Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 09:48:58
Wat handige Sofware van Google

Google begint Web Accelerator

AMSTERDAM - Google is met een nieuwe dienst, genaamd Google Web Accelerator, begonnen. Internetters kunnen een plugin downloaden waardoor een bestaande internetverbinding voortaan via de servers van het bedrijf wordt gerout. Hierdoor laden webpagina's sneller.

Webpagia's worden opgeslagen in het Google Web Accelerator cache-geheugen, waardoor de zoekmachine alleen maar recente wijzigingen van een gewenste pagina hoeft te downloaden. De plugin houdt daarnaast de bewegingen van de muis in de gaten en voorspelt welke hyperlinks aangeklikt gaan worden. Hierdoor worden pagina's alvast geladen.

Niet alle webpagina's worden versneld geopend. Vanuit veiligheidsoverwegingen worden pagina's met het https- protocol niet versneld. Daarnaast versnelt de accelerator alleen webpagina's en niet het downloaden van bijvoorbeeld mp3- en filmbestanden.

Privacy

Google benadrukt op de helppagina dat het bedrijf zorgvuldig omgaat met de privacy van gebruikers. Het bedrijf ontvangt verzoeken van pagina's samen met informatie zoals tijd en datum, het ip-adres van de computer en informatie over de internetconnectie. Volgens het bedrijf komt de informatie grotendeels overeen met die momenteel ook naar de ISP van de gebruiker wordt verzonden.

Na het downloaden van de plugin worden openstaande internetbrowsers gesloten. Voortaan verschijnt bovenin de browser een icoontje van de Web Accelerator. Daarbij wordt aangegeven hoeveel seconden of minuten 'bespaard' zijn door de plugin.

Google begint nieuwe videodienst

AMSTERDAM - Google heeft een nieuw programma gelanceerd waarbij internetgebruikers hun zelfgemaakte video's kunnen uploaden. Met Google Video kunnen video's gratis of tegen betaling worden bekeken. Vooralsnog is het programma een experiment van het zoekbedrijf.

Het nieuwe programma is bedoeld voor mensen die hun zelfgemaakte video's beschikbaar willen maken voor een groot publiek. "We hebben nog geen idee wat voor video's we zullen krijgen, maar we hebben besloten om hiermee te experimenteren", zei Google-oprichter Larry Page de afgelopen week in San Francisco.

Om video's te uploaden moet het nieuwe programma van Google eerst gedownload en geïnstalleerd worden. Bij het uploaden van filmpjes moeten gebruikers gegevens verstrekken over het materiaal. Ze kunnen zelf bepalen of bestanden wel of niet gratis zijn. Het is momenteel nog niet mogelijk om te zoeken naar video's. Dit zal in de toekomst vermoedelijk wel kunnen.

Google Web
Google Video



----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 07-05-2005 om 09:51:50
hmm... dat eerste lijkt me nog wel handig... maar wacht wel ff op reacties van anderen voor ik het zelf ga instaleren
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 09:54:03
ik heb ze allebei, de video uploaders nog niet gebruikt maar, ben nu druk bezig om de web uit te testen, het een gewone extra werkbalk die erbij komt
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 09:56:52
als je hem geinstalleerd heb druk je op Crtl + F8 en dan is ie weg, k weet dan alleen niet of hij dan nog werkt
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 07-05-2005 om 10:11:07
google webaccelerator moet je niet gebruiken, al je internet verkeer gaat via google dus kunnen ze precies zien wat je doet. Ook gaan er cookies en wachtwoorden via google endat is link...

niet gebruiken!
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 11:01:25
aye aye dap!! word nu gedeinstalleerd!!
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
rame
Gepost door rame op zaterdag 07-05-2005 om 11:01:28
ik vind me internet zo wel oke, ik heb verder niets nodig
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op zaterdag 07-05-2005 om 11:07:46
bij mij is internet snel genoeg daar heb ik geen accelerator voor nodig
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 07-05-2005 om 11:37:36
Nope
Video uploaden is mischien nog is handig, maarja zovaak gebruik
ik dat dan denkik ook weer niet.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 11:52:54
bij nader inzien mag je topic naam wel veranderen in....

Rotzooi van google die je niet moet downloaden
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 07-05-2005 om 11:56:32
Nee we wachten nog op de tmf video.
En angelix op de loopband: the sequel.
Conclusie is dus dat je het inderdaad niet gebruikt

En wat dap zegt met die accelerator kunnen ze wel alles van je volgen.
Als er wat op straat komt zal wel in de voorwaarden staan dat hun niet aansprakelijk zijn.
Via je eigen provider is dat toch veiliger denk ik.
En als je een beetje breedband verbinding hebt is het toch niet echt nodig.
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 07-05-2005 om 13:07:01
Hoeveel MB mag je maximaal uploaden?

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 07-05-2005 om 13:34:08
Wat een teringprogramma zeg, ze gaan eerst die video uitvoerig bekijken en onderzoeken voordat ie op internet terecht komt.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.