Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jean010 Gepost door Jean010 op dinsdag 03-05-2005 om 16:42:46
Als alles verloopt volgens plan gaat Skiggy binnenkort naar Madrid om daar een nummer met een Spaanse zangeres op te nemen voor een compilatie-cd. Skiggy werkt hard aan een vinylplaat met Master Surreal, hiervan wordt ook nog een cd met extra tracks uitgebracht. Het is de bedoeling om deze plaat, net als Skiggy zijn eigen plaat ‘Boat Drinks’, wereldwijd te distribueren. Ter promotie wordt hiervoor nog een internet videoclipje gemaakt.

3 Weken geleden bracht Skiggy vinyl platen naar distributeur Rush Hour en in de eerste week zijn er in Amsterdam, Duitsland, Engeland en Japan al 500 platen verkocht. Verder is hij ook nog bezig met het opstarten van een Europees zomertourtje. Skiggy dropt ook nog zijn lyrics op een vinylplaat van Arts The Beat Doctor. Een instrumentale plaat met als enige vocalisten Skiggy en Pete Philly. Deze plaat komt uit in Europa, Japan en zelfs Amerika.

Bron: hiphopgemeenschap.nl
----------------------------------------
"Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!"
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.