Index / Internet en computer / | ||
Paulus | ![]() | ![]() |
Hallo, ik ben Paul en ben voor mijn radioprogramma op zoek naar de beste rapplaat allertijden. Ik zou het te gek vinden als je even op www.opentopjansen.nl komt stemmen. Alvast hartelijk dank!!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Paulus de bos kabouter?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kan 50 cent en Brainpower er wel bij staan.. en Eminem 2pac en Biggie niet?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
word.. en dat zijn maar een paar artiesten die er niet bij staan en die er zeker in horen met een bepaalde track | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Slotje... waardeloze site... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Er staan naar mijn smaak ook geen favorieten bij nee. Als stemmers zelf een track zouden kunnen invullen hebje waarschijnlijk meer succes. Maar n slotje is niet nodig vindik hoor. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
mijne is Raymzter _ Rayacties ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ze bedoelen je favo track, geen album. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
PE... duidelijk | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Candy shop "aduh" ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
run dmc - it's like tjat ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Poll De beste Rapplaat allertijden? Public Enemy - Welcome to the terrordome [26.7%] Dr. Dre - Nothing but a G thing [26.7%] Eric B & Rakim - Paid in full [23.3%] LL Cool J - Doin it [6.7%] 50 Cent - Candy shop [6.7%] Brainpower - Dansplaat [3.3%] Cypress Hill - Insane in the brain [3.3%] NWA - Straight outta Compton [3.3%] King Bee - Back by dope demand [0%] Sugarhill Gang - Rappers delight [0%] Grandmaster Flash - The Message [0%] Snoop Doggy Dogg - What's my name [0%] Stemmen: 30 Tsjah, persoonlijk vind ik het een beetje weinig keuze...en waarschijnlijk niet de keuzen die ik zou maken. Maar heb maar op Snoop en Dre gestemd. Voor de leukigheid. (ondanks de spelfout...) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
2pac - greatist hits ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
'beste rapplaat allertijde' kan je beter veranderen in 'beste hiphop classic' en 50 cent candyshop kan na zo'n korte tijd toch nooit 'beste plaat aller tijde zijn' kommop. En Brainpower tussen dat rijtje .. niet serieus te nemen. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
N.W.A.-fuck the police moest er staan ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Nouwjah, dansplaat iig niet dap ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Paid in Full | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Illmatic heeft trouwens misschien wel mijn voorkeur moeilijk moeilijk moeilijk | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
beetje vreemde nummers kun je ook stemmen ja... en Illmatic is heel dope, maar de beste weet ik niet ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Internet en computer / |