Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
die van VSOP en die Franse track lijken inderdaad wel heel erg veel op elkaar ---------------------------------------- beng! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yes spook geeft jullie les jongens... | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Er wordt precies dezelfde sample gebruikt met een iets andere beat in het raymster/franse nummer. Geinig om te horen zo.. ---------------------------------------- Days to come | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
leuk he... SPOOKRRADDIOOOOO! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wats dit? de tandarts song?![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Respect to SpooK hehe zelf meedoen op mn Track he ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Cas wil je Labi Siffre: I got the... draaien voor me als je die hebt? Als we het toch over sample originals hebben (het tweede deel) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
volgende week noedels | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
NLhiphop had ff een blackout? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij ook ja![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
DAC dus.. ik digg ze niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2005 @ 22:20:26 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wat een gezellige show is het vanavond he? net nog bezoek gehad ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man cool dat iedereen down is met spookradio! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2005 @ 22:23:59 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-05-2005 @ 22:20:09 DAC dus.. ik digg ze niet ik digg niet alles van DAC maar dit nummer is dope hoor!!! smoke elke dag baap hehe | ||
![]() | ![]() |
Hehe effe jezelf pluggen ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ligt het aan mij of blijft de naam van de track de heletijd hetzelfde? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat klopt omdat het nu 1 lange track is (de show) | ||
Disconnect | ![]() | ![]() |
o ok dan is het me duidelijk ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2005 @ 22:28:32 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja maar d'r staat SLtrooperz live bij NLhiphop party ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat was de track waarop de playlist is gestopt toen SpooK Radio begon, toch? ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat was degene voor SPOOK RADIO, en spook geeft geen info door | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
oke dan | ||
![]() | ![]() |
Yeah yeah t was weer gezellig nu ga ik snel naar Carnivale kijken ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Joey is dope ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wat was dat nummer met tim gister met die tandartsgeluiden? bij spookradio | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Dat zal wel Mond vol Tanden zijn met ODM. er zijn nu trouwens al de hele tijd vette Freestyles bij Club Lek. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2005 @ 18:51:35 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja ik hoorde net al dat ik hem zelf op m'n computer heb | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha ok dan![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vette keuze van de computer..freestyles, jawat en nu da floawaz ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja zeker dat vond ik ook al![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
SLTROOPERZ laatste stukje sjawel! | ||
is spook bezig?? lama, tis gewoon de azie special [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 18:31:46 ] | ||
SieS 1 love ... |
![]() | ![]() |
ook flex dat je de treklist kan nakijken op nlhiphop.nl:8000![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
vet numemr ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
jaja... al 218 minuten ingetuned.. tussendoor wel ff wegegeweest.. maar alsnog ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de playlist is inmiddels geupdate met verssse nederlandse shit! hoor je vanzelf wel voorbijkomen. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
EENS WAS HET LENTEEEEE dope ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
SieS 1 love ... |
![]() | ![]() |
Turrie en een female MC _-_ Schaakmat ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Opgezwolle bij Club Lek![]() Zeker dope shit ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
inderdaad ![]() ![]() 101 minuten al aan luistern ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
hehe typhoon zegt ook bij elk optreden dat zijn mis omhoog moet he ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
uhm kleine suggestie: misschien handig om te zorgen dat alle nummers even hard zijn sommige numers zijn duidelijk zachter dan andere weet even niet de naam van het juiste progje daar voor, maar moet wel te vinden zijn ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hee kijk nou, mijn tilburg voor azie special. Had ik alweer een tijdje niet gehoord | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
hmm die shit doet t niet, maar ik wil vanavond spook luisteren....waar kan t aan liggen, iemand enig idee? ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
welke mediaspeler gebruik je? In windows is winamp een goeie, op mijn mac gebruik ik itunes | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
met Mediaplayer moet je hierr klikken, elke andere normale player hierrr | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
check it! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Laat eens wat vaker die onbekendere opgezwolle shit langskomen zoals: Zo ga ik het doen van Rico en ontdek windesheim.. ik ben telkens te laat om te rippen als ze langskomen ![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
kunnen we niet inregelen, is random playlist... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja weet ik ook wel.. maarja.. toch ff om zeuren![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |