Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
araphor | ![]() | ![]() |
In welke landen buiten Nederland ben jij allemaal geweest? En waar wil je zeker nog naar toe? Geweest binnen Europa: Belgie (Antwerpen) Duitsland (Schwarzwald) Engeland (Londen, Bath) Frankrijk (Parijs, Dordognegebied) Oostenrijk Spanje (Barcelona, Loret de Mar) Tsjechie (Praag, zuidelijke grens) Bosnie (Banja Luka) Geweest buiten Europa: Tunesie (Tunis, Sousse) Wil ik zeker nog heen: Egypte (Cairo) India [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2002 @ 21:50:44 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Geweest binnen Europa: - Belgie - Duitsland - Denenmarken - Frankrijk - Spanje - Luxemburg - Italie - Engeland - Oostenrijk - Zwitserland Geweest buiten Europa: - nergens ? ![]() Wil ik zeker nog heen: - VS (cross state tour maken), Egypte, China, Australie, Mexico ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
Geweest binnen Europa: Belgie Denemarken Duitsland Engeland Frankrijk Italie Luxemburg Nederland Noorwegen Oostenrijk Schotland Spanje Zwitserland Geweest buiten Europa Nergens Wil ik zeker nog heen: Amerika, Ierland, Zweden ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Alles hieronder voor minstens 1 dag, dus niet al dan niet bewust uit een bus stappend op een tankstation ![]() Geweest binnen Europa: - Belgie (Torhout, Kalmthout, Antwerpen, Ardennen) - Frankrijk (meerdere malen Parijs, maand rondgetourd langs diverse steden) - Duitsland (Bocholt o.i.d., vlak over de grens) - Hongarije (Siofok) - Engeland (twee keer Londen) Geweest buiten Europa: - nergens Wil ik zeker nog heen: - Denemarken (Lego ! ![]() - Zwe^H^H^HSlowakije ![]() /edit Kalmthout vergeten ![]() /edit [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2002 @ 22:51:52 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
al geweest: Belgie (practisch overal) Luxemburg (practisch overal) Frankrijk (practisch overal) Duitsland (weet nietmeer) Spanje (mallorca, lloret, figueras, barcelona) Oostenrijk (neukirchen) Tunesie (hammamet ofzo en nog iets) komende vakanties: in mei naar turkije en zomer naar curacao + bonaire en misschien aruba | ||
spam do not enter |
![]() | ![]() |
Binnen Europa: *Belgie (Antwerpen en Kalmthout ![]() *Frankrijk (Pyreneen, Atlantische oceaan, Middelandse zee, de Franse Alpen en nog ergens in het noorden) *Oostenrijk (Twee keer geskiet weet niet meer waar) *Duitsland (Schwarzwald heb ik gesnowboard, Sauerland heb ik twee keer geskiet, Oberhausen) *Zwitserland (Wuerenlingen (Noord zwitserland, wonen mijn ouders) Zurich, Zwitserse Alpen, Lausanne, Geneve) *Tsjechie (Praag (bij mijn opa), verder ergens weet niet meer waar, 2x gecampeerd, die gekke namen ook daaro ![]() Verder ben ik nergens geweest, wil graag naar VS, Egypte, Nepal, Australie ach laat maar, ik wil nog naar zo veel. (Rusland lijkt me niet al te interessant btw) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2002 @ 22:24:09 ] ---------------------------------------- if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop) | ||
spam do not enter |
![]() | ![]() |
Owja *Luxemburg (doorheen gereden) *Monaco (wauw wat een rijke stinkerds daar) ---------------------------------------- if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop) | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Nederland Friesland ![]() Belgi� Luxemburg Frankrijk Spanje Itali� (een beetje) Zwitserland (nog minder) Oostenrijk Duitsland Denemarken Legoland ![]() Noorwegen Schotland Engeland Waar ik heen wil: buideldierenland Luilekkerland ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
> Legoland ![]() *schop* O ja, ik ben ook nog in Monaco geweest. Mooi uitzicht. Hoge bergjes. Schattige bootjes. Leuke racebaan. Lekkere ijsjes. Suffe toeristen. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
had jij soms "teigetje" op mijn boeg geklad ? | ||
Oh, was dat roeibootje van jou? ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
