Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Jean010 Gepost door Jean010 op vrijdag 06-05-2005 om 23:15:03
HILVERSUM - Een meerderheid van de Nederlanders (68 procent) onderschrijft de stelling dat de regering van premier Balkenende zich als het schoothondje van de Verenigde Staten gedraagt. Dat bleek vrijdag uit een enquête van TNS NIPO, die gehouden werd in opdracht van RTL Nieuws.

De enquête komt uit op de vooravond van het bezoek van Bush aan Nederland. Uit de resultaten blijkt dat een overgrote meerderheid van 79 procent meent dat de regering Bush andere landen te zwaar onder druk zet om bondgenoten met de VS te worden en te blijven.

Ruim 70 procent stelt dat de Europese Unie, inclusief Nederland, een tegenwicht moet vormen tegen de VS. 56 Procent van de ondervraagden stelt dat Bush een gevaar voor de wereldvrede is.

En ik zie een foutje in de naam van de topic het moet zijn: Nederlanders Vinden Regering Schoothondje Van VS
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2005 @ 23:16:13 ]

----------------------------------------
"Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!"
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 06-05-2005 om 23:17:41
was dit niet al heel lang bekend ?
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 06-05-2005 om 23:17:49
Ach... het valt nog wel mee hoor...

vroegâh was het nog erger... toen waren we een trouwe bondgenoot... nu zijn we meer een kritische bondgenoot...

als we een schoothondje waren hadden we die militairen in Irak gehouden zoals de VS wilde
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 06-05-2005 om 23:30:10
Schoothondjes lopen ook wel ns weg hoor. En we zitten nu net zo goed in Afghanistan met die commandotroepen die we geleverd hebben.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 06-05-2005 om 23:30:20
TNS NIPO whut whut whut
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 07-05-2005 om 00:09:45
ja en taiwan is nog steeds een opstandige deelstaat en kuwait de 19de provincie en belgie een niemands land.

'het volk' weet niet eens wat politiek is laatstaan dat ze er over kunnen oordelen. Zal wel weer zo'n super representatief onderzoek zijn geweest waar voor al 10ers en 20tiggers de enquete hebben ingevult.

Als je politiek ff wat verder kijkt als je neus lang is (en die is voor de meeste mensen erg kort) zou je weten dat nederland best een pain in the ass is voor de amerikanen. Dit we echter onze de politiek van de VS volgen als die samen valt met de onze...

En ja tuurlijk zal de nederlandse regering af en toe mee lopen met de amerikaanse, ook al is het niet helemaal naar de zin van de NLse regering. Ook dat is politiek...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 07-05-2005 om 00:42:14
Hmm kzou balkenende niet eens als schoothondje wille....

Word @ spade..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 11:19:18
zou je weten dat nederland best een pain in the ass is voor de amerikanen.

hoe bedoel je dat spade? leg es uit...
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 07-05-2005 om 12:02:18
drugsbeleid daarom dat NL af en toe lief is voor VS
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 12:03:52

oke, dan vat k m
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 07-05-2005 om 12:13:39
Quote:
spade schreef op 07-05-2005 @ 00:09:45
Zal wel weer zo'n super representatief onderzoek zijn geweest waar voor al 10ers en 20tiggers de enquete hebben ingevult.


Ik vrees dat dit een afspiegeling is van de gemiddelde nederlandse bevolking en niet eens alleen de jeugd...


 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.