Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jean010 Gepost door Jean010 op vrijdag 06-05-2005 om 23:21:08
Tim Beumers zet eigen platenlabel op

Tim Beumers van VSOP is van plan een eigen label op te richten met de naam '60free'. Hij wil dit vooral doen om artiesten creatief te houden en zegt; "Zelf weet ik uit ervaring dat het regelen van alle bijzaken verstikkend werkt op de creativiteit en als je al werkt naast muziek dan gaat dat helemaal nooit gebeuren.

Dat is dus waar ik de regelshit wil overnemen voor bepaalde mensen die het waard zijn". Naast een nieuw album van VSOP, komt Tim binnenkort ook met een solo-album waarop hij alleen met mc's uit zijn directe omgeving werkt. "Omdat het een persoonlijk album is, was het een makkelijke keus om per track de gast uit te zoeken, dit zijn namelijk de mensen die weten waar ik over praat in mijn nummers", zegt Tim.

De eerste release van het album heet 'Geloof Me' en komt al regelmatig voorbij op Juize.FM. Tim weet nog niet of dit echt de eerste single wordt. Hij zegt; "Geloof Me is nog niet per se de eerste single, we gaan kijken of dat nuttig is of niet. In principe was dit nummer iets wat ik wilde laten horen aan mensen, puur en alleen om de inhoud." Het album heet 'De Hoogste Tijd' heten en ligt eind april in de winkel.

bron: Juice FM


----------------------------------------
"Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!"
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 06-05-2005 om 23:22:05
oud nieuws toch?
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 06-05-2005 om 23:24:35
yep oud nieuws... ik heb tim woensdag nog geinterviewd, zal proberen het morgen online te hebben
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.