Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Voor de mensen die wel van een gokje houden of er een leuke berekening voor denken te kunnen maken. We hebben vandaag de 140.000 posts bereikt. 2 Januari doorbraken we de 100.000 grens. Over geheel 2004 hadden we bijna 67.000 berichten, en over 2003 bijna 19.000. Degene die er het dichtste bij zit euhmz... sja dat zien we dan wel weer, krijgt vast niks ofzo... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik gok eind oktober/begin november. 30 oktober dus ongeveer ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk ook eind december rond 25/30 Edit: stomme vraag [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2005 @ 21:12:23 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
31 december 2005 ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Begin December. ---------------------------------------- onderschrift | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
26 januarie 2006 ongeveer ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
28 juli ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
18 december | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
11 november dacht ik zo ---------------------------------------- Days to come | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
4 december met m'n verjaardag ![]() ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
1 feb. 2006 ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
10 a 11 maanden van nu. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
maart 2006 ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Kamikaze Jaaa Taaaaa ![]() |
![]() | ![]() |
over een jaar .. april 2006 dus ---------------------------------------- Keelties on Track | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
31 februari ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
28 november denk ik. ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
27 augustus ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
januari/februari 2006, zodirekt als het mooi weer word word er niet meer zoveel gepost lijkt me (voor een tijdje) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
november 2011 | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan er wel voor zorgen dat dit deze week nog gebeurd ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dan krijg je van mij een euro! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
nou het begin is er![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
11 augustus![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
11/12 maanden ofzo | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
juni 2005 | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou het wel is willen weten ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
26 - 04 - 2005..... ik zou het niet weten, februari 2006 ofzo.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
18 februarie ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ergens in maart volgend jaar gok ik ---------------------------------------- beng! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
11 september, of misschien 11 maart, als het maar met 11 is![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
eind November ( rond de 28e ) | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
23 Februarie 2006 | ||
![]() | ![]() |
Al mensen die nieuwe gokjes willen doen? Stats vandaag: Dit forum telt 177082 berichten in 8673 topics door 3040 gebruikers. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
volgend jaar april ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
eind januari begin februari even rekening houden met de vakantie periode ---------------------------------------- fuck yu | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
rond 5 december ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
15 januari ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
26 augustus [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2005 @ 13:58:13 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik blijf bij mijn gok. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
26 Februarie ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ligt er aan als ik zin heb 2 feb anders 13april ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik denk.... dat die site dan gehacked is | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
13 februari. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
25 mei 2006 ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 28-04-2005 @ 10:52 23 Februarie 2006 zeker | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
14 maart als we lang blijven doorgokken, overmogen ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
iedereen die verder dan januari 2006 gokt kan er nog wel is flink naast zitten denk ik. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hoe bedoel je.. heb je een of andere duistere grafiek ontworpen waarmee je er kan achterkomen? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
nee, ik maar ik weet wel precies hoeveel berichten er dit jaar gepost zijn. en hoeveel het gemiddelde per maand stijgt. Hmmz, ja dus die grafiek heb ik, alleen dan in me hoofd door de getalletjes uit een tabel. ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] |