die aan mijn jacht hing ja. | ||
Loki Dope Dingo ![]() |
![]() | ![]() |
Geweest: Nederland Belgi� Luxemburg Oostenrijk Duitsland Denemarken Legoland Zweden Noorwegen Indonesi� Wil naar: Dromenland ![]() ---------------------------------------- En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Binnen Europa: Nederland Friesland Denemarken (en natuurlijk naar LEGO land) Duitsland Belgie Frankrijk Spanje Zwitserland Griekenland Buiten Europa: niet dat ik weet Waar wil ik nog naar toe: Egypte (niet de toeristische plekjes, maar de nog niet gemolde pyramides en graftombes) New York Las Vegas! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
limon schreef: > New York > Las Vegas! Welke letter van "land" moet ik je uitleggen ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Vandaag nog in Duitsland ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
livio schreef: > die aan mijn jacht hing ja. Oh, dus dat hing aan mn hengel. ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
GrieP | ![]() | ![]() |
/me gaat er even voor zitten. Binnen Europa: Nederland Belgie Frankrijk Spanje Duitsland Luxemburg Engeland Polen Buiten Europa: Indonesie Malesie Australie Nieuw Zeeland Amerika (noord) China Saudi-Arabie Japan Nigeria Egypte Dat was 't | ||
GrieP | ![]() | ![]() |
Singapore vergeten | ||
veter | ![]() | ![]() |
Ehm : Nederland Belgie Duitsland Oostenrijk Luxemburg Italie Zwitserland Friesland Reserve belgie Frankrijk (niet geheel vrijwillig dat krijg je als mensen geen kaart kunnen lezen GVD) O ja en dan vergeet ik er nog een Zeeland GRTZ. Waar ik ooit nog heen wil : De nederlandse antillen en daar lekker gaan wonen. ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
scrumstah Huh ? Vaag... |
![]() | ![]() |
lala Binnen Europa: Frankrijk Belgie Luxemburg Buiten Europa: VS, New York & Washington DC bezocht en overnacht in het huis van een vriend met pool achter huis en parkeerplaats voor het huis, maw, rijke mensen dus ![]() maar VS is mooi land voor vakantie, alleen ga niet te lang, dan leer je hoe de mensen daar zijn. ---------------------------------------- Signature | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
creech schreef: > Welke letter van "land" moet ik je uitleggen ? Las Vegas is Gokland en ik neem aan dat je weet in welk land New York ligt... ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
O ja, ik was het Land van Ooit nog vergeten ![]() ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
En Droommeland & trammelant![]() ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
lordv iedereen zijn camoflage |
![]() | ![]() |
nederland belgie luxemburg friesland (jah das echt wel een land apart) duitseland oosterijk zwitersland spanje frankrijk monaco liechtenstein italie griekenland engeland schotland kos aruba tenerife egypte ---------------------------------------- wat is image als jij jezelf voor doet als een ander? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
en ik ga over maandje naar Italie | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
Leefbaar NederlanT.......... ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
lordv iedereen zijn camoflage |
![]() | ![]() |
ik ga morgen naar oosterijk so yuck fou ---------------------------------------- wat is image als jij jezelf voor doet als een ander? | ||
krossfire | ![]() | ![]() |
BELGIE nederland frankrijk spanje duitsland engeland italie zwitserland school ![]() ---------------------------------------- Arne | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
Ik hou niet zo van reizen... maar:... - Engeland - Wales - Jersey - Nederland - Belgie - Frankrijk - India Weinig he? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Alternative | ![]() | ![]() |
-Frankrijk -Engeland -Duitsland -Belgie -Luxemburg N8 schreef: >Weinig he? Tis meer dan mijn rijtje hoor ![]() ---------------------------------------- NEDERHOP!!! | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
Alternative schreef: > Tis meer dan mijn rijtje hoor ![]() Nou... Wales en Jersey kun je niet echt meetellen als echte landen... dus we staan gelijk! Oh wacht... Luxemburg is ook eigenlijk geen echt land he? Nee.. je hebt gelijk! Ik ben in meer landen geweest dan je! ![]() ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Alternative | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- NEDERHOP!!! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
waar ik heen ben geweest? nou uh... 4 maanden turkije ow jah en nog is turkije echt cool daar. 4 maanden griekenland uh paar keer portugal frankrijk 1 keer op vakantie maar dat was echt bout en tja dan nog 2 keer naar parijs eurodisney maar das nep telt niet echt. elk weekend met "het MAT busje" naar skateparken in belgie en duitsland veel vage dingen mee gemaakt in die tijd haha altijd lachen met"MAT" vraag maar aan Spam die weet er van, ik zeg 1 ding met MAT maar je altijd wat mee van wielklemmen tot undeclinable op de snelweg en owja MAT rijt rijd rijdt? ![]() en als je met MAT bent kom je wel is MAD-NIGGA'S tegen in brussel ![]() verder ben ik nog paar keer in zwitserland "lausanne" geweest hell yeah, wel skaten maar niet met "het MAT busje" maar daar hadden we een veel vetter busje jaja een A-team bussie!! nouwe eigenlijk vind ik t veel te dichtbij om in europa op vakantie te gaan ik ga liever naat Nepal ofzo naja later als ik groot ben ga ik dat wel doen reizen tot je er dood bij neer valt! dat is de shit ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
King-Cannabis | ![]() | ![]() |
-Canada -Amerika -Portugal -Mexico -Spanje -Duitsland -Frankrijk ---------------------------------------- Bijna iedereen wil zijn wat ie worden wil maar mijn wil is dat ik wil worden wat ik zijn wil | ||
djrotterdam | ![]() | ![]() |
duitsland, belgie, denemarken, italie, portugal, oostenrijk, yugoslavie, hongarije, griekenland, frankrijk, amerika, 8 maanden in thailand, malaysie, singapore en ik woon nu al weer 6 jaar in bandung, indonesie en produceer lokale hip hop bandjes hier.... iemand uit holland schijnt hier in july een hip hop festival te organiseren, iemand die iets met deze web-site te maken heeft en ik probeer er achter te komen wie dat is en hoe dat zit, wie kan me helpen???? ---------------------------------------- Hollander die al 6 jaar in bandung, indonesie woont en lokale hip hop bandjes produceerd | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Luxemburg Denemarken Zweden Noorwegen Slovenie Kroatie Engeland Tsjechie Oostenrijk Komende zomer: Griekenland Wil nog naar: Schotland Egypte Indonesie Australie Mexico | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
heej djrotterdam als je daar toch woont...ik kom wel een keer langs ![]() dat lijkt me wel wat ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Rylane | ![]() | ![]() |
Ik ben binnen Europa in: Nederland Belgie Luxemburg Frankrijk Itatie Duitsland Tsjechie Slowakije Engeland, geweest. En buiten Europa alleen in Indonesie. Van de zomer ga ik naar Griekenland (corfu) Ik zou ooit nog eens naar de VS, Mexico, Australie willen. ---------------------------------------- Just like this.. | ||
Wreker alias Danny Blanco |
![]() | ![]() |
Spanje Belgie Luxemburg Duitsland Frankrijk Engeland Oostenrijk Turrokko ---------------------------------------- Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
Belgie Duitsland Luxemburg Tjechie Slowakije Polen Frankrijk Italie Zwitserland wordt nog veeeeeel meeeer maar nu nog niet ![]() ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
GZA&RZA Would you like some coffee? |
![]() | ![]() |
Geweest binnen Europa: Belgie Duitsland Engeland Frankrijk Italie Luxemburg Nederland Noorwegen Spanje Zweden Zwitserland Geweest buiten Europa Alaska (welliswaar een tussenstop van 3 uur, maar ik heb buiten in de kou gestaan) Japan Singapore Wil ik zeker nog heen: Zuid-Amerika, Griekenland, Egypte, Cambodja, Nieuw-Zeeland ---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |