Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
hoi ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
he. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Huu ![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Goeie Morgen ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
hoi. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Goed geslapen ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Alternative | ![]() | ![]() |
Gegroet ![]() ---------------------------------------- NEDERHOP!!! | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
creech schreef: > Goed geslapen ? Prima, alleen een beetje te kort ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
QyRoZ schreef: > Prima, alleen een beetje te kort ![]() Jij ook al ? ![]() ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
creech schreef: > Jij ook al ? Dat is meestal zo met mij ![]() Ik heb veel slaap nodig maar krijg altijd te weinig... ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
lordv iedereen zijn camoflage |
![]() | ![]() |
ik ben dr anders net een uurtje uit en ik vond het heel gezellig in mijn bed ga dr zeker nog een keer in vandaag mooie meid dr bij tv wat verdraaien bed kicks ass ---------------------------------------- wat is image als jij jezelf voor doet als een ander? | ||
Yormaster Vice-God |
![]() | ![]() |
Ik heb vandaag jelly's gegeten op college en eentje was zo stout dat ie ging spetteren op mijn tafeltje ---------------------------------------- #$% | ||
lordv iedereen zijn camoflage |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- wat is image als jij jezelf voor doet als een ander? | ||
ha. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ach houdt alsjeblieft je mond. ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Hoi ![]() *moe is* ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
ho. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
ho ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
En laat je toetsenbord met rust![]() ![]() QyRoZ Zullen we binnenkort eens bier gaan drinken IN +kut ipv dat we allebei naar een andere stad gaan ? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2002 @ 02:36:26 ] ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
doet ie juist expres | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Creech: Kom jij dan ook ooit wel eens in +KUT ? Ik zie je er anders nooit hoor ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Sja +kut is ook eng enzo. Maar vrijdag was ik er nog. oa voor � 147 cd's gekocht waaronder een Bubbelbad single. En 115 foto's weggebracht.![]() ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |