Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Jean010 Gepost door Jean010 op dinsdag 03-05-2005 om 17:24:53
ROTTERDAM - Mohammed B. die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, heeft in een "open brief aan het Nederlandse volk" geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims. Officier van justitie K. Plooy benadrukte dinsdag dat dit geen grap of grootspraak van hem was.



B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland". In de brief prijst hij de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt B. de samenwerking tussen Amerika en Nederland in "de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof".



B. trekt verder onder meer de conclusie dat "het bloed van deze moslim broeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed". Ook schrijft hij: "als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen" en "het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het vermoorden en verkrachten van onze broeders en zusters".



"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."



Het document kwam immers aan het licht op het moment dat Mohammed B. zelf als eerste van de groep de uiterste consequentie van zijn ideologie trok, verduidelijkt de aanklager. Dit door "een exponent" van de ongelovigen, Theo van Gogh, daadwerkelijk te vermoorden.



Het OM constateert dat de inhoud van deze brief kennelijk ook voor B. zelf zeer gevoelig ligt. Hij wijst er in zijn testament op (hij had dit opgesteld in het geval de politie hem zou doden), dat de open brief tot negatieve gevolgen voor de "broeders en zusters" zal leiden. Zij moesten in een vergadering maar beslissen of de brief na zijn dood wel of niet openbaar gemaakt zou moeten worden.

bron : nu.nl
----------------------------------------
"Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!"
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 03-05-2005 om 17:29:10
nou moe,ze willen wel vrede en niet voor doen ja iedereen uitmoorden tot dat er geen meer zijn.
zielig
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 03-05-2005 om 17:31:24
Ik snap er helemaal nix meer van.. als iemand iets tegen mij hebt ga ik die gozer/vrouw tog ook niet gelijk kille..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
poSs
Gepost door poSs op dinsdag 03-05-2005 om 17:54:57
aftuigen
----------------------------------------
peace naar iedereen in zwolle
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 03-05-2005 om 19:24:05
die staat op mijn tjap-lijst
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 03-05-2005 om 19:57:18
Pff.. tis maar goed dat ie niet weet wat er destijds met Balthasar Gerards gebeurd is!

Lynchen, die knul.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 03-05-2005 om 20:05:40
waarom wordt hij nog altijd verdachte van moord genoemt?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 03-05-2005 om 20:06:32
Omdat ons rechtssysteem/regering laf is?
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 03-05-2005 om 20:06:44
Quote:
Huussuh schreef op 03-05-2005 @ 19:57:18


Lynchen, die knul.


wOrd
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 03-05-2005 om 20:11:17
Quote:
Mip schreef op 03-05-2005 @ 20:05:40
waarom wordt hij nog altijd verdachte van moord genoemt?


omdat iemand onschuldig is tot het tegendeel wordt bewezen... kortom, tot hij veroordeeld is
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 03-05-2005 om 20:14:29
hij heeft bekend, en er zijn tig getuigen

maar het zal idd tot de veroordeling zijn
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 04-05-2005 om 10:58:40
Quote:
Huussuh schreef op 03-05-2005 @ 19:57:18

Lynchen, die knul.


w0rd!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 04-05-2005 om 11:20:28
Quote:
die Lange schreef op 03-05-2005 @ 19:24:05
die staat op mijn tjap-lijst


Woow, vet. Ga je die ooit nog publiceren?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 04-05-2005 om 11:46:11
zulke lui moet je gewoon ophangen vind ik zerieus......
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
rame
Gepost door rame op woensdag 04-05-2005 om 11:47:52
ja maar dat heeft allemaal geen zin joh, die gast wou z'n leven d'r voor geven dus kun je hem beter zijn hele leven in de gevangenis houden
/Cleptomanius\ Gepost door /Cleptomanius\ op woensdag 04-05-2005 om 11:51:12
gewoon martelen totdat die doodbloed..
----------------------------------------
dan sta je daar bek vol tanden en een scheef voetke
als rappen yoghurt was dan was ik de dr, oetke
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 04-05-2005 om 11:52:43
niks dood maken.... water en brood in een donkere/vochtige cel zonder contacten enzo... 10x zo erg op ten duur
rame
Gepost door rame op woensdag 04-05-2005 om 11:54:08
tja dat lijkt er inderdaad meer op maar dat kunnen ze hier in nederland niet maken he
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 04-05-2005 om 11:56:12
Daarom moeten ze hem ook in Marokko in een cel laten creperen.
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 04-05-2005 om 11:56:30
Ik ben nog steeds voor het lynchen. Op die manier laat je echt zien dat het gehele volk tegen die gast en zn ideeën is, en ze echt niet hier moeten komen aanzetten met dat achterlijke moslimextremisme, wat eigenlijk helemaal niets met de Islam te maken heeft.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 04-05-2005 om 11:57:18
opsluiten en de sleutel weggooien
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op woensdag 04-05-2005 om 21:09:14
Zieke kankerlijer. Wat moet zo'n gast eigenlijk in nederland, rot op met die haat.

Word beetje ziek van die bullshit. Waarom zou iedereen moeten boeten voor dingen waar ze niks mee te maken hebben. Focking kut extremisten...
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 04-05-2005 om 21:14:59
de rest van ze leven in een isoleercel van 2 bij 2 meter onder zn voeten laten kietelen en in de koeiemeststank laten zitten enz.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 04-05-2005 om 21:18:14
Quote:
Schaduw schreef op 04-05-2005 @ 11:52:43
niks dood maken.... water en brood in een donkere/vochtige cel zonder contacten enzo... 10x zo erg op ten duur


duur ja inderdaad dat kost de overheid weer geld en dat is hij niet waard..
en je kunt ook iemand dood maken met heel en dan ook heel veel pijn
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
edster Gepost door edster op woensdag 04-05-2005 om 22:58:14
totaan zn nek int beton storte en late zitten
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.