Index / Internet en computer / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
wat betekend geeks? ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
sullen ,nerds ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
nerds leuke piercing BTW ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2005 @ 19:10:23 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
3 nerds mischien ofzo... zij en haar boobs... g1 idee ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
snappen? daar zou ik wel te dom voor zijn![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
fout fout ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 07-05-2005 @ 19:31:14 snappen? daar zou ik wel te dom voor zijn ![]() jup ik denk dat ik daar ook te dom voor ben ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
spade die piercing heb je goed opgemerkt ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
3 nerd zijn teveel om naar mijn 2 tieten te kijken... 1 per tiet ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
staat er nou I les than three geeks of 1, les than three geeks anders zijn die 2 borsten haar geeks, en ze heb er maar 2 dus 1 les than 3 ![]() ofzo of haar borsten staan gelijk aan geeks, maar dan moet er nog steed staat 1 less than three geeks zodat ze 2 geeks aan haar borstkas heb hange zodat het klopt dat dat er dan 3 zijn maar dan 1 er vanaf. denk ik [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2005 @ 10:27:44 ] | ||
![]() | ![]() |
aaah fuck haar ze wil gewoon aandacht kutwijf | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tis net of ze een helm op heeft met die schaduw. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Ik leest dan drie techneuten zo ver ik weet betekend het dat denk ik ![]() ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
volgens mij moet je iets doen met die kleurverschillen | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
geeks betekend techneuten ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
lijkt me niet: Quote: geek Audio pronunciation of "geeks" ( P ) Pronunciation Key (gk) n. Slang 1. 1. A person regarded as foolish, inept, or clumsy. 2. A person who is single-minded or accomplished in scientific or technical pursuits but is felt to be socially inept. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
i want geeks | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Het is schijnbaar een hartje. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe battlecat heeft t ergens gelezen <3 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ah ik dacht iets less then three = one i one geeks -> klinkt als I want geeks ![]() redelijk vergezocht maar goed ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
<3 is 'less than three' en als je je hoofd net doet als met smileys..tada een hartje. 'i love geeks'. Ja dan ben je wel erg een geek chick als je _dat_ draagt. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
pfff, <3 makkelijk achteraf ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
damn wel redelijk vergezocht![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
best wel grappig en ver gezocht al vond ik mijn redenering ook wel leuk | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Vraag me af wie dat soort spul bedenkt? ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Index / Internet en computer / |