers vet vooral de oude, lean back heeft toch een beetje een vies smaakje ---------------------------------------- fuck yu | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 21-04-2005 @ 21:01:04 [...] en dik problemen met dikke rappers? of versta ik het verkeerd ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
dikke rappers koment vet, maar dan op een manier die niet ill is alsanorexia ---------------------------------------- fuck yu | ||
Quote: TiM-Ow schreef op 22-04-2005 @ 14:45:21 dikke rappers koment vet, maar dan op een manier die niet ill is alsanorexia whahaha die is goed... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
moexx From Zero 2 GhettoHero |
![]() | ![]() |
hijs cool in scary movie ![]() ---------------------------------------- me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |