Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 07-05-2005 om 10:07:43
Smokkelaars verstoppen drugs in dijbeen

Uitgegeven: 7 mei 2005 09:14

BOGOTA - De Colombiaanse politie heeft een drugsbende opgerold die hun smokkelaars op een wel heel bizarre manier drugs lieten vervoeren. De koeriers kregen via een operatie een pakketje cocaïne in hun dijbeen ingebracht. Als de wond voldoende was genezen werden ze op het vliegtuig naar de Verenigde Staten en Europa gezet, waar de drugs weer operatief uit het spierweefsel werd verwijderd. Dit meldde de politie in Bogotá vrijdag.

De drugsbende opereerde onder de naam 'los cirujanos' (de chirurgen). De Colombiaanse politie heeft ook een arts gearresteerd die de operaties waarschijnlijk heeft uitgevoerd. Het is niet bekend hoeveel de koeriers, die in het drugswereldje bekendstaan als 'mulas' (muilezels) en vaak uit straatarme milieus komen, voor hun diensten hebben gekregen.

Meestal slikken koeriers bolletjes cocaïne, soms wel meer dan honderd per zending, met alle risico’s van dien. Ook dieren worden bij het drugstransport ingezet. Twee jaar geleden werden op Schiphol twee labradors aangetroffen met drugs in hun maag. De bolletjes waren chirurgisch in hun maag aangebracht. Een van de twee honden bezweek later doordat een bolletje was gescheurd.


----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
rame
Gepost door rame op zaterdag 07-05-2005 om 10:48:51
volgens mij zag ik dat laatst op tv ja, rare gasten maar volgens mij hadden ze heel wat geld in hun benen, volgens mij was der eentje aangehouden omdat hij mank liep
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 07-05-2005 om 10:49:47
hoe wanhopig moet je dan zijn...
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.