Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op donderdag 31-01-2002 om 12:59:48
Wanneer ik een nieuw spel wil installeren krijg ik een pop-up scherm met de mededeling: America setup bereidt InstallShield(R)Wizard voor. Deze loopt dan door tot 99% om er daarna mee op te houden. Wat moet ik hiermee? Het is namelijk mooi kloten want ik kan nu niets meer installeren op mijn compu. Weet iemand waar ik dan *gratis* een nieuwe versie weg kan halen, of een goed alternatief?


Met vriendelijke groet,
Tukker



PS zegt iemand de volgende regel wat? "WIN95 RPC Wmsg Window". Als ik mijn compu afsluit, komt eerst dit beeld te voorschijn. Dan kan ik kiezen uit Wachten, Taak beeindigen of Annuleren. Als ik kies voor Taak beeindigen gaat de compu ook wel uit, maar ben benieuwd wat het is (en hoe het eventueel weggehaald kan worden.)
----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
Alternative Gepost door Alternative op donderdag 31-01-2002 om 13:29:53
Ik heb geen idee tukkerboer maar ik krijg altijd ook dezelfde foutmelding als ik me comp afsluit dus ik wil het ook wel graag wten.....
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
veter Gepost door veter op donderdag 31-01-2002 om 14:54:32
Tukker ik had ook een probleem met instalshield.
Ik ben naar hun homepage geaan en heb daar overal lopen zoeken tot ik ergesn de oplossing had. ik vond het niet super overzichtelijk maar na 2 uur zoeken deed alles het wel weer.

Ik weet niet welke windows versie je gebruikt?
Maar asl het 98 is moet je een apart bestandje downloaden.

eneh wat dat afsluiten betreft volgens mij heeft microsoft er bug fixes voor.
moet je ff bij update sop producten kijken op hun site

/toevoeging
http://support.installshield.com/kb/default.asp
Als dit je niet kan helpen dan ben je denk ik reddeloos verloren
/toevoeging
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2002 @ 15:08:18 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.