Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 12:44:14
Wij zijn studenten die werken in de Art de Rue projectgroep, wat een onderdeel is van de unit Music, van het leerwerkbedrijf van de studie Media & Entertainment Management te Rotterdam.

Met het Art de Rue project hebben voor doel een compilatie-cd op te zetten met daarop de wat bekendere ‘’underground’’ hiphop/r&b/soul/rap/funk artiesten uit Zuid- en Noord-Holland.

De cd heeft als doel, ten eerste een goede representatieve cd te zijn voor de genoemde steden. En hopen wij hiermee ook de gekozen artiesten meer aandacht te geven binnen de scene. Belangrijk om te weten is dat wij met dit project geen zogenaamd urbanproject willen zijn of trachten te zijn.

Als de cd klaar is willen wij met een releaseparty in een van de drie betrokken steden de cd aan het publiek presenteren, waarbij o.a. de artiesten van de cd zullen optreden.

Zijn jullie geïnteresseerd om mee te doen aan ons project dan zouden wij graag het volgende van jullie ontvangen:

- een aantal tracks die jullie eventueel beschikbaar willen stellen voor de cd (nieuw of exclusief of ouder materiaal deze keuze laten wij over aan de artiest). Deze zouden wij het liefst ontvangen in mp3 formaat met minimale bitrate 192kbps (dit om een goed realistisch beeld van de tracks te krijgen). De tracks mogen een maximale lengte hebben van 6 tot 6.30 minuut, bij korte nummers mogen eventueel meerdere tracks worden afgeleverd met de eerder genoemde totale (opgetelde) tijd van 6 tot 6.30 minuut.


mail ons op:
art_de_rue_project@hotmail.com
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 27-04-2005 om 12:52:56
Oke dan, leuk idee. Wanneer is de deadline eigenlijk?
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 13:07:18
ohja ben ik er vergeten bij te zetten:

deadline aanstaande maandag, dinsdag gaan we in de studio alles checken en een selectie maken. het gaat dus ook om tracks die mensen al klaar hebben liggen en als promo ding voor zich zelf willen gebruiken!
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 27-04-2005 om 13:17:16
Mm, dat is wel snel. Kan je ook een voorproefje van bepaalde nummers laten horen, dat je later het volledige nummer of een ander nummer afleverd.

Edit:
Ik kom trouwens ook niet uit Noord Holland of Zuid Holland. Probleem?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2005 @ 13:18:24 ]
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 13:51:09
helaas man, we proberen het concept echt aan Zuid- en Noordholland te kopelen. anders moeten we het concept opnieuw aanpassen en daarvoor hebben we geen tijd meer

niet wat vrienden in die provincies wonen waarbij je als feature erop kan?
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 13:58:11
leuk idee, misschien wel wat voor Pharao en mij,

Maar wat verantwoord vraagt.... kan ik een concept van een track sturen en dat we het later perfect afmaken?

Is het de bedoeling dat we de tracks bij jullie in de studio opnemen of dat wij gewoon kant en klare tracks mailen die zo op de cd moeten kunnen?
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 14:10:58
concept track is geen probleem, die kun je later nog bij werken dan. en wij hebben helaas dus geen studioruimte op te nemen, ook geen budget en het geld wat we binnen (sponsors, subsidie) gaat uit naar de directe kosten en vooral de promotie

het gaat dus echt om tracks die je zelf kunt opnemen of al hebt opgenomen. ben benieuwd mocht je wat sturen!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 14:12:40
mail is onderweg
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 14:29:55
yow Amano ik krijg steeds mijn mail terug.

Quote:

Final-Recipient: rfc822;art_de_rue_project@hotmail.combr /> Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.


DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 27-04-2005 om 14:32:29
Heb je je track erbij in gegooit dan Spook?
Want je kunt geen tracks versturen naar hotmailadressen (2 MB Inbox).
Anders zet je hem op yousendit of rapidshare.de en geef je hem de link daarvan in een mailtje.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 14:34:25
je hebt ook hotmail van 250mb als je bij het aanmelden aangeeft dat je in florida woont

ik gooi het wel ff op m'n webspace
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 27-04-2005 om 14:58:45
Quote:
Amano schreef op 27-04-2005 @ 13:51:09
niet wat vrienden in die provincies wonen waarbij je als feature erop kan?


En dat vóór maandag?


Edit:
Telt het ook als die gene met wie ik het samen doe, in Den Haag heeft gewoont?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2005 @ 15:09:42 ]
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 17:46:55
jouw track hebben we gewoon ontvangen @ Spook, is ook een mailtje naar je terug verzonden

enne @ Verantwoord, stuur maar gewoon op. misschien maken we nog wel een uitzondering
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 27-04-2005 om 18:00:21
Ok, dope. Dan zal ik effe een voorproefje opnemen.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 18:08:35
Amano ik heb geen mail ontvangen, naar welk adres heb je ge-reply'd?
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op woensdag 27-04-2005 om 19:51:41
spook@zuidoostrecords.nlbr />
nou heb ik je zelf niet gemailt, maar iemand anders van het project. als je de mail vanavond nog niet binnen hebt mailen we opnieuw
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-04-2005 om 22:36:16
nog steeds geen mail binnen, vaag... meestal is mijn zuidoostrecords mail wel betrouwbaar, je kan me ook pm'en hier of noten op ml eventueel
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 28-04-2005 om 10:53:48
Dat ze maareens een project opzetten voor rappers uit zuid-oost brabant Sje weet toch
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 28-04-2005 om 22:17:51
ik verstuur nu ook een track, laat maar horen als je het ontvangen hebt
shit stelen en er dan geld op verdienen heeft geen nut, ik heb et al beschermd
ik raad jullie trouwens aan een gmail account te nemen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2005 @ 22:21:22 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op vrijdag 29-04-2005 om 11:45:48
artderue@lycos.nl

daar kan het ook naar toe worden gestuurd, wat er met dat hotmail adres aan de hand is weet ik niet maar zal allemaal goed komen. thanks voor de tracks!
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op vrijdag 29-04-2005 om 14:04:16
heb je die van mij ontvangen? want ik kreeg net als spook een foutmelding terug
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Amano
Hiphop is Soulmusic!
Gepost door Amano op zaterdag 30-04-2005 om 13:56:51
volgens mij wel, onder welke naam heb je het gestuurd? even voor de zekerheid
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zaterdag 30-04-2005 om 18:45:45
surya - diepgang
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 02-05-2005 om 11:30:05
Ik heb net ook nog een mailtje gestuurd. Aangekomen?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